|

بارداری "سحر دولتشاهی" با این رد و نشون های فوقِ سری مشخص شد؛ کم حاشیه اما کار بلد!

سحر دولتشاهی و همایون شجریان که ریز با هم ازدواج کردند حالا صحبت هایی از بارداری سحر به گوش میرسه که هنوز معلوم نیست شایعست یا واقعیت!

لینک کوتاه کپی شد

همایون شجریان به معنای واقعی آقازاده است او که نه تنها به خاطر پدرش بلکه خودش هم به شخصیت بسیار جذابی دارد و بی شمار هم طرفدار دارد یکی دو سالی می شود که با سحر دولتشاهی ازدواج کرد.

به گزارش «شایانیوز» ماجرای ازدواج این دو نفر از زمان کنسرت و نمایش سی در برخی رسانه ها شایعه شد. اما حضور سحر در مراسم ترحیم محمدرضا شجریان نشان داد که سحر و همایون باهم زن و شوهر شده اند. چندی پیش هم تصویری از همایون شجریان و دخترش در کنار سحر دولتشاهی در سلیمانیه عراق منتشر شد که به نظر سفر کاری همایون بود که سحر و دخترش یاسمین را هم با خود برده بود.

651965_738

بعد از این عکس دیگر خیلی عکس و خبری از این زوج هنرمند منتشر نشد و کلاً هم سحر و هم همایون گویا به شدت مراقب حواشی هستند و خیلی دوست ندارند عکس و خبری از زندگی خصوصی شان در فضای مجازی منتشر شود. اما به تازگی خبر جدید در باره این زوج منتشر شد. برترینها در خبری مدعی شد که سحر دولتشاهی باردار است. اما برترینها با یک استدلال عجیب و خفن به این نتیجه رسید!

آن ها پست آخر سحر را مورد کنکاش قرار دادند و این خبر را از دل آن بیرون کشیدند! ماجرا مربوط به عکسی بود که سحر دولتشاهی از کودکی خود منتشر کرد و در کپشن عکس جوجه گذاشت. همایون هم زیر پست سحر یک جوجه و قلب گذاشت. این ایموجی ها برترینها را به این نتیجه رساند که سحر از همایون باردار است و فرزند آن ها به زودی به دنیا می آید!

011-96t3675

البته در این بین نباید واکنش های مهراوه شریفی نیا و مصطفی کیایی را هم نادیده گرفت واکنش هایی به می تواند تلویحاً این خبر را تائید کند!

011-96t3676

سحر دولتشاهی یه نچرال ناز و خفن!

از این ها که بگذریم سحر دولتشاهی خود نیز از هنرمندان کم حاشیه و دوست داشتنی می باشد که بیش از 3 میلیون دنبال کننده دارد و با توجه به اینکه با خودنمایی و انتشار تصاویر ناجور از خود جذب فالوور نکرده می توان میزان محبوبیتش را فهمید. در عکس و ها و پست های که سحر منتشر کرده همواره زیبا و نچرال بودن خانوم بازیگر مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

Untitled

البته حلقه زیبای و گرون قیمت سحر هم کاملاً به چشم اومده در فضای مجازی گفته می شود که این انگشتر مروارید دار را همایون برای او خریداری کرده است.

اما خب حواشی و شایعات همیشه برای سلبریتی ها  وجود دارد و اصلا امکان نداره شما معروف باشی و برای هر کارت حرفی پشتت در نیاد. سحر دولتشاهی نیز از هنرمندانی می باشد که همچنان دوست داشتنی و کم حاشیه است.

sahardolatshahi.lover_1645182267_1

وقتی مهناز سحر رو ضایع میکنه!

ویدیویی کاربران به یاد روزهایی که مهناز افشار در ایران بود بازنشر کرده اند و سوژه شده که در آن سحر دولتشاهی از مهناز افشار می خواهد کیفش را به او بدهد ولی او نمی دهد و دست سحر را پس می زند !

کاربری با انتشار این ویدیو نوشت: واقعا اعتماد بین بازیگرای ایرانی به همدیگر موج می زند، ببینید چجوری خانم افشار کیفش را به خانم دولتشاهی نمی دهد.

بیوگرافی سحر دولتشاهی

 سحر دولتشاهی در 16 مهر 1358 در تهران به دنیا آمد. دولتشاهی در رشته های ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه تحصیل کرده است. مادرش نائب رئیس فدراسیون شنا و پدرش مهندس و در تورهای دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور فعال است.

bazighran_1640105358

bazigaran_zan.ir_1638274613

bazigaranirani0_1640291736

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی