|

"دنیا مدنی" پای تلفن نیشش تا بنا گوش باز شد؛ نچرال اما واقعا خوشگل و کیوت!

donia madani shayanews

دنیا مدنی در پست جدیدش تصویری از خود در حال خندیدن از ته دل منتشر کرد و کپشنی زیبا برای پدرش نوشت.

لینک کوتاه کپی شد
1

دنیا مدنی بازیگر خوشگل و شناخته شده ایران که البته بیشتر جلوی دوربین اینستاگرام فعالیت دارد تا دوربین تلویزیون و در سینما. وی علاقه زیادی به تئاتر دارد و از طریق مادرش رویا تیموریان به این عرصه پا گذاشت.

به گزارش«شایانیوز» دنیا مدنی از فعالین اینستاگرام است آن هم چه فعالیتی! در حد بنز. خانم بازیگر از هنرمندان مایه دار و مستقلی می باشد که هنوز البته ازدواج نکرده اما خوشگذرانی های زیادی دارد. وی در صفحه شخصی اش تصاویری زیادی از تفریحاتش به اشتراک میگذارد و خیلییی هم گربه دوست است.

اما دنیا مدنی اینبار تصویری پست کرد که در حال قهقهه زدن از ته دل است و کپشنی از پدرش نوشت.

doniamadaniii_1642414277

مدنی در کپشن پستش نوشت:

خوبم!

به جون تو باور کن خوبه خوبم!

آره خب آخرین باری که حرف زدیم بهتر بودم ولی الانم خوبم نگران نباش.

راستشو بخوام بگم دقیقا یادمه چی گفتی که اینجوری خندیدم، اواسط پاییز بود شایدم قبل‌تر که خیلی حالم خوب بود.

بابا الانم خوبم ولی خب اون موقع بهتر بودم.

تو بگو یه کم

البته که سال هاست که رویا تیموریان از پدر دنیا مدنی جدا شده و با آقای مسعود رایگاه ازدواج کرده است اما خب از اونجایی که دخترا هنوز هم با پدرشون ارتباطی بسیار صمیمی دارن گاهی پست و استوری هایی هم از بابا جان منتشر می کنند. ناگفته نماند دنیا مدنی خواهری به نام درنا مدنی نیز دارد.

مدتی پیش دنا مدنی به مناسبت تولد پدرش با انتشار عکسی از گذشته متنی جالب و با نمک نوشت. 

Untitled

دنیا خانوم جلوی کی وِلو میشه برای عکاسی؟!

دنیا مدنی تا چند ماه پیش سلطان عکس های آسانسوری بود اما حالا مدتی میشه که دائما تو کوه و کمر و خیابون دیده میشه و عکساش این مدلی شده.

جالب اینجاست که انگاری خانم بازیگر هرجایی که میره عکاسشم با خودش میبره چون تصاویر همه جدا از اینکه با دوربین خوب گرفته میشه زاویه نور و ژست و سوژه هم عادی نیست و بیشترشونم از دور گرفته میشه که خب معلومه یکی اون پشته که کارشم خوب بلده!

doniamadaniii_1579860719

doniamadaniii_1596905041

doniamadaniii_1641237105

بیوگرافی دنیا مدنی

دنیا مدنی متولد ۱۳ تیر ۱۳۶۹ تهران است. وی دانش آموخته رشته طراحی لباس در ایران و در دانشگاه کشور مالزی می باشد و او به صورت حرفه در کار طراحی لباس فعالیت دارد.

مادر دنیا مدنی خانم رویا تیموریان بازیگر مشهور میباشند. پدرشان آقای میرولی الله مدنی و خواهرشان خانم درنا مدنی هستند. نیما طباطبایی پسرخاله مدنی مستند ساز و کارگردان جوان و فعال سینما بود که با کارگردانی فیلم “من حجازی هستم” شهرتش دوچندان شد. وی به دلیل عارضه تومور مغزی چندی پیش درگذشت.

doniamadaniii_1579540502_1

جدایی پدر و مادر دنیا مدنی

پدر و مادر خانم دنیا مدنی از هم جدا شدند. رویا تیموریان پیش از ازدواج با مسعود رایگان با میرولی الله مدنی ازدواج کرده بود که بعد از چند سال این ازدواج به جدایی ختم شد. رویا تیموریان در سال 82 با مسعود رایگان بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد.

doniamadaniii_1598865605

doniamadaniii_1545464169

دنیا عاشق عادل؟

ابراز علاقه بسیار جالب دنیا مدنی بازیگر زن مشهور به عادل فردوسی پور مجری و تهیه کننده مشهور ورزشی را ببینید.

دنیا مدنی می گوید هیچ چیزی از فوتبال نمی داند و اصلا فوتبال نگاه نمی کند ولی مردهایی مثل عادل فردوسی پور را دوست دارد (باهوش) و حتی برنامه نود (آن موقع که پخش می شده) را می بیند. خانم بازیگر در این ویدیو و مصاحبه جوری از اقای فردوسی پور با تمام وجود تعریف و تمجید میکند که انگاری شیفتهخ وی نیز هست.

البته عادل فردوسی پور واقعا هم همینطور است و طرفداران بسیار زیادی دارد.

دنیا مدنی: بازیگرای فاسد سینما در پی دیده شدن هستند!

در چند ماه گذشته برخی از بازیگران زن مشهور افشاگری کردند که برخی از کارگردان های مشهور و یا عوامل فیلم ها به آنها پیشنهاد رابطه نامشروع داده اند (برای گرفتن نقش). دنیا مدنی اعتقاد دارد که این بازیگران به دنبال دیده شدن هستند و نباید موضوعات مربوط به فساد در سینما را مردم بدانند (اطلاع رسانی عمومی شود).

doniamadaniii_1571747916

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    سلام‌دنیا‌جون‌تو‌خیلی‌زیبا‌هستی‌وبه‌نظر‌من‌چهرت‌شبیه‌بی‌بی‌رکسا

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی