|

ترفندای خونگی نوسازی کابینت آشپزخونه؛ با چند حرکت ساده کابینتتُ خوشگل تر از روز اولش کن

زیبایی کابینت تو نمای آشپزخونه خیلی تاثیر داره و واسه این کار ترفندای خونگی و ساده ای رو براتون مطرح کردیم که آشپزخونه رو درخشان میکنن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تا به اینجا ترفندای خونگی بسیاری برای زیباتر کردن قلب خونتون آموختین و متوجه اهمیت سینک و شیرآلات در جذاب تر شدن فضای آشپزخونه شدین. اما بی تردید زمانی که وارد آشپزخونه میشین اولین چیزی که توجه هر کسی رو به سمت خودش جلب میکنه، کابینت های اونه.

کابینت عضو اصلی در آشپزخونه به شمار میاد که اگه اندکی دچار خرابی یا رنگ پریدگی بشه، اثرش رو در کل فضای خونه خواهید دید. اما اغلب خانوما تصور میکنن اگه کابینت ها رنگ خودشونو از دست بدن، باید رفت سراغ یه نوع جدیدش و دیگه هیچ کاری نمیشه کرد. بهتره بدونین ما اینجا قراره ترفندای ساده خونگی رو برای زیباتر کردن کابینت های آشپزخونه بهتون یاد بدیم. پس با ما همراه باشید:

s

کابینت ها رو با رنگ از نو بساز!

اولین چیزی که در زمینه نوسازی کردن کابینت ها به ذهن خانوما میرسه، رنگ آمیزی اوناس که باعث میشه هم یه جلایی پیدا کنن و هم ظاهری تو دل برو داشته باشن. بی تردید برای رنگ کردن کابینت ها دستتون حسابی بازه و میتونین با کلی رنگای شاد یا ملایم یه جذابیت خاصی به ظاهر آشپزخونتون ببخشین.

ولی بهتره از فناوری جدیدی که در این زمینه به وجود اومده استفاده کنین و اون هم شابلون هاییه که برای طرح انداختن روی کابینت و جینگول کردن آشپزخونتونه و باعث میشه زیبایی بی حد و حصری به خونه ببخشه. البته این کار برای کابینت های فلزی بهترین گزینه به شمار میاد در حالی که برای کابینت های ام دی اف بهتره از ترفندای دیگه ای کمک بگیرین.

z

x

xxx

از طرح های جذاب کاغذ دیواری روی کابینت غافل نشو!

یکی از روش هایی که باعث میشه کابینت های آشپزخونه خصوصا اونایی که از جنس ام دی اف هستن نمای جذاب تری به خود بگیرن، استفاده از کاغذ دیواری های متنوعه که به شما این اجازه رو میده متناسب با فضای خونه و رنگ و لعاب آشپزخونتون یکی از گزینه ها رو انتخاب کنین. استفاده از کاغذ کادو و برچسب های مخصوص هم میتونه باعث کمک کردن به بازسازی کابینت های شما بشه بدون اینکه نیازی به صرف هزینه های آنچنانی داشته باشین.

در خیلی از موارد استفاده از کاغذ دیواری  و برچسب های مخصوص کابینت باعث میشه تا علاوه بر زیباتر شدن ظاهر اون و آشپزخونه، نقص ها و آسیب های روی سطح ظاهری کابینت ها به چشم نیاد و زیبایی اونا دو چندان بشه. شما بسته به نوع آرایش ظاهری آشپزخونه که کلاسیک باشه یا امروزی، میتونین یکی از گزینه های پیش رو برای کاغذ دیواری یا برچسب کابینت رو انتخاب کنین و ظاهر آشپزخونه رو حسابی نو نوار کنین.

i

q

y

u

با استیکرای جورواجور یه آشپزخونه بساز همه کفشون ببُره!

اگه از شلوغ کاری تو آشپزخونه خوشت نمیاد و حس میکنی استفاده از رنگ و برچسب چندان نمیتونه جذابیت دلخواه شما رو به کابینتا بده، پس بهتره بری سراغ استیکر. درواقع یکی از نقوصی که برای استفاده از رنگ زدن کابینت بیان میشه، عدم پوشانندگی خوب و تنها زیباتر کردن ظاهری اوناس.

این در حالیه که برای افزایش جذابیت کابینت آشپزخونه و جلوگیری از پر شدن بیش از حد کابینت ها میتونین از چند تا برچسب استفاده کنین. این برچسب ها حتی میتونن تنها برای پوشاندن خوردگی ها و خرابی های کوچیک کابینت استفاده بشن.

w

a

oo

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی