|

لباس خاص و خوشگل "سارا بهرامی" چه به اندام تَرکه ایش نشست؛ آرتیستِ همچی تموم!

sara bahrami shayanews

سارا بهرامی بازیگر معروف برای تولد خود تصاویری با میکاپ و لباسی عجب و خاص منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

سارا بهرامی بازیگر معروف و جذاب ایرانی می باشد که در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته است. البته این بازیگر زن هم در نقش های طنز مثل "ساخت ایران" و هم در نقش ها جدی استعداد خوبی دارد و با هنر و تلاش خود به این جایگاه رسید نه حاشیه سازی و شهرت اینجوری!

به گزارش«شایانیوز» سارا بهرامی حتی در خیلی از موارد مثل تبلیغات اینستایی و یا پوشش های ناجور و یا ازدواج و طلاق و یا حرف های ناجور درمورد مسائل مختلف و... در هیچ یک از این ها حاشیه خاصی تا به حال نداشته. وی در اینستاگرام بیش از 443 هزار دنبال کننده دارد که دوست دارش هستند و اغلب هم از موارد سینمایی و کاری پست و استوری می گذارد نه قرتی بازی!

اما سارا بهرامی برای تولد 39 سالگی خود تصاویری با گریم عجیب و و لباسی عجیب تر منتشر کرد که خب چون هنرمندی قابل احترام و محبوب است به جای اینکه با نظرات ناجور مواجه شود با کلی کامنت جذاب همراه شد. ناگفته نماند خیلی از سلبریتی ها هم براش کامنت گذاشتند و این در صورتیه که خانم بهاره رهنما با نزدیک به 5 میلیون فالوور هیچ کامنتی از سوی سلبریتی و همکارانش در پست ها ندارد. در ادامه این تصاویر را مشاهده می کنید.

sara.bahrami.official_1642847396

sara.bahrami.official_1643522498

در ادامه تصویری از سارا بهرامی در دومین روز از چهلمین جشنواره فجر نیز مشاهده می کنید که در عین سادگی جذابیت خاص خود را داشت.

dialoguenews_1643707929

cinema.ketab.iran_1643713367_1

بیوگرافی سارا بهرامی

سارا بهرامی متولد 2 بهمن 1361 در اصفهان ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه تنکابن مازندران می باشد که از سال 88 وقتی 27 ساله بود جلوی دوربین رفت و حالا دوست دارد با اصغر فرهادی کار کند.

sara.bahrami.official_1639740236

درخشش سارا بهرامی وقتی معتاد بود!

سارا بهرامی اولین بار در سال 1392 با بازی در سریال "پروانه" فعالیت حرفه ای خود را شروع کرد و در سال 1396 با فیلم «دارکوب» به کارگردانی بهروز شعیبی در نقش یک مادر معتاد کنار امین حیایی و مهناز افشار و هادی حجازی فر درخشید.

ایشان به حدی در نقش معتاد این فیلم درخشید که در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر موفق به کسب سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

sara.bahrami.official_1631072512

سارا بهرامی شیفته اصغر فرهادی!

من در دانشگاه ادبیات نمایشی خوانده ام و بخش تئوری ماجرا را می شناسم شاید به رمان خواندن هم ربط دارد. زیاد رمان می خوانم و رمان خواندن یکی از لذت بخش ترین تفریحات زندگی ام است.

دلم می خواهد با آقای اصغر فرهادی کار کنم ، این علاقه ام به موفقیت های امروز فیلم های آقای فرهادی ربطی ندراد.

هنوز برای من فیلم «چهارشنبه سوری» دوست داشتنی ترین فیلم آقای فرهادی است برای فیلم جدایی نادر از سیمین هم تست دادم !

sara.bahrami.official_1615479354

سارا بهرامی مجرد اما آرتیست واقعی

سارا بهرامی تا به حال اخباری از ازدواجش شنیده نشده و هر عکسی هم از وی منتشر میشه ظاهرا کذب می باشد و ایشون مجرد هستند.

اما جالبه که بدونید سارا بهرامی علاوه بر آرتیست بودن و هنر بازیگری ، سوارکاری را نیز به خوبی بلد است. غواصی را اموزش دیده و تجربه نیز دارد و بسیار زیاد اهل ورزش و کوهنوردی است که در ادامه نمونه هایی از تصاویر خانم بازیگر را مشاهده می کنید.

sara.bahrami.official_1606028417

sara.bahrami.official_1595053239_1

sara.bahrami.official_1596943330

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی