|

نیم رخ جذاب و خیره کننده "لیندا کیانی" لب دریاچه؛ خانوم بازیگر چقدر هواخواه داره!

linda kiani shayanews

لیندا کیانی بازیگر جذاب ایرانی می باشد که همیشه بی فیلتر و بی آرایش عکساشو منتشر میکنه اما اینبار با کلی رژگونه تو اینستا دیده شد!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- لیندا کیانی بازیگر جذاب و دوست داشتنی ایرانی می باشد که سالها در تلویزیون و سریال ها بازی داشت و پله پله خود را به جایگاه الانش رسوند. اما حالا مدتی میشه که ظاهرا کلاس کاری لیندا خانوم بالا رفته و تنها بر روی پرده نقره ای دیده میشه و البته مراسمات سینمایی با تیپ و استایل های خفن!

لیندا کیانی در میان بانوان و آقایان بازیگر محبوبیت خوبی دارد که خب گاهی هم با حواشی نامتعارف همراه می شود و نتیجه ای نه چندان جالب تحویل می دهد اما همچنان خانوم بازیگر اونقدرها هوادار و فن پیج دارد که این چیزها بینش گم باشه! 

حالا از این ها که بگذریم لیندا کیانی تصاویر زیادی از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر می کند که بیشتر هم با ژست هایی عجیب و البته دون افکت و فیلتر می باشد. انگاری اگر هنرمند و بازیگر باشی ولی فیگورای ساده بگیری بی کلاسیه و همه یجورایی دوست دارند تا نشون دهند خاص تر از مردم عادی هستند! عکس جدید لیندا خانوم کیانی رو مشاهده می کنید که با رژ گونه غلیظشون محو افق شده اند!

lindakiani4_1650881640

لیندا کیانی برخلاف خانومای بازیگر ...!

لیندا کیانی همونطور که گفتیم به هیچ وجه اهل فیلتر و تغییر چهرش نیست و همیشه با چهره طبیعی و حتی بی آرایش خود عکساش رو منتشر میکنه. حالا چرا انقدر تاکید داریم چون تو چند وقت اخیر تصاویر بازیگران خانوم همچون بهاره رهنما با میکاپ های غلیظ و فیلتر های آنچنانی و پلنگ طور به اشتراک میزارن که چندان این کار به طور مداوم جالب نیست!

lindakiani4_1648839098

خانم بازیگر تو سالنای خفن و لاکچری

لیندا کیانی ابتدا با بازی در سریال های تلویزیونی شروع به کار کرد و حالا خانم بازیگر را تنها در سینما و سالن و مزون های خاص و خفن می بینیم. این بازیگر هواران بسیاااری هم دارد اما نسبت به گذشته کمی خودشیفته و مغرور شده است.

به گزارش شایانیوز: لیندا کیانی صفحه ای در اینستاگرام دارد که خیلی هم در آن اکتیو و فعال است و تند به تند تصاویر خود را به هر شکل و شمایلی که باشد منتشر می کند. البته در مدتی که مراسمات سینمایی پشت هم بود و جشنواره هم برگزار شد خانم بازیگر ر همه آن ها حضور داشت و هربار هم با تیپ و استایلی جدید و هنر می آمد و گاهی هم نامتعارف!

از این ها که بگذریم لیندا کیانی همانطور که گفتیم زیاد در سال و مزون ها دعوت میشود تا هم کارش راه بیوفتد و هم تبلیغی جذاب برای اون سالن باشد. وی به تازگی به یک مرکز زیبایی رفت و فیلم و عکسش را هم منتشر کرد. البته این سالن از سلبریتی های دیگری هم دعوت داشته اما فالوور های پایین دارد!

lindakiani4_2793794253913842242_1714708791

هواداری که عاشق لیندا شده!

لیندا کیانی همانطور که گفتیم طرفداران زیادی دارد و در اینستاگرام بیش از 2.7 میلیون کاربر دنبال کننده او نیز هستند که دوست دار خانم خانم می باشند و حسابی هم قربون صدقه اش میرن! لیندا کیانی از هنرمندانی است که فن پیج های زیادی هم دارد و در ادامه یکی از ویدیو هایی که یک پیج طرفداری برایش ساخته رو مشاهده می کنید.

همان طور که گفتیم لیندا در فضای مجازی هم بسیار فعال و پرکار است و اصلاً علاوه بر استعدا بازیگری و انتخاب های هوشمند یکی از دلایلی که اسم لیندا بر سر زبان ها افتاد و کارش گل کرد همین حضور فعال در اینستاگرام بود. لیندا در اینستاگرام خیلی هوشمندانه کار کرد. خانوم بازیگر در ابتدا به مانند بلاگرها عکس و تصاویری با حجاب کم و دلبرانه از خود منتشر می کرد که خیلی مورد توجه قرار گرفت و فالوورهای لیندا را خیلی زود بالا برد.

گفتگوهای جذاب و پر سر و صدای لیندا خانوم کیانی!

لیندا کیانی خیلی بازیگر پرمصاحبه ای نیست اما همان معدود گفتگوهایی که خانوم بازیگر انجام داده هم کاملاً جذاب و پر سروصدا شد. مثلا در یک گفتگو از لیندا خانون درباره انتخاب بین گلزار و رادان سوال شد که پاسخ خانوم بازیگر تا مدت ها جزو کلیپ های پربازدید اینستاگرام بود.

 لیندا کیانی در این مصاحبه می گوید محمد رضا گلزار را به بهرام رادان ترجیح می دهد چون خیلی خوشگل است!

یا مثلا در یک گفتگوی دیگر لیندا خانوم اظهارنظر عجیبی درباره شادمهر عقیلی داشت که بسیار مورد توجه قرار گرفت. لیندا خانوم گفت که امثال شادمهر عقیلی باعث شدند که موسیقی فعلی ایران حفظ شود و ما مدیون او و امثال او هستیم. یا مثلا وقتی که شهرام شب پره خواننده لس آنجلس نشین از علاقه اش برای بازگشت به ایران گفته بود. لیندا خانوم با انتشار این ویدیو در اینستاگرام خود نوشت: ای جان، منم قلبم لرزید این ویدیو رو دیدم... 

105339821624340708

riboocam_1628168492

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها