|

شال و روسریُ همه سر میکنن بیا و تو خاص و خوشگلتر باش؛ مثلا با مینی اسکارف تیپ بزن

مینی اسکارف یه گزینه جذاب و خوشگل واسه خانومایی هستش که دوست دارن یه استایل دخترونه داشته باشن اما بهتره اصولش رو هم بدونین!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تو چند سال اخیر جریان مد و فشن خانوما به سمت و سوهایی جذاب رفته به طوری که شاید یسری آیتما که قبلا اصلا ضایع و دِمده به نظر میومد حالا جذاااب و ترند حساب میشه که هیچ تازه خانومی که از اون مورد استفاده میکنه خیلی هم احساس خفن بودن داره و خب این دقیقا ویژگی هستش که مد داره.

اما تو استایل یک خانوم حالا تو هر سن و سالی که باشه مواردی مهمه که باید در هر صورت بپوشه چرا که فرهنگ ما به شکل اروپایی ها نیست که تنها با یه تاپ و شلوارک بریم بیرون و باید جدا از شلوار و کیف و کفش و اکسسوری، آیتمایی مثل مانتو و شال و روسری هم داشته باشیم. تو این مطلب میخوایم درباره حجاب سرمون صحبت کنیم!

احتمالا ذهن شما رفته سمت شال و روسری اما در این مطلب میخوایم درباره یه روسری خوشگل و گوگولی به نام مینی اسکارف حرف بزنیم که طرفدارای خاص خودش رو هم پیدا کرده و کم کم تو جامعمون داره جا میوفته که میشه از یسری آیتمای جدید استفاده کرد و جسارت داشت چرا که خیلی از خانوما هستن که از خط و خطوط ساده خودشون اونور تر نمیرن چون فکر میکنن بهشون نمیاد اما پیشنهاد ما به شما اینه که اگه به دنبال یه ظاهر جذاب و نو هستید حتما مینی جون رو امتحان کنید.

Untitled

اگه دوست داری جَوون تر از سِنت به نظر بیای و یه استایل دخترونه طور داشته باشی، خودم یادت میدممم.

مینی اسکارف تک رنگ با کدوم مانتو؟

یکی از جذاب ترین ترکیبات استفاده از یه مینی اسکارف تک رنگ هستش که همراه با رنگ مکملش برای مانتو ایده آل ترین حالت رو برای شما میسازه. برای مثال حالا که رنگ سال بنفش است اگر مینی اسکارف بنفش تان را با مانتو زرد ست کنید استایل قابل قبول و چشم نوازی خواهید داشت. البته که این یک نمونه بود و شما مطابق سلیقه خودتون هر رنگی که دوست داشتید میتونید ست بزنید.

Untitled

مینی اسکارف طرح دار با کدوم مانتو؟

در این شرایط بهتره که رنگ مانتو رو با یکی از رنگ هایی که تو مینی اسکارفتون هستش ست کنید چرا که اینجوری یه هارمونی جذاب ایجاد میشه و چشم اطرافیان تیپ شمارو تو یه هماهنگی خاص و خوشگل میبینن.

Untitled

مینی جون با چه طرح مانتویی خوبه؟

به گزارش شایانیوز، مینی اسکارف ها روسری های کوچولویی هستن که بهترین انتخاب برای مانتوهایی با یقه طرح دار یا بزرگ می باشند. پوشیدن روسری قواره بزرگ با مانتویی که یقه بزرگی دارن موجب پف کردن و زشت شدن استایلتون میشه. علاوه بر مانتوهای با یقه بزرگ مانتوهایی که یقه و بالاتنه شون کار شده است را هم نباید با روسری قواره دار بپوشید. اگه میخواین مدل های متفاوت بستن مینی اسکارفُ یاد بگیرید ویدئوهایی که در ادامه میزاریم از دست ندید.

Untitled

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها