|

ترفندای ساده کانتورینگ بینی؛ با چند تا حرکت یه بینی قلمی و جذاب بساز و کیییفشو ببر!

اینجا قراره کلی ترفند جذاب واسه کانتور زدن بینی های مختلف یاد بگیرین که میکاپی ایده آل و خاص براتون میسازه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا که هر کسی دوست داره با یه میکاپ خاص و جذاب تو جمع بدرخشه و همیشه در زیباترین حالت خودش باشه، پس باید ترفندای میکاپ درست رو هم به خوبی بشناسین. از اونجایی هم که پول زیاد خرج کردن واسه لوازم آرایشی یا رفتن به آرایشگاه های جورواجور درواقع بازی کردن با سلامت پوستتونه، پیشنهاد میدیم با آگاهی از روش های ساده و سرعتی بخش های زیبای چهرتون رو به چشم بیارین و عیوبتون رو با یکم میکاپ و البته خلاقیتی اندک بپوشونین.

یکی از پیشرفته ترین و آسون ترین راه برای این کار استفاده از کانتورینگ بیان میشه که امکان تنوع بی نهایت رو بسته به سلیقه ای که دارین برای چهرتون فراهم میکنه. توجه داشته باشین بخش هایی از صورت که میخواین باریک تر به نظر بیاد باید تیره بشه و قسمت هایی که میخواین بیشتر تو چشم باشه رو با کانتورینگ روشن به خوش فرم ترین حالت ممکن دربیارین. اینجا قراره یاد بگیرین برای هر مدل بینی باید از چه سبک کانتوری استفاده کرد. با ما همراه باشید.

1. بینی تخت

یکی از انواع بینی مدل تخت اونه که خانومای زیادی دارای این مدل بینی هستن و نمیدونن چطوری میشه یه فرم زیباتری به اون داد. در این مدل بینی ها معمولا بخش پل بینی هم تخت به نظر میاد و چندان مشخص نیست. واسه همین اگه میخواین یه مدل شیک و خوشگلی به بینیتون بدین، دو سمت پل اون رو با سایه تیره، کانتور کنین و یه بینی قلمی و بی نظیر برای خودتون بسازید.

11

2. بینی مثلثی

بینی مثلثی به بینی گفته میشه که از روبه رو کاملا شکل یه مثلث داره و بخش سوراخ های بینی نسبت به قسمت بالایی اون پهن تره. به همین دلیل وقتی میکاپ انجام میدین یه جور عدم هماهنگی در چهرتون به چشم میاد که برای رفع این مشکل بهتره فقط بخش نوک بینیتون رو کانتور کنین.

علاوه براین در خانومایی که این سبک بینی رو دارن، معمولا خطی از ابرو که در جهت لب پایین میاد صاف به نظر نمیرسه. واسه همین با یه خط صاف تیره دو سمت بینی رو قلمی نشون بدین و بخش وسطی اون رو با یه هایلایتر به زیباترین حالت خود دربیارین.

9

3. بینی پیازی

بینی پیازی یه مدل خاص از بینی به شمار میاد که بخش پل بینی باریکه و بینی سوراخ های پهنی داره که در ظاهر فرد خیلی به چشم میاد. واسه اینکه این حالت بینی رو از بین ببرین، باید به سراغ بخش بالایی و پایینی بینیتون برین. به این معنا که با کانتورکردن یه فرم مناسبی رو به بینی ببخشین و در بخش مرکزی پل اون هایلایت روشن انجام بدین.

3

4. بینی سنگین

این فرم از بینی سبب برجستگی بیش از حد خط ابرو میشه که یه فرم سنگینی به بخش بالایی صورتتون میبیخشه. این فرم بینی سبب میشه که روی پل بینیتون یه تاریکیِ سایه مانندی بیفته که زیبایی شما رو میپوشونه و نمیذاره جذابیت ظاهریتون چندان به نظر بیاد.

واسه همین حتما موقع میکاپ به کانتور کردن بینی توجه زیادی کنین. راه حل این مشکل استفاده از هایلایت واسه فاصله بین ابروهاتونه که باید به شکل مثلثی انجام بشه. با این کار بینیتون رو به فرمی نشون میدین که گویا به بالا کشیده شده و سبک چهرتون رو به جذاب ترین حالت ممکن درمیاره.

1

5. بینی گوشتی

از دیگر انواع بینی که به وفور بین ایرانی ها دیده میشه، بینی گوشتیه که خیلی از خانوما دنبال یه ترفند سریع و ساده واسه خوشگل تر کردنش موقع میکاپ هستن. این سبک از بینی ها رو وقتی از روبه رو نگاه میکنین خیلی پهن به نظر میان و نوک بزرگی نسبت به بینی های دیگه دارن. به همین دلیل باید یه طوری کانتور بزنین که قسمت پل و نوک اون باریک تر به نظر بیاد.

واسه همین پیشنهاد میدیم دو طرف پل رو تا نوک بینی و کل بخش جلویی بینی رو با کانتور تیره کنین تا قلمی تر بشه و واسه قسمت های دیگه از هایلایت روشن کمک بگیرین.

5

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی