|

قسمت دوم سریال می خواهم زنده بمانم

می خواهم زنده بمانم ؛ همه راه ها به شایگان ختم می شود!

هما به سراغ امیر شایگان رفته تا برای آزادی پدرش به او کمک کند.

لینک کوتاه کپی شد

دومین قسمت از سریال می خواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی محمد شایسته دوشنبه یازدهم اسفند ماه به صورت اختصاصی در سایت فیلمیو منتشر شد.

هما همه ی جرات و جسارت خودش را جمع می کند و به ملاقات شایگان می رود. شایگان بدون این که جزئیاتی از کار و سابقه ی خودش بگوید از موضعی بالا با هما صحبت می کند و قانون های معامله شان را وضع می کند. هما فقط سه روز وقت دارد تا مبلغ مورد نیاز خرید یک خانه را برای آزادی پدرش فراهم کند.

سند خانه ی پدری به نام مادر هما است و او با شناختی که از همایون دارد راضی به فروش خانه نمی شود. او چیز هایی از همایون می داند که هما نمی داند. چیز هایی که مامور ها هم از آن باخبرند. پرونده ی مواد مخدری که همایون پیش تر هم داشته است.

شایگان برای تضمین کاری که قرار است انجام دهد قرار ملاقاتی را ترتیب می دهد که هما پدرش را ببیند. دیداری که در حضور دشتی و به کمک او انجام می شود. هنوز مشخص نیست که رابطه ی دشتی و شایگان چه کم و کیفی دارد. اولین کسی که نام شایگان را می آورد همین دشتی است. او از طرفی ضوابط لازم برای رسیدگی به پرونده ی همایون را به دقت انجام می دهد و از طرفی راه را برای کار های شایگان باز می گذارد.

هنوز مشخص نیست که رابطه ی شایگان و دشتی را باید یک باند فساد دانست و یا عیار بودن شایگان، همان طور که خودش درباره ی خود متصور است، ریشه در موضوعی دیگر دارد.

در این قسمت کمی با شخصیت کاوه نیز همراه می شویم. او که تحت تعقیب قاچاقچی ها است و برای فراهم کردن پول ان ها وقت زیادی ندارد. کاوه که سعی می کند با کسی که دوست دارد فرار کند با شنیدن خبر دستگیری و حکم اعدام عمویش به کلی به هم می ربزد و...

با ترسیم فضای زمانی و مکانی داستان در قسمت قبلی، قسمت دوم کمی به بال و پر دادن شخصیت ها می پردازد و هنوز کشمکش اصلی داستان مشخص نشده است و این کشمکش چیزی است که در قسمت های بعدی هر چه زودتر باید خودش را نشان دهد تا سریالی که خوب شروع کرده‌ است بتواند بهتر ادامه دهد و مخاطبانش را حفظ کند.

با جا افتادن سایر شخصیت ها و با پا گرفتن داستان و کشمکش اصلی، می خواهم زنده بمانم می تواند به سریالی پر طرفدار و با کیفیت تبدیل شود و مخاطبانش را راضی نگهدارد‌. کاری که در فضای کنونی شبکه ی نمایش خانگی با آثار متنوعش امری سخت اما دست یافتنی به نظر می رسد.

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها