|

عذرخواهی نفیسه روشن از همسرش؛ یه مشت کثافت جدامون کردن!

نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون با اشتراک گذاشتن پستی در اینستاگرام از همسرش عذرخواهی کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

خانم نفیسه روشن بازیگر زن مشهور ایرانی که این روزها با پست های اینستاگرامی اش حاشیه ساز شده بود  و اخیراً با اعلام خبر طلاق، نفیسه روشن حسابی وارد حاشیه شد نفیسه روشن حالا به اشتراک گذاشتن یک پست احساسی از همسرش عذرخواهی کرد و ادعاهای عجیبی را مطرح کرد:

سلام عزیزم ... خواستم ازت دلجویی کنم، ببخش که این چند روزه یه مشت آدم احمق و بی سواد و کثیف فضای مجازی دلتو شکوندن ... چون به حق کثیفن و از تیتر کثیف نون میخورن ... حرف های منو به تو نسبت دادن، میخوام جلوی دنیا بگم که تو صبورترین و مهربون ترین مرد دنیا بودی ... با شعورترین و با ادب ترین ... ولی افسوس که گول اطرافیان رو خوردیم حتی تو کارمون ... هر دو با هم نه تو جدا شدی نه من ... یه مشت کثافت مجازی و حقیقی جدامون کردن، آدمایی که همش توی دایرکت های آدمای متاهلن ... از خودی تا غریبه ... که نه اشک های تو رو دیدن نه اشک های من ... 4 سال از نبودن کنار من گذشت ولی تو همچنان مرد بمون ... خوشبختیت آرزومه که ببینم تیکه شدن حسودات رو ... دیگه مرد نداریم ... از نظر من جز تو مرد ندیدم .... تا آخر عمر به ادب و شعورت افتخار میکنم ... حالا منتظر ببینم با شرف کیه که اینو تیتر کنه

 خانم نفیسه روشن این متن رو به همراه یک ویدیو از کابین خلبانی که احتمالا متعلق به همسرشون بوده به اشتراک گذاشتند.

پیشنهاد می شود: (ویدیو) رقص و آوازخوانی دو نفره نفیسه روشن و همسرش

همسر نفیسه روشن کیست؟

نفیسه روشن درسال 91 با یک خلبان بنام بهنام ازدواج کرده و تاکنون فرزندی ندارد.

همسر نفیسه روشن ، خلبان است و تا کنون تصاویر زیادی از حضور نفیسه روشن در کنار همسرش در کابین خلبان مشاهده کردیم. او در روزهای پایانی دی ماه کرونایی ۹۹ تهران، صحبت های دردناکی درباره سختی ها و دردهایی که در زندگی زناشویی خود تحمل کرده، منتشر کرده و از جدایی اش از همسرش سخن گفت تا یکی از طلاق های جنجالی سلبریتی ها در سال ۹۹ را رقم بزند.

1610531939_V9yM0

 

جنجال طلاق و بستری شدن نفیسه روشن

نفیسه روشن بیش از ۱۰۰ پست در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و بیش از ۲.۵ میلیون دنبال کننده دارد. نفیسه روشن خود را سفیر انجمن دوقلوها و سفیر برند adlan اعلام کرده است. بهنوش بختیاری از جمله هنرپیشه های سینما است که فالوئر نفیسه روشن است.

در آخرین پنجشنبه دی ماه کرونایی ۹۹، نفیسه روشن در حالی که روی تخت بیمارستان بهمن تهران بود، اینستانوشته ای منتشر کرد که بیش از ۱۰۰ هزار لایک دریافت کرد.

او گفته بود که ۸ سال سکوت کردم و چیزی نگفتم. چون پدر نظامی است و ما را قوی بزرگ کرده است. نفیسه روشن گفته بود هر کس به جای او بود تا حالا خودکشی کرده بود.

نفیسه_روشن

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    عزیزم چقدر رفتارات بی اصالته

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها