|

عشقِ مانتوهای جیغی و میخوای تو چشم باشی؛ مرجانی همونی رنگ نابی که می تونی باهاش بترکونی!

اگه عاشق رنگ های جیغ هستید و دوست دارید حسابی با مانتویی که می پوشید تو چشم باشید بدون شک برید سراغ رنگ مرجانی!

لینک کوتاه کپی شد
4

بهار فصل رنگ و زیبایی است و چه خوبه که تو این فصل مانتوهای مشکی و رنگ تیره تون را فعلاً بگذارید توکمد و برید سراغ رنگ های شاد و البته کمی جیغ! مرجانی یکی از اون رنگ هایی که تو این چند سال اخیر مد ده و کلی هم طرفدار پیدا کرده است.

به گزارش «شایانیوز» یکی از بهترین ویژگی های این رنگ این است که با هر طیف رنگ پوستی متناسب است. به طور کلی می توان گفت هر فردی با هر رنگ پوستی می تواند از رنگ مرجانی در پوشش خود استفاده کند. با ما در این مقاله همراه باشید تا چند ست فوق العاده رو که می تونید با رنگ مرجانی بزنید رو بهتون پیشنهاد بدیم.

211898344_404884127535287_8105125217386936022_n

اصلاً مرجانی چه رنگی هست؟

اولین سوال که به ذهن اکثر خوانندگان این نوشته میرسد این است که رنگ مرجانی دقیقا چه رنگی است؟ در جواب باید بگوییم رنگ مرجانی سایه سرخ یا صورتی از رنگ نارنجی است. یا به عبارت دیگر رنگ مرجانی در واقع از طیف های رنگ نارنجی محسوب میشود که با رنگ صورتی یا کمی قرمز ترکیب میشود این رنگ هم مثل سایر رنگ ها میتواند طیف های تیره تر و روشن تر داشته باشد و این تیره و روشنی بسته به نوع و میزان رنگ صورتی یا قرمزی که در ایجاد این رنگ استفاده میشود، متغیر خواهد بود. موسسه پنتون سال رنگ سال 2019 را رنگ مرجانی اعلام کرده بود. علت انتخاب رنگ مرجانی به عنوان رنگ سال 2019 نیز توجه به طبیعت و جلب توجه مردم به جزایر مرجانی است.

1638339777_53-modnica-club-p-sochetanie-s-molochnim-tsvetom-v-odezhde-58

مانتو مرجانی رو با چه رنگ هایی میشه ست کرد؟

رنگ مرجانی جزو رنگ های نسبتا شاد است که می توان آن را هم در مراسم رسمی و هم در مجالس غیررسمی استفاده کرد برای اینکه مانتوهای رنگ مرجانی را با بقیه رنگ ها ست کنید باید به شما بگوییم رنگ مرجانی دست شما را در این کار باز خواهد گذاشت زیرا این رنگ با رنگ های طوسی، سفید، مشکی، خاکی، صورتی، گلبهی، لیمویی، فیروزه ای، سبزآبی، سبز تیره، آبی نفتی و سرمه ای ست می شود.

281670_504

Coral-Teal-Light-Grey-min

9f579f65651b5c4d56711be2363a7c90

Coral-Serenity-min

استایل های بهاره در ست رنگ مرجانی

رنگ مرجانی، رنگ دل فریب و بهاری است. خانوم هایی که از ست رنگ مرجانی در استایل بهاره خود استفاده می‌کنند، معمولا این رنگ را بیشتر در مانتو و شال به کار میبرند. اغلب رنگ مورد استفاده برای تکمیل ست رنگ مرجانی، سفید و یا ترکیبی از مکمل های رنگ صورتی مثل سبز روشن است. از طرفی رنگ آبی آسمانی که جزئی از رنگ مرجانی است نیز برای ست شدن در استایل بهاره پیشنهاد می‌شود.

281697_208

استفاده از ست مرجانی تو جشن و عروسی

در تمام عروسی ها و تولدها، استفاده از ست رنگ مرجانی در لباس بانوان طرفداران بسیاری دارد. چراکه این رنگ که همراه خود شادی و لطافت به همراه دارد، در لباس های شب در قواره بلند بسیار زیباست. نکته مهمی که در ست رنگ مرجانی در عروسی ها باید به آن دقت کنید، رنگ اکسسوری هایی است که همراه با خود دارید.

بهترین رنگ اکسسوری هایی که با رنگ مرجانی ست زیبایی می‌سازد شامل طلایی، سفید، کرم و سبز-آبی پاستیلی می‌باشد. اکسسوری های مورد استفاده در استایل مهمانی شما می‌تواند شامل گردنبندی از مروارید سفید و یا گردن آوریزی از طلا باشد. همچنین کمربند براقی از رنگ طلایی و یا خاکستری نیز متناسب با لباستان برای اکسسوری مناسب است. کیف و کفش سفید و یا طلایی نیز در ست رنگ مرجانی لباس مهمانی شما بسیار زیباست.

281683_838

انتخاب مانتو مرجانی بر اساس فرم بدنی

اما به عنوان یک بانوی شیک پوش این نکته نباید از خاطرتان برود که خرید هر مانتو باید بر اساس فرم و قد شما باشد در همین باره باید بگوییم اگر قد کوتاهی دارید بهتر اسـت قد مانتو شما از روی زانو بوده و بسیار بلند نباشد، لباس‌های بسیار گشاد نیز انتخاب ننمایید. یادتان باشد کـه هر چـه لاغرتر بنظر برسید، قدتان کشیده دیده خواهد شد پس سعی کنید لاغر بنظر برسید. اگر قد بسیار بلندی دارید، بهتر اسـت مانتویی را انتخاب کنید کـه قدتان را کوتاه‌تر نشان دهد.

شاید این نکته کمی دور از ذهن به نظر برسد اما شما هنگامی که قصد خرید مانتو مرجانی را دارید پس بهتر است رنگ موی خود، رنگ اکسسوری و کفش های خود را نیز متناسب با این رنگ انتخاب کنید به عنوان مثال بهتر است از رنگ موی تیره برای ست کردن آن با مانتوهای مرجانی استفاده کنید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها