|

سلفیِ "لعیا زنگنه" با یه جذابِ زیبارو؛ خفن واقعی شمایی! خانوم انگار اصلا پیر بشو نیست

laya zangeneh shayanews

لعیا زنگنه بازیگر خوش چهره و جذاب ایرانی می باشد که به تازگی تصویری از خود همراه دختری ناز منتشر کرد و قابی از زیبا رویان رو ساخت.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- لعیا زنگنه بازیگر جذاب و دوست داشتمنی ایرانی می باشد که با وجود اینکه سن و سال کمی ندارد اما همچنان پرطرفدار و محبوب است چرا که این بازیگر زن تا به حال حاشیه خاصی نداشته و تو هر فیلم و سریالی هم که بازی داشته تاثیرگذار بوده و دوست داشتنی بازی کرده، حتی اگه نقشش منفی بوده!

لعیا زنگنه رو آخرین بار در سریال  شبکه خانگی "آقازاده" دیدیم که مادر نقش مادر حامد یعنی سینا مهراد رو بازی کرد. لعیا زنگنه چشمانی شهلا و زیبا دارد با فِیسی مهربون که توجه هر بیننده ای رو به اون کار جلب میکنه. به تازگی تصویری از خانوم بازیگر منتشر شده که در کنار دختر کوچولویی زیبا هستند. ظاهرا لعیا خانوم زنگنه قصد پیر شدن ندارند و همچنان بشاش و خوش خنده می باشند.

ناگفته نماند دختر خانوم هم حسابی توجه کاربران رو به خودش جلب کرد و حتی یکی هم ایشون رو ملکه خطاب کرد!!!

Untitled

افشاگری لعیا زنگنه جلو دوربین

اما مدت ها پیش این بازیگر کم حاشیه حواشی برای خود ساخت. وی در ویدیویی که منتشر کرد افشاگری هایی درباره سانسور خیلی زیاد سریال "در پناه تو" می کند اونهم بعد از 25 ساااال که با واکنش کاربران همراه شد.

بیوگرافی جالب لعیا زنگنه

لعیا زنگنه متولد 1 مهر 1344 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر تهران می باشد که دوره نقاشی را هم گذرانده و بشدت عشق فوتبال دارد و طرفدار تیم ملی آرژانتین است.

خانواده مذهبی

لعیا زنگنه در شهر تهران بعنوان فرزند دوم در یک خانواده بسیار مذهبی به دنیا آمد ، 1برادر بزرگتر و 2 برادر و 1 خواهر کوچکتر از خود دارد. پدرش کارمند اداری بانک مرکزی و مادرش «طیبه خانم» خانه دار بودند.

140229605_3653280918085708_1841195579970794750_n

خانواده ای مرد سالار

اصلا و به هیچ خانواده من بخصوص پدرم نه با سینما و نه با تلویزیون هیچ قرابتی نداشتند ، یک خانواده کاملا پدر سالار داشتم. من اولین باری که سینما رفتم حدود 5 – 6 سالم که با مرحوم عموم و زن عموم رفتیم و فیلم هندی دیدم.

از شیطونی تو دانشگاه تا بازیگر شدن

با دعوت و اصرار جمشید بهمنی در زمان دانشجوی با بچه های تئاتر دانشگاه فعالیت خود را بصورت مبتدی آغاز کرد و رفته رفته با چهره های شاخصی همکاری کرد.

در یکی از بازی های تئاتر ، رضا ایرانمنش او را دید و از طریق دوستی وی را به حمید لبخنده (کارگردان) برای بازی در سریال جدیدش معرفی کرد

279201867_2010565035813294_7547776682237733868_n

بعد از شهرت پیش به سوی خارج!

خانم بازیگر در ادامه سال 1376 سریال «در قلب من» را بازی کرد سپس در مجموعه «تولد دیگری» حضور داشت تا اینکه برای زندگی مدتی به خارج از کشور رفت.

اگه عوامل و بازیگران رو دوست داشته باشم بازی میکنم

در سینم و تلویزیون گزیده کار کردم و برای پذیرفتن هر نقش ابتدا باید گروه را دوست داشته باشم، حتی اگر کار هم ضعیف باشد چنانچه ارتباط مناسبی با گروه برقرار کنم حاضرم در فیلم حضور یابم.

layazangenehfan_1645119009

عشق شدید فوتبال

عاشق فوتبالم ، نمی‌ توانید تصور کنید وقتی من فوتبال می‌ بینم چه ریختی‌ ام ، اصلا یک آدم دیگر می‌ شوم. شاید یکی از دلایلی که فوتبال را دوست دارم ، همین است که زمان تماشای مسابقه کاملا زمان و مکان و همه‌ چیز از یادت می‌ رود.

نمایشگاه نقاشی

خانوم زنگنه در بین نقاشان و هنرمندان تجسمی نیز صاحب نام است. اولین بار در سال 1389 نمایشگاه نقاشی خود را در تورنتو کانادا برپا کرد سپس در نمایشگاه پازل تهران موجب حیرت و تشویق طرفداران خود شد

ازدواج و همسرش

لعیا زنگنه بشدت محافظه کار است و کمتر مصاحبه می کند، اما او سالهاست ازدواج کرده و از این زندگی صاحب یک دختر می باشد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها