|

طرز تهیه میلک شیک نوتلا

میلک شیک یکی از نوشیدنی های خوشمزه فصل گرما است شیک نوتلا را به دلیل وجود نوتلا می توان پرطرفدارترین شیک دانست.

لینک کوتاه کپی شد

چیزی که خیلی تو این روز های گرم می چسبه و می تونه خستگی از تن آدم بیرون کنه یک لیوان نوشیدنی خنک و دلچسب  است. میلک شیک یکی از نوشیدنی های خوشمزه مخصوص فصل گرما است شاید برایتان جالب باشد بدانید که میلک شیک برای اولین بار در آمریکا تهیه شد و از آن جایی که مردم استقبال بی‌نظیری از آن کردند روز ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) را به نام روز شیک نام گذاری کردند و قضیه آن قدر جدی شد که عاشقان این نوشیدنی کل ماه سپتامبر را به نام میلک‌شیک می‌شناسند. 

این نوشیدنی خوشمزه از ترکیب شیر + طعم دهنده‌هایی مثل شکلات، بادام زمینی، کارامل، قهوه و ... + میوه + بستنی تهیه می‌شود. شیک را می‌توانید با طعم و مزه‌های مختلف درست کرده و از نوشیدن آن لذت ببرید. اگر بگوییم که نوتلا پرطرفدارترین شکلات در دنیا است بیراه نگفته ایم  بنابراین شیک نوتلا را هم می توان محبوب ترین شیک دنیا دانست. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با طرز تهیه این نوشیدنی خوشمزه و خوش طعم آشنا شوید.

بهتر است برای درست کردن میلک شیک از بستنی وانیلی استفاده کنید بستنی‌ای که برای شیک انتخاب می‌کند باید به حد کافی سنگین باشد تا میلک شیک شما آبکی و رقیق نشود. فراموش نکنید که میلک شیک هر چه غلیظ‌تر باشد، خوشمزه‌تر و دلچسب‌تر است.

مواد اولیه لازم برای تهیه میلک شیک نوتلا برای 2 نفر

یخ 1 پیمانه

بستنی وانیلی 500 گرم

شیر 2/3 پیمانه

نوتلا 2 قاشق غذاخوری

وانیل 1/2 قاشق چایخوری

سس شکلات برای تزئین

خامه قنادی برای تزئین

shutterstock_Volodymyr Goinyk

طرز تهیه میلک شیک نوتلا

۱- بهتر است لیوان‌های شیک را از ۲ تا ۳ ساعت قبل داخل فریزر قرار دهید تا حسابی خنک شوند بعد از فریزر خارج کنید شکلات آب شده یا سس شکلاتی را به صورت نامنظم روی دیواره داخلی لیوان بریزید. چون لیوان‌هایتان یخ زده هستند شکلات روی لیوان ثابت می‌ماند بهتر است برای تهیه شیک از لیوان‌های بلند استفاده کنید.

اگر خواستید خودتان شکلات را آب کنید به هیچ وجه آن را روی حرارت مستقیم قرار ندهید برای آب کردن شکلات ابتدا شکلات تخته‌ای را به صورت حبه‌ای ریز خرد کنید یا رنده کنید سپس داخل قابلمه یا کتری آب بریزید روی حرارت قرار دهید تا جوش بیاید ظرف حاوی شکلات را روی در کتری یا قابلمه قرار دهید به صورتی که در آن کاملا پوشانده شود تا بخار آب کامل به زیر ظرف برخورد کند و شکلات ها آب شوند. حواستان باشد کفِ ظرف با آب تماس نداشته باشد اگر یک قطره آب هم قاطی شکلات شود روی کیفیت آن تاثیر می گذارد.

2- بستنی را به همراه شیر + وانیل + یخ + شکلات داخل میکسر بریزید  درب مخلوط کن را بگذارید و به مدت ۳ دقیقه مواد را خوب مخلوط کنید پس از اینکه مواد به خوبی مخلوط و یکدست شدند، میلک شیک آماده است آن را برای سرو داخل لیوان مخصوص که از قبل آن را با سس شکلات تزئین کرده اید بریزید با سس شکلات و خامه قنادی تزئین کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها