|

استوری خبرساز "بهاره کیان افشار" در روز ولنتاین؛ خانوم بازیگر رسماً متاهل شد

bahare kianafshar shayanews

بهاره کیان افشار بازیگر خوشگل ایرانی می باشد که در روز ولنتاین با انشتر یک تصویر مبهم در استوری اش خبر از ازدواجش داد.

لینک کوتاه کپی شد
1

بهاره کیان افشار بازیگر زیبا و دوست داشتنی ایرانی می باشد که تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته و دارد. این بازیگر جوان ابتدا با نقش آفرینی در سریال جذاب کلاه پهلوی وارد این عرصه شد و دید شده، پس از آن هم به دلیل چهره زیبا و بازی خوبش با سیلی از پیشنهادات مواجه شد.

به گزارش«شایانیوز» بهاره کیان افشار آخرین کار که بر روی پرده سینما دارد فیلم جذاب "گربه سیاه" است که ترلان پروانه و بهرام رادان در آن نقش پر رنگی دارند. بهاره کیان افشار حالا دارای اسم و رسم خاص خود می باشد که اتفاقا طرفداران زیادی هم دارد که کشته مرده خانم بازیگر هستند. وی از هنرمندان زیبا روی سینما است که چهره نچرال خود را نگه داشته و سراغ جراحی های زیبایی و فیلتر های اینستایی نمیرود. 

از این ها که بگذریم بهاره کیان افشار در اینستاگرام بیش از 2 میلیون دنبال کننده دارد که خیلی ها دوست دارش هستند. اما به تازگی با انتشار یک عکس در استوری اش در روز ولنتاین خبر از ازدواجش داد.

Untitled

بیوگرافی بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 10 اردیبهشت ماه 1362 متولد شد. این بانوی هنرمند فارغ التحصیل مقطع کارشناسی در رشته مهندسی کامپیوتر است و قبل ازاینکه بازیگر شود در این زمینه مشغول بوده است.

baharehkianafshar__yekta_1642626442

بهاره کیان افشار سفیر خیریه!

بهاره کیان افشار سفیر سلامت خیریه بهنام دهشپور است و پیش از آغاز بازیگری به صورت داوطلبانه با این خیریه همکاری میکرد.

این بانوی هنرمند در یک گفتگو ضمن اشاره به کمک های داوطبانه به خیریه بهنام دهشپور دلیل حضور در این خیریه را مشکلات سختی که در دوره ای زندگی برایش پیش آمد عنوان کرد و همین مشکلات باعث شد تا او حضوری دائمکی در این خیریه داشته باشد و بعد از آغاز بازیگری باز هم به این خیریه سر میزد تا اینکه به عنوان سفیر سلامت خیریه بهنام دهشپور انتخاب شد.

_bahare_kian_afshar_1642586222

شغل دوم پر پول بهاره کیان افشار چیست؟

بهاره کیان افشار بر این عقیده است که در کنار کار بازیگری باد شغل دیگر هم برای درآمد وجود داشته باشد.

وی در پیش تر در یک گفتگویی درباره شغل دوم اش گفته بود: کار دکوراسیون و تبلیغات را که دو رشته مجزا هستند، به عنوان کسب درآمد دارم و خیلی در آنها فعال هستم ولی انگیزه ام برای زندگی و مسیر پیش روی بازیگری و تئاتر است.

درست است که بازیگری به شکل جدی را با بازی در سریال آغاز کردم اما  انگیزه‌ ام از بازیگر شدن، حضور روی صحنه تئاتر بوده و هست همچنان از بازی در تئاتر بیشترین لذت را می‌ برم.

baharehkianafshar.2_1637751996

وقتی خانم بازیگر برای بازیگر شدن مرغش یه پا داره!

بهاره کیان افشار از کودکی به بازیگری علاقه مند بود و با وجود مخالفت های خانواده در تئاترهای مدرسه شرکت میکرد و تلاش زیادی برای راضی کردن خانواده اش برای حضور در این حرفه کرد.

علاقه بهاره کیان افشار او را به سمت بازیگری سوق داد و باعث شد تا تلاش های زیادی برای راضی کردن خانواده اش انجام دهد و در نهایت موفق شد تا خانواده اش را راضی کند و اولین بار سال 83 مقابل دوربین سریال کلاه پهلوی رفت.

baharekianafshar_ghazal_1644011800

شاعری

از سنین پایین بواسطه علاقه شخصى پدرم همیشه به شعر و ادبیات پارسی علاقه داشتم و دارم گهگاهی هم دستی بر قلم دارم و از چینش کلمات کنار هم لذت می‌برم.

رانه  و متن‌های ادبی را بسیار دوست دارم و خودم هم ترانه و متون ادبی می‌ نویسم. آقای  بهرام رادان ، پیش از اینکه بازیگر شوم از دوستان من بودند و پس از ورودم به دنیای بازیگری این دوستی بواسطه همکاری پررنگ‌ تر شد او ترانه‌ های مرا خواندند و از چهار، پنج تا از این ترانه‌ ها در آلبوم‌شان استفاده کردند.

862274_326

baharehkianafshar._.fan_1641837676

baharehkianafshar._.fan_1637488661

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی