|

"فریبا نادری" زد رو دست هر چی خوشگله! یه کارای زیرپوستی که نمیدونی چیه ولی نازترش کرده

fariba naderi shayanews

فریبا نادری بازیگر معروف ایرانی می باشد که طبق معمول عکسی از خود منتشر کرد اما انگاری خانم بازیگر کاری زیرپوستی کرده چرا که هی خوشگلتر میشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فریبا نادری بازیگر خوش چهره و خوش نقش ایرانی می باشد که البته کم کار شده اما با فعالیت زیاد و لحظه به لحظه ای که تو اینستاگرام داره و اکتیو بودن مردم تو این فضا دیگه نیاز خاصی به دیده شدن روی پرده نقره ای و یا جعبه جادویی نیست!

فریبا نادری آخرین سریالی که بازی کرد "از سرنوشت" بود و آخرین فیلمی هم که ایفای نقش کرده "خائن کشی" هستش که البته هنوز به مرحله اکران مردمی و پرده سینما نرسیده. در این فیلم بیشتر از خانوم های بازیگری استفاده شده که بیشتر تو تلویزیون بازی کرده اند و کمتر در سینما دیده میشوند مثل خانم نرگس محمدی و یا الهام حمیدی و فریبا نادری و...

حالا از این ها که بگذریم فریبا نادری بینی خود را عمل زیبایی کرده اما جدا از اون به تازگی با موهای تازه بلوند شده اش خوشگل تر شده که البته بعید میدونیم تنها برای رنگ مو باشه و احتمالا خانم بازیگر یه کارای زیرپوستی دیگه ای هم انجام داده که طبیعی جلوه میده و چندان مشخص نیست. در ادامه تصویر جدیدی که فریبا نادری از خود به تازگی منتشر کرده را مشاهده می کنید. ظاهرا فریبا خنوم هر روز عکس فرداشون رو دارند و امکان نداره عکس نگیرن!

ناگفته نمونه فریبا نادری برای همه پست ها کپشنی داره با کلی هشتگ عجیب غریب که برخی از کاربران میگن احتمالا با این هشتگ ها به دنبال دیده شدن در فضای مجازی هستش. خانم بازیگر در کپشن ها روزانه خود یک روز از غم می گوید و روز دیگر از امید و شادی!

fariba_naderi___1650251476

خوشگلاسیون زیر پوستی فریبا خانوم!

فریبا نادری البته مثل برخی خانومای بازیگر که حتما باید عکساشون با دوربین حرفه ای و تیپ و آرایش های خفن و خاص و ژست باشه نیست و بیشتر هم به صورت سلفی عکساشو میگیره و دلی منتشر میکنه و چندان در راستای نشون دادن خودش با کلی افکت و کارای خاص نیست. البته که خانم خانما علاقه بسیار زیادی به فیلتر های اینستاگرامی دارن که تا همین چند روز پیش تمااام عکسارو هم با فیلتر میگرفتن به طوری که صدای کاربران دراومده بود اما حالا کمتر از این راه استفاده کرده و به چهه خود راضی هستند!

fariba_naderi___1649057987

خونه لاکچری فریبا نادری باعث شهرت خانم شد!

شایانیوز- از سریال ستایش که بگذریم شام ایرانی هم در معروف شدن خانوم بازیگر نقش به سزایی داشت. حضور فریبا نادری در شام ایرانی و نمایش خانه فوق العاده لاکچری اش باعث شد تا مدت ها بر سر زبان ها باشه حتی کسانی هم که شام ایرانی رو نگاه نمی کردند قسمت های مربوط به حضور خانم نادری رو به خاطر دیدن خونه لاکچری و البته بسیار خوش دیزاینش دیدند و همه فهمیدند که فریبا خانم نادری بسیار مایه دار هستند. 

اینستاگرام؛ راهی پردرآمد و آسون برای سلبریتی ها

این روزها شاخ اینستا شدن برای سلبریتی ها تبدیل به شغلی پردرآمد شده و خیلی از خانوم های بازیگر دیگه بازیگری رو گذاشتن کنار و به فعالیت در این فضا رو آوردن. اگر بخواهیم این مسئله رو آسیب شناسی کنیم شاید تا حدودی بشه بهشون حق داد؛ چون خیلی از بازیگرا در حال حاضر شرایط حضور در سینما و تلویزیون رو ندارن؛ در واقع خیلیا اصلا پیشنهاد کاری ندارن و برای اینکه چرخ زندگیشون بچرخه مجبورن از پتاسیل پیجشون برای کسب درآمد استفاده کنند. فریبا نادری هم یکی از همین هنرمندان که با وجود رفاه مالی اما از این راه کار دست نکشید و انجام می دهد.

fariba_naderi___1636975917

این روزها تبلیغ کلینیک های آرایشی و انجام عمل های زیبایی بین خانوم های بازیگر حسابی مد شده سوال مهمی که میشه در این خصوص مطرح کرد این که آیا سلبریتی ها با آگاهی کامل این تبلیغات رو انجام میدن؟ 

fariba_naderi___1639587224

 فریبا خانم مدتی پیش هم برای تبلیغ یک فروشگاه لوازم کودک رفته اما چیزی که توجه کاربران را به خود جلب کرد شال خرسی خانوم بازیگر است که به همراه یک مانتوی نه چندان زیبا پوشیده. 

honarmandan44_1638596346_5

فریبا نادری قطعا این مانتو را گران هم تهیه کرده اما واقعا جای سوال است که چنین تیپ های اَجق وجقی رو از کجا خلق می کنند؟

در نظرات عکس خانم بازیگر خیلی ها گفته بودند پایین مانتو شبیه به ریش ریش های پرده می باشد که تازه دفرمه هم وایساده! ظاهرا در میان هنرمندان هرچه بدتیپ تر باشی با کلاس تری که البته هنوز هم هستند بازیگرانی مثل خانم نیکی کریمی و لیلا حاتمی و... که با استایل هایی ساده اما شیک دیده می شوند.

fariba_naderi___1648141611

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها