|

تیپ جدید"میترا حجار" که ناشناختش کرد!

mitra hajjar shayanews

میترا حجار بازیگر معروف ایرانی که اغلب با چهره ای ساده دیده می شود اما اینبار آرایش اسموکی خانم بازیگر نظر کاربران را به خود جلب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- میترا حجار بازیگر معروف و خوش نقش ایرانی می باشد که تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری بازی داشته است و از دسته هنرمندانی می باشد که هم در تلویزیون و هم در سینما کار کرده و همانند برخی تنها در سینما نبوده. وی با استعدادش در این عرصه بالا رفت و به مرور شناخته شد تا اینکه حالا دارای اسم و رسم خاص خود در بازیگری می باشد.

اگر بخواهیم از فیلم های جالب و پررنگ میترا حجار نام ببریم باید به آتش بس 2 اشاره کنیم که همراه با بهرام رادان کاراکترهایی طنز اما در عین حال باحال و جدی رو به خوبی نقش آفرینی کردند. میترا حجار از هنرمندان بسیار بسیار کم حاشیه می باشد که علاقه ای به این مسائل و تو چشم بودن از این طریق ندارد. وی در صفحه اینستاگرامش با بیش از 400 هزار فالوور فعالیت دارد و بیشتر پست و استوری هایی در رابطه با فیلم و نقش و هنر منتشر می کند و در لا به لایشان هم تصاویری از خود!

اما به تازگی تصویری از میترا حجار منتشر شده که برخلاف همیشه با آرایشی غلیظ و سایه اسموکی می باشد. این تصویر با نظرا خوب کاربران همراه شد.

bazigaran.zan.ir_1650032447

بیوگرافی جالب میترا حجار

میترا حجار متولد 15 بهمن 1355 در مشهد ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی سینما از کشور آمریکا می باشد که در دبیرستان رشته ریاضی و فیزیک خواند و از 20 سالگی وارد عرصه بازیگری شد.

فرزند اول خانواده است و یک خواهر بنام مریم و یک برادر بنام مجتبی دارد ، پدرش آقای محمد حسن حجاز و مادرش خانم مهری جاهد می باشد.

196966_515

اجرا تا بازیگری

فعالیت خود را در سال 1375 وقتی 20 ساله بود با معرفی مرحوم مسعود رسام ، بعنوان مجری برنامه ده قسمتی گپی با هنرمندان در شبکه جام و جم شروع کرد. سپس سال 1376 با فیلم غریبانه به کارگردانی احمد امینی جلوی دوربین رفت.

از سینما تا شهرت

تا سال 1380 در 9 فیلم حضور موفقی داشت اما بیشتر شهرت او با اولین کار تلویزیونی اش بنام پلیس جوان به کارگردانی سیروس مقدم در سال 80 شروع شد.

از ایرن تا آمریکا

در سال 1383 برای تجربه اندوزی در فضای آکادمیک حرفه ای به فرانسه رفت و سپس برای ادامه تحصیل به آمریکا مهاجرت کرد. خودش می گوید برای پر کردن کمبودهای زندگی شخصی ، چند سال ماندم و درس خواندم.

بازی تو فیلم آمریکایی و تصاویر نامتعارف

سال 1383 زمانی که آمریکا بود در فیلم های «این ترانه عاشقانه نیست» به کارگردانی رحمانی رضایی ، فیلم «استلینای آبی» به کارگردانی گابریل اسکات و «شکارچی» به کارگردانی رفیع پیتز بازی کرد.

خبر بازی حجار در فیلم های آمریکایی در داخل کشور واکنش تند مسولان وقت وزارت ارشاد را به همراه داشت و حتی شایعه هایی ممنوع‌ الکاری اش به گوش رسید.

دلیل این تصمیم به انتشار عکس های غیرمتعارف حجار باز می گشت اما این بازیگر  بعد از 7 سال به ایران بازگشت و بدون مشکل ادامه فعالیت داد.

shahabsystem_1430304189

هنوز ازدواج نکرده است و کسی رو خوشبخت نکرده

با اینکه شایعاتی از ازدواج خانم حجار با سینا حجازی خواننده پاپ منتشر شده اما این خبر صحت ندارد و میترا حجاز مجرد می باشد و پسری بنام علیرضا هم ندارد. خودش می گوید در واقع هنوز هیچ بدبختی را پیدا نکردم که خوشبختش کنم (باخنده)

iranian_megastars_1649041399

علایق هنری خانم بازیگر

به عکاسی علاقه دارد و گاهی نقاشی هم می کشد او حضور فعالی در عرصه موسیقی هم دارد که ثمره آن دکمله گویی در اجراهای لوریس چکناواریان است.

سفیر محیط زیست و حامی فوک های خزر

میترا حجار به عنوان سفیر محیط زیست بنیاد نیکوکاری کمک (کیش مهر کتایون) فعالیت میکند و از فعالان و حامیان فوک های خزری در ایران هم است.

iranian_megastars_1643863815

ترجمه کتاب

من یک کتاب در زمینه روانشناسی ترجمه کرده‌ ام موضوع این کتاب که به دست یکی از دوستان من در آمریکا نوشته شده است درباره تبهکاران و مجرمان است.

parisa_cafe_pic_1564411643

خوانندگی

حجار در چندین اجرای آهنگساز خوش نام ایرانی لوریس چکناواریان بعنوان دکلمه خوان با وی در کنسرت ها همکاری کرده است که بیشتر برای امور خیریه بوده است.

آتیش سوزی خونه در چهارشنبه سوری

چهارشنبه سوری سال 96 زمانی که منزل نبود به علت ورود یک بالن آرزو از طریق بالکن به خانه اش ، زندگی اش به آتش کشید و ضرر مالی زیادی برای وی تحمیل کرد.

parisa_cafe_pic_1446823119

خورد و خوراک خاص

بیشتر کارهایم را از روی برنامه پیش می برم ، آدم شادی هستم و تغذیه نقش مهمی در زندگی ام دارد ، تا مدت ها گیاهخوار بودم اما الان از لبنیات هم استفاده می کنم. بنظرم خیلی خوب است که کمتر گوشت مصرف کنیم ، مرغ هم که دیگر بهتر است حرفش را نزنیم چون هیچکدام طبیعی نیستند.

28434147_156916885020471_2545753719090184192_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی