|

گریم های عجیب غریب و سیگاری شدن"شیدا یوسفی"؛ بازیگر حرفه ای و مافیای بی تجربه!

sheida yousefi shayanews

شیدا یوسفی از بازیگران خوش چهره بوده که اخیرا در سریال نون خ بازی کرده است. این بازیگر با انتشار پستی از میکاپ ارتیست خود رونمایی کرده است.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- شیدا یوسفی از بازیگران خوش سیما و محبوب سینما و تلویزیون است که چند سالیه با بازی در سریال ها و فیلم های مختلف جزو بازیگران نام آشنا به حساب میاد. خانوم یوسفی اولین بار در سریال ممنوعه با نقش متفاوت و خاصی ظاهر شد و به مذاق مردم خوش اومد. این بازیگر به دلیل کم حاشیه بودن کمتر در معرض دید بود، اما پس از بازی در سریال "نون خ" دیگه کمتر کسی است که او را نشناسد.

شیدا خانوم به تازگی پستی از خودش منتشر کرده که در آن میکاپی بسیار جذاب رو به نمایش گذاشته. این خانوم بازیگر زیبا مثل اینکه خیلی اهل استایل و ژست های خاص نیست و به یک عکس ساده برای تبلیغ میکاپ آرتیستش بسنده کرده. البته نباید از این موضوع گذشت که چهره دلبر این خانوم نیازی به ژست خاص برای زیباتر شدن نداره!

sheidayousefi__1653241970

شیدا خانوم راهبه مسیحی شد!

شیدا یوسفی بازیگری زیبا ولی با میکاپ های خیلی عجیب و غریبه. این میکاپ ها بعضی اوقات اینقدر چهره او رو عوض میکنن و غیر طبیعی به نظر میان که حاشیه هایی رو برای این بازیگر به دنبال دارن. مثلا در یکی از پست هایی که شیدا خانوم در پیج اینستاش گذاشته بود، عکس اون رو با گریمی خاص شبیه به راهبه های مسیحی نشون میداد. البته خود ایشون معتقد بود این سبک گریم برای یکی از پروژه های معماری ایرانی است، ولی خب چرا اینطوری آخه!

sheidayousefi__1650986610

sheidayousefi__1650986703

مافیایی که خیلی سریع شات میخوره!

در این روزها بازی مافیا، بازار خیلی داغی داره و برنامه های مختلفی هم در این زمینه ساخته شده. در یکی از آن ها بازیگران خانم به صورت حرفه ای با هم رقابت میکنن که شیدا خانوم هم از این قافله عقب نمونده و اتفاقا مافیای بازی شده.

اما از اونجایی که مافیا خوب بودن و بازیگر خوب بودن خیلی فاصله با هم دارن، خانوم یوسفی سریع شناسایی میشه و از بازی بیرون میره. دنبال کننده های این بازی خیلی از بی تجربگی ایشون ایراد گرفتن، اما طرفداران شیدا خانوم مثل اینکه خیلی با بازیش تو نقش مافیا حال کردن.

sheidayousefi__1638633123_1

شیدا یوسفی، مدل آرتیست دوست داشتنی!

خانوم یوسفی فقط در حوزه بازیگری فعالیت نمیکنه و با کمی گشت و گذار تو پیجشون میشه متوجه شد که به کارهای میکاپ و مدل آرتیستی هم علاقه زیادی داره. البته تو این زمینه هم طرفدارای خاص خودش رو داره و متانتی که همیشه در چهره این بازیگر زیبا مشهوده، از او یک مدل خیلی جذاب ساخته.

sheidayousefi__1600013130

sheidayousefi__1524759880

گریم های خاص و حاشیه ساز شیدا خانوم!

شیدا یوسفی عاشق سرسخت میکاپ و گریم های عجیب و حاشیه سازه. این خانوم بازیگر هر از چند گاهی پست هایی از خودش میذاره که اون رو با گریم های ترسناک و عجیب غریب نشون میده. در یکی از این موارد هم شیدا خانوم شیطنت هایی کرده و عکسی با سیگار از خودش به اشتراک گذاشته. البته گفته شده که این عکس مربوط به یکی از فیلم های خانوم بازیگر میشه.

sheidayousefi__1622185719

sheidayousefi__1594656656

تنها مرد زندگی خانوم بازیگر

شیدا یوسفی کوچکترین فرزند خانواده است و به دلیل اینکه همواره پدر یار و مشوق اصلی ایشون تو کار بازیگری بودن، وابستگی زیادی هم بین این پدر و دختر وجود داره که باعث شده شیدا خانوم علاقه ای به ازدواج نداشته باشه. این بازیگر دوست داشتنی معتقده که تنها مرد زندگیش پدرشه و نیازی به مرد دیگه ای نداره.

sheidayousefi__1621018262

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها