|

لبخند ژِکوند "بهاره کیان افشار" لبِ آب؛ خانومی شالت پس چرا سَرت نیست!

bahareh kianafshar shayanews

بهاره کیان افشار بازیگر جذاب و معروف که به تازگی هم در گربه سیاه بازی کره تصویری نچرال اما در عین حال زیبا از خود منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

بهاره کیان افشار بازیگر جوان و خوشگل ایرانی می باشد که هم در سینما و هم در تلویزیون بازی داشته و همیشه هم در کارش بهترین بوده. وی با ایفای نقش تو سریال بلند و جذاب "کلاه پهلوی" کشف و معروف شد. این سریال سکوی رتاب خانم بازیگر بود که راه او را در این عرصه باز کرد.

به گزارش«شایانیوز» بهاره کیان افشار آخرن کار که بر روی پرده سینما دارد فیلم جذاب "گربه سیاه" است که ترلان پروانه و بهرام رادان در آن نقش پر رنگی دارند. وی از سلبریتی های پر طرفدار و البته جذابی است که همچنان چهره نچرال خود را نگه داشته و همانند خیلی از خانم های بازیگر غیر طبیعی نیست.

بهاره کیان افشار بیش از 2 میلیون دنبال کننده دارد و گاهی تصاویری از خود منتشر می کند. او خیلی اهل تبلیغات و اینجور چیزا نیست و همواره سعی داره تا بی حاشیه پیش بره اما خب قطعا مواردی پشت پرده هم وجود داره که ما نمیدونیم! در ادامه عکس جدیدی که از خودش پست کرد رو مشاهده می کنید که در عین سادگی چقدر جذابه!

baharekianafshar_1641325979

بهاره کیان افشار سفیر خیریه!

بهاره کیان افشار سفیر سلامت خیریه بهنام دهشپور است و پیش از آغاز بازیگری به صورت داوطلبانه با این خیریه همکاری میکرد.

این بانوی هنرمند در یک گفتگو ضمن اشاره به کمک های داوطبانه به خیریه بهنام دهشپور دلیل حضور در این خیریه را مشکلات سختی که در دوره ای زندگی برایش پیش آمد عنوان کرد و همین مشکلات باعث شد تا او حضوری دائمکی در این خیریه داشته باشد و بعد از آغاز بازیگری باز هم به این خیریه سر میزد تا اینکه به عنوان سفیر سلامت خیریه بهنام دهشپور انتخاب شد.

cinema.photoo_1625287942

وقتی خانم بازیگر برای بازیگر شدن مرغش یه پا داره!

بهاره کیان افشار از کودکی به بازیگری علاقه مند بود و با وجود مخالفت های خانواده در تئاترهای مدرسه شرکت میکرد و تلاش زیادی برای راضی کردن خانواده اش برای حضور در این حرفه کرد.

علاقه بهاره کیان افشار او را به سمت بازیگری سوق داد و باعث شد تا تلاش های زیادی برای راضی کردن خانواده اش انجام دهد و در نهایت موفق شد تا خانواده اش را راضی کند و اولین بار سال 83 مقابل دوربین سریال کلاه پهلوی رفت.

cinema.galllery_1638105825

روابط نامتعارف سلبریتی ها

اما همانطور که میدانید در میان بازیگران به خصوص مجرد ها روابطی نامتعارفی هست که بعضی از اونها علنی میشه و لو میره و در آخر میگن محرم بودیم!!!

بسیااااری از اونها هم اصلا کسی نمیفهمه و این وسط دوستی های زیادی رخ میده. آقای امین فردین خبرنگار جنجالی هم در یکی از افشاگری هاش در مورد خانم بهاره کیان افشار گفت مدتی با بهرام رادان دوست بودند و روابطی نامتعارف هم داشتند! البت این تنها در حد حرف این خبرنگار می باشد و سندیتی نداره! البته این دو هنرمند تا به جال چند فیلم و سریال همبازی بودند که هر دو هم به خوبی بازی کرده اند.

baharehkianafshar.2_1620484370

بیوگرافی بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 10 اردیبهشت ماه 1362 متولد شد. این بانوی هنرمند فارغ التحصیل مقطع کارشناسی در رشته مهندسی کامپیوتر است و قبل ازاینکه بازیگر شود در این زمینه مشغول بوده است.

baharehkianafshar._.fan_1624976466

baharehkianafshar.2_1623173605

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    میخوام ببینمت عزیزم خیلی جیگری 😘

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها