|

واکنش تند "دنیا مدنی" به کلمه ناموس؛ میکاپ لایت خانم بازیگر دل همه رو ضعف انداخت!

donia madani shayanews

دنیا مدنی بازیگر قرتی و معروف که در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد اینبار تصویری از خود با ارایشی لایت و جذاب منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

دنیا مدنی بازیگر سینما، تلویزیون و به خصوص تئاتر می باشد که در چند سال اخیر به دلیل فعالیت زیادش در اینستاگرام بیشتر معروف و محبوب شد و حالا با وجود اینکه اونقدر ها در قاب تلویزیون دیده نشده اما در اینستاگرام بیش از 762 هزار کاربر، دنبال کننده و دوستدار خانم بازیگر هستند.

به گزارش«شایانیوز» دنیا مدنی البته به واسطه مادرش خانم رویا تیموریان به راحتی پا به این عرصه گذاشت و جلو آمد. داشتن استعداد در بازیگری بسیار اهمیت دارد اما قطعا داشتن پارتی بسیار مهم تر است!

دنیا مدنی همانند همکارانش در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد و از قر و فر بگیر تا گربه بازی و گشت و گذار و ... همه چیز را به اشتراک می گذارد. البته که شاید بگین صفحه شخصیه اما پیجی که پابلیک هستش و یک سلبریتی در اون فعالیت داره پس باید در انتظار نظرات مختلف هم باشه و در انتشار محتوا هم دقت بیشتره داشته باشه. حالا از این ها که بگذریم دنیا مدنی به تازگی تصویری از خود با آرایشی لایت و خوشگل منتشر کرد و دل هوادارانش را برد.

260302301_158540836514537_2216632434701915317_n

واکنش تند دنیا مدنی به کلمه ناموس!

دنیا مدنی معمولا در برخ موارد اجتماعی نظر خودشو میده و این نظریات حالا ممکنه واقعی از خودش باشه و ممکنه هم مثل جریان رودخانه بی آب اصفهان تنها به خاطر حمله کاربران بهش که چرا هیچی نمیگی، یه واکنشی نشون بده و از سر باز کنه.

دنیا مدنی به تازگی استوری منتشر کرد و حرفاشو نوشت. خانم بازیگر درباره موضوع مر جوانی که همسر 17 سالشو کشته بود، مواردی نوشت که در ادامه مشاهده می کنید.

Untitled

خودنمایی دنیا مدنی با هر چیز!

دنیا مدنی کاملا مشخص است که در خانواده ای پولدار زندگی می کند چون تا آنجایی که ما میدانیم نه شغل دومی داره و نه فعالیت خاصی در عرصه هنر. حتی در اینستاگرام هم خبری از تبلیغات نیست که بگیم از این جا درآمد داره! اما تا دلتون بخواد خانم بازیگر دائم در گشت و گذار با دوستان و خانواده است.

در ادامه بومرنگ جدیدی که دنیا خانوم از خود با فیلتر اینستایی پست کرده را مشاهده می کنید. ناگفته نماند همانطور که خود در کپشن گفته حرفی ندارم تنها برای نشان دادن آرایش باحالی که چشماشو شبیه به گربه کرده و کلاه جذابش این پست را گذاشته!

بیوگرافی دنیا مدنی

دنیا مدنی متولد ۱۳ تیر ۱۳۶۹ تهران است. وی دانش آموخته رشته طراحی لباس در ایران و در دانشگاه کشور مالزی می باشد و او به صورت حرفه در کار طراحی لباس فعالیت دارد.

doniamadaniii_1628246517

دنیا مدنی بچه طلاق؟

پدر و مادر خانم دنیا مدنی از هم جدا شدند. رویا تیموریان پیش از ازدواج با مسعود رایگان با میرولی الله مدنی ازدواج کرده بود و حاصل این ازدواج دو دختر به نام های درنا و دنیا است که بعد از چند سال این ازدواج به جدایی ختم شد. رویا تیموریان در سال 82 با مسعود رایگان بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد.

biography-donya-madni24

doniamadaniii_1619948467

ناگفته نماند چند روز پیش در بازی فوتبال ایران و عراق که برای جام جهانی به مصاف هم رفتند، ده درصد از تماشاگران بانوان بودند که دنیا مدنی و خواهرش درنا از تماشاچیان این بازی در ورزشگاه بودند و خانم بازیگر هم حسابی عکس و فیلم گرفت.

doniamadaniii_1643307488

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها