|

استایل توپ "پردیس پورعابدینی" با موهای خرمایی و بلندش؛ عجب سورپرایزی! کیک چوبی آخه

pardis pourabedini shayanews

پردیس پورعابدینی بازیگر سرایل آقازاده می باشد که به تازگی 22 ساله شد و تولدی ریزو خوشگل گرفت که البته سورپرایزی از سوی دوستاش بود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پردیس پورعابدینی رو احتمالا با اسم نشناسید اما هنرمندی با استعداد و بسیااار دوست داشتنی می باشد که با ایفای نقش در سریال شبکه خانگی "آقازاده" اون هم در یکی از نقش های اصلی دیده و شناخته شد که خب در چنین پروژه ای استفاده از یک بازیگر کم سن و کم تجربه شاید رسیک باشد اما خانوم بازیگر از پسش براومد و حالا هنرمندی شناخته شده است.

پردیس پورعابدینی اما بعد از این کار دیگر در کاری دیده نشد و انگاری خانوم بازیگر کمی تا قسمتی خجالتی هستن جوری که تا به حال حاشیه که هیچ حتی خبری هم از پردیس پورعابدینی دیده نمی شود! اما وی بعد از بازی در آقازاده هواداران بسیاری هم پیدا کرد و صفحه اینستاگرامش همچون بمب ترکید و زیر رو شد و حالا بیش از 178 هزار دنبال کننده و دوست دار دارد. پردیس پورعابدینی به تازگی 22 ساله شد و تصاویری از خود منتشر کرد که باز هم مثل همیشه ظاهری آروم و بی شیله پیله داشت، البته آراسته و جذاب! در ادامه تصاویر وی را مشاهده می کنید که با کلی کامنت از سوی بازیگران خانوم و اقا بود و دو کیک که دوستاش سورپرایز کرده بودن.

278341224_7361190527256796_5875792196647880720_n

278108739_574793536912732_326116982739959616_n

ید

فشن شو بازیگرای خانوم و حضور پردیس خانوم

به گزارش شایانیوز، قبل از عید نوروز در ماه های آخر سال بود که مراسمات سینمایی پشت سر هم بودند و بازیگران راه به راه در این مراسمات در حال خودنمایی و عرض اندام و استایل بودند. شاید باورتون نشه شاید هم از دنبال کنندگان آن ها بوده باشید و بدونید که بسیاری از خانومای بازیگر که حضور پیدا می کردند با تیپ و ظواهری عجیب و نه چندان متعارف دیده میشدند که خب کاملا مشخص بود از روی چشم و هم چشمی این لباس ها ترکیب شده و تیپی رو ایجاد کرده بودند!

حالا شاید بگین تو مراسمات اروپایی نیز همینطوره اما با توجه به فرهنگ هر کشور یکسری موارد و یکسری کلاس گذاشتن ها چندان جالب نیستند که هیچ، سوژه هم میشن. اما پردیس پورعابدینی از هنرمندانی بود که با استایلی باوقار و شیک حضور پیدا کرد. 

785

بیوگرافی جالب پردیس پورعابدینی

پردیس پورعابدینی متولد 22 فروردین 1379 در تهران، بازیگر تلویزیون و تئاتر می باشد. دوره دیده کلاس های بازیگری می باشد که از تئاتر شروع کرد و با فیلم کوتاه جلوی دوربین رفت تا اینکه با سریال شبکه خانگی آقازاده به اوج شهرت رسید. او با اشاره به چند بازیگر سابق می گوید نمی خواهم با تکیه بر فضای مجازی مطرح شوم.

10 سالگی برای اولین بار با دیدن فیلم هامون عاشق بازیگری شدم، نمی دانم چه اتفاقی در من افتاد اما در جریان بودن زندگی در آن فیلم من را به سمت بازیگری کشاند.

marziehkaramad_1643974568

از آموزشگاه تا تئاتر

از کودکی به بازیگری علاقمند بودم تا اینکه از سال 97 وقتی 18 ساله بودم هنرجوی کلاس های بازیگری آموزشگاه استاد مسعود کیمیایی شدم. در کنار یادگیری فعالیت خود را از تئاتر شروع کردم و چندین تجربه خوبی هم بدست آوردم.

همکاری با نسیم ادبی

خانم نسیم ادبی بازی من را در نمایشی که در جشنواره تئاتر دانشجویی ثمر روی صحنه رفته بود دیده بودند و برای حضور در نمایش قصه ظهر جمعه انتخابم کردند. این نمایش اوایل تابستان سال 98 به کارگردانی ایشان اجرا و روی صحنه رفت.

Untitled

در جلوی دوربین

در یکی از اجراهای تئاتر خانم ادبی ، آقای بهرنگ توفیقی یک شب به دیدن نمایش ما آمده بودند که یک ماه بعد از دفتر ایشان با من تماس گرفتند تا برای تست بروم.

اصلا خبر نداشتم برای چه کاری دعوت شدم که بعد از چند جلسه صحبت و تست سال 98 برای بازی در نقش راضیه سریال آقازاده انتخاب شدم.

سختی آقازاده

سختی نقش اینجا بود که یک مانلی درونی و یک راضیه بیرونی داشتیم که کار پیچیده می شد. به همین خاطر باید واقعا از آقای حامد عنقا و بهرنگ توفیقی تشکر کنم که برای نزدیکی من به نقش کمک زیادی کردند.

136096341_419993556110589_343430892767016652_n

برآورده شدن بزرگترین آرزو

او در مصاحبه ای گفت: سریال آقازاده بزرگترین اتفاقی بود که می توانست در زندگی من بیفتد، با حضور در این سریال بزرگترین آرزوی من در اولین گام بازیگری برآورده شد. با این حال دوست ندارم در همین مرحله باقی بماند، می خواهم انتخاب های بعدی ام هم گزیده و درست باشد، دوست دارم این مسیر طولانی را که انتهایش را هم نمی دانم آهسته و پیوسته طی کنم.

آقازاده مثل یک دانشگاه بود، درست است که هنوز خیلی چیزها برای یاد گرفتن پیش رویم هست اما همین اولین گام درس‌های فراوانی برای من داشت.

علایق خانم بازیگر

پردیس عاشق کتاب خواندن و فیلم دیدن می باشد، او بیشترین سرگرمی اش ورزش کردن در طبیعت است و شنا و اسب سواری را خیلی دوست دارد. او در اوقات فراغت خود به مسافرت میرود تا با فرهنگ های مختلف آشنا شود. پردیس پورعابدینی یکی از شاگردان بسیار موفق نسیم ادبی بود و بازیگری را هم با خانم ادبی شروع کرد.

pardis.pourabedini_1603056193_1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها