|

"هلیا امامی" با یه باندا جذاب تو پشت صحنه؛ خانوم بازیگر مدلِ شدن!

helia emami shayanews

هلیا امامی بازیگر جذاب ایرانی می باشد که به تازگی تصاویری از خود در اتاق گریم منتشر کرد، ظاهرا وی در کاری تلویزیونی مشغول شده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هلیا امامی بازیگر سینما و تلویزیون می باشد که البته در این عرصه کم کار و کمرنگ شده اما همچنان هواداران خود را دارد و شاید باورتون نشه و شاید اصلا فراموشش کرده باشید اما خانوم بازیگر در صفحه اینستاگرام خود 1 میلیون دنبال کننده دارد با کلی دوست دار و فَننن!

هلیا امامی در گذشته وقتی که هنوز صدف طاهریان در ایران بود رفاقتی بسیار صمیمیانه با وی داشت و تصاویر بسیاری با ه منتشر میکردند و انگاری به نوعی داشتن تبدیل به دو هنرمند شیطون و جنجالی تبدیل میشدن اما با مهاجرت صدف طاهریان ظاهرا هلیا خانوم امامی هم عقب کشید و کاملا بی سر و صدا شد!!

به تازگی هلیا امامی جوان تصاویری از خود منتشر کرد که انگاری در حال کار با گروهی است . استوری های خانوم بازیگر با چشمان رنگی اش مورد استقبال هواداران قرار گرفت و به به نوعی ذوووق کردن! 

campec.ir_2840330459592388414_1315567878

281175427_1431586647271212_7807326116869520808_n (1)

Untitled

کار حرفه‌ای هلیا خانوم امامی

هلیا امامی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون فعالیت خودش را با حضور در کلاس‌های بازیگری مرحوم استاد سمندریان آغاز نمود وتوسط او به چیستا یثربی معرفی شد و سپس مدت‌ها در تئاتر به ایفای نقش پرداخت.

در آخر با بازی در ۲ تله فیلم به نام‌های غزل و بزرگراه سینمایی شیرین به کارگردانی داوود توحید پرست و ساکن کلبه چوبی به کارگردانی حسین لیالستانی توانست به دنیای تصویر وارد شود.

هلیا امامی با فیلم تقدیر نهایی به کارگردانی محسن توکلی اولین حضور حرفه‌ای خود را در سینما به ثبت رساند و در این فیلم درکنار بازیگرانی مانند پوریا پورسرخ، شاهرخ استخری، بهنوش بختیاری، رضا رویگری به ایفای نقش پرداخت.

Untitled

خانوم خانوما یه مدلِ زیبارو!

اما هلیا خانوم امامی رو تنها در حد یک بازیگر نبینید چرا که وی ابتدا دوره های بازیگری رو در هلند گذرونده و بعد اینکه تو تئاتر شروع به فعالیت کرده توسط آقا محمدرضا شریفی نیا کشف استعداد شده و راهیه سینما شده است.

هلیا امامی به غیر از بازیگری دستی هم بر کار مدلینگ دارد و در این حوزه نیز اکتیو است. در ادامه تصاویری از خانوم بازیگر را در این راستا مشاهده می کنید. ظاهرا خانومای بازیگر ایرانی از دم مدل به دنیا اومدن!!!

Untitled

Untitled

Untitled

بیوگرافی جالب هلیا امامی

هلیا امامی متولد 21 مرداد 1368 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. در سال 1388 وقتی 20 ساله بود در کلاس های مرحوم حمید سمندریان ثبت نام کرد سپس تا مدت ها در تئاتر اتود زد و یاد گرفت.

از هلند تا شریفی نیا

بعد از اولین تجربه تئاتری مدت کوتاهی در هلند دوره های تخصصی بازیگری را گذراند تا اینکه در یک کار تئاتر یمورد توجه محمدرضا شریفی نیا قرار گرفت. به این ترتیب سال 1391 توسط شریفی نیا به حسینعلی لیالستانی (کارگردان) برای بازی در فیلم ساکن خانه چوبی معرفی شد.

Untitled

شهرت با تلویزیون

اولین بار با سریال لژیونر در سال 96 وقتی 28 ساله بود وارد قاب تلویزیون شد اما دومین تجربه او در رمضان 98 با سریال از یادها رفته در نقش مهربانو بود.

از یادها رفته دانشگاه بود

سریال از یادها رفته پروژه ای بسیار بزرگ و برای من یک دانشگاه بود که بازخوردهای مثبت فراوانی داشت ، نقشی که بازی کردم محوری و حساس بود.

Untitled

خانم امامی تنها یک برادر دارد که می گوید : برادر که داری غصه بی معنی ترین کلمه میشه، به افتخاره همه داداشیا همه اونایی که مثل من یه برادر دارن که بهش افتخار میکنند …

heliaemami-photokade-6

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی