|

وقتی "فریبا نادری" اول فیلتر بوده بعد دست و پا درآورده؛ خانومی خالی خالی هم قشنگیا

fariba naderi shayanews

فریبا نادر بازیگر معروف که فعالیت زیادی در اینستاگرام دارد اینبار تصویری فیلتر دارد و ویدیویی برنز شده از خود منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- فریبا نادری بازیگر معروف و محبوب ایرانی می باشد که با بازی در سریال پر بیننده "ستایش" بیش از پیش شناخته و معروف شد. وی در این سریال نقشی بسیااار منفی داشت که تاثیر زیادی روی مخاطب گذاشته بود. فریبا نادری ابتدا اندامی لاغر در این سریال داشت اما در فصل بعدیش چون تازه زایمان کرده بود اندامی بسیار درشت داشت که به گفته خود به نقشش میومد و به خوبی کاراکتر زنی نامرد و خشن رو به نمایش گذاشته بود.

فریبا نادری از هنرمندان دوست داشتنی در اینستاگرام می باشد که هواداران خود را هم دارد و خانومی آرام و کم حاشیه است. البته که این به این معنی نیست که حواشی خاص خود را نداشته باشد چرا که امکان نداره شما معروف باشی و تو اینستا هم حسابی فعال، بعد هیچ حرف و حدیثی برای زندگیت یا خودت درنیاد. اما فریبا خانوم نادری ارتباط صمیمانه ای با دنبال کنندگانش دارد و روزانه استوری صبح بخیر منتشر می کند اما اینبار با تصویر خودش این صبح به بخیر شد و از اونجایی که عاشقانه فیلتر های اینستایی رو دوست داره این تصویر نیز چنین بود. اما از صافی و کیفیت عکس مشخصه خانوم خانوما دستی هم بر برنامه رمینی برده تا جذابیت عکسش بالاتر بره!

279534603_722575865550125_1022966264115244832_n

مشهدی صحبت کردن فریبا نادری با سلطان حواشی!

جدا از این ها ویدیویی از فریبا نادری با سلطان حواشی نامنظم منتشر شد که خیلی هم تو اینستاگرام وایرال شد! فریبا نادری همراه با نعیمه نظام دوست در شهر مشهد بودند و در میان صحبت ها تیکه ای رو هم به مشهدی صحبت می کنند که البته بیشتر جنبه فان داشت تا به این لهجه حرف زدن.

فریبا نادری با حجاب یا شُل حجاب؟!

فریبا نادری از دسته هنرمندانی هستش که عمل زیبای داشته اما چندان به آرایش ها غلیظ علاقه خاصی نداره و ترجیح میده تا بیشتر از فیلتر های اینستایی استفاده کنه تا میکاپ! ناگفته نمونه فریبا نادری عکس های زیادی از خود منتشر می کند اما بیشتر دلیه و به دور از تجملات و ژست و لباس خاص!

اما جدا از این ها فریبا نادری چهره خوبی دارد که هم موی باز بهش میاد و هم حجابه کامل! خانم خانما تو پستاش عکس هایی هم با روسریه جلو کشیده به اشتراک گذاشته که زیبایی بیشتری به نسبت دیگر تصاویر دارد و مود استقبال کاربران هم قرار گرفته.

263152924_645160649993065_834129417692361519_n

تلاش فریبا نادری برای ناز بودن

اما موردی که در پیج فریبا نادری دیده می شود عکس های بی سر و تهیست که مشخصه برای جذب فالوور و خودنمایی منتشر میشه. ناگفته نماند خانم بازیگر در بیشتر تصاویر خود لب های خود را غنچه میکند که برخی از کاربران بر این عقیده اند که فریبا نادری با این کار و زدن هشتگ های بی ربط و عجیب سعی بر شاخ شدن در اینستاگرام را دارد.

273475487_306494308182839_8798593124556093366_n

بیوگرافی فریبا نادری و شیطنت با داداش جان

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 23 فروردین ماه سال 1363 در تهران متولد شد.

این بازیگر جوان سینما و تلویزیون تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس رشته گرافیک ادامه داد و برای اینکه زودتر به هدف هایش در بازار کار برسد به سراغ بازاریابی رفت و کم کم در سمت مدیر بازرگانی یک شرکت بزرگ مشغول کار شد.

فریبا نادری در خانواده ای کم جمعیت متولد شد و یک خواهر و برادر دارد. برادرش حمید نام دارد و خواهرش هم وکیل است و تمام دوران کودکی فریبا نادری در کنار برادرش گذشت. رابطه دوستانه فریبا نادری و برادرش حمید او را به سمت شیطنت ها و بازی های پسرانه می کشاند و تمام مدت کودکی او با برادرش و بدون داشتن حتی یک عروسک و با بازی های کودکانه در کوچه سپری شد.

ازدواج های عجیب 

فریبا نادری تا به حال دو بار ازدواج کرده و شوهر اولش آقای مسعود رسام بود که با وجود فاصله سنی 27 ساله علاقه مند شد و ازدواج کردند اما این وصلت با بیماری و فوت همسرش تموم شد. 

فریبا نادری چندین سال بعد با همسر دومش آقای مهرداد طباطبایی ازدواج کرد و حالا هم دختر به نام یارا نیز دارند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها