|

خودنمایی راه و بی راه "سیما خضرآبادی" تو اینستا؛ شوهرِ مایه دارش چه کرررده!

sima khezrabadi shayanews

سیما خضرآبادی از بازیگران خوش استایل و شیک پوش سینما و تلویزیون است که به تازگی پستی با تیپ متفاوت و صرفا جهت تبلیغ منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سیما خضرآبادی از بازیگران نوپای سینما و تلویزیون است که شاید نام او چندان برای شما آشنا نباشد، اما بی تردید تصویر او یادآور بازی خوبش در سریال پرمخاطب بچه مهندس خواهد بود. سیما خانوم از هشت سالگی جلوی دوربین بود و شهرت او به بازی در سریال وضعیت سفید بر میگردد.

سیما خضرآبادی به تازگی عکسی جذاب منتشر کرد و خوش استایلی خود رو به رخ کشید. این بازیگر دوست داشتنی در عکس لباس بسیار ساده ولی شیکی پوشید که بیشتر جنبه تبلیغاتی به پستش داده است و به دلیل علاقه زیاد به استایل های امروزی و راحت، معمولا در حوزه تبلیغات مد هم فعالیت هایی دارد.

او در کپشن پستش نوشت:

حالم خوب است، هنوز خواب می بینم

ابری می آید و مرا تا سرآغاز روییدن بدرقه می کند...

simakhezrabadi_1652282358

 سیما خانوم یه پا خیام شده واسه خودش!

یکی از ویژگی های خیلی بارز سیما خضرآبادی که با کمی گشت و گذار در پیجش میشه به راحتی متوجه شد، میکاپ های خیلی غلیظ و چشم گیر است که در بسیاری از موارد هم با بازخوردهای خوبی روبه رو می شود. اما بعضی مواقع این میکاپ ها به قدی عجیب و غریب هستن که آدم واقعا نمیتونه چیزی بگه و کم میاره جلو این همه ضدو نقیضی! خلاصه که خوشگل خانوم خیلی دنبال میکاپ های خفنه و میخواد هر جور شده تو چشم باشد.

simakhezrabadi_1650990229_2

سیما خانوم طرفدار دو آتیشه تبلیغات!

البته سیما خضرآبادی بیشتر این سبک گریم ها رو صرفا جهت تبلیغات انجام میدهد و واسه همین پیجش پر از این جور میکاپ هاست و درواقع سیما خانوم علاقه وافری به تبلیغات و مدل شدن داره که این روزا کمتر بازیگری دیده میشه که برای خودش یه پا مدل نباشه.

simakhezrabadi_1648736763_2

simakhezrabadi_1630512586

سیما خضرآبادی از اون دسته بازیگرانیست که علاقه بسیار زیادی به حیوانات خانگی خصوصا سگ دارد و برای همین در بعضی از پست های پیج اینستاگرام عکس هایی که با سگ خیلی بامزه و پشمالوش گرفته خودنمایی میکنه. اما نکته جالب درباره این جور پست های خانم خضرآبادی اینه که حتی برای عکس گرفتن با سگ خوشگلش هم باز تبلیغات رو رها نکرد و از اندک استایلی که تو عکس مشخصه به نحوی تعریف و تمجید کرد.

simakhezrabadi_1648482123

استایل های لاکچری خانم خضرآبادی!

سیما خانوم از نظر خیلی از طرفداراش جزو بازیگرای بسیار مایه دار ایرانیه که علاوه بر او همسرش یعنی سهیل تیرگپ هم بازیگر سینما و تلویزیون است و یک بوتیک خیلی شیک هم در تهران دارد که در حوزه کیف و کفش فعالیت می کند.

درواقع دلیل این حجم شیک پوشی و هر روز پی گشت و گذار بودن خانم بازیگر، لاکچری بودن بیش از حد ایشون است که به گفته خیلی از کاربران سیما خضرآبادی جزو بازیگر فوق العاده خودشیفته است و مدام قصد داره به بهونه های مختلف خودی نشان دهد.

سیما-خضرآ

simakhezrabadi_1631115696

عشق عجیب خانم بازیگر به گشت و گذار!

سیما خضرآبادی از شیفتگان سفر و جهانگردی است و در مصاحبه های مختلفش گفته که اگر پول زیادی داشته باشم، دوست دارم کل دنیا رو بگردم و کلا تو سفر باشم. علاوه بر این سیما خانوم با هر گونه عمل زیبایی مخالفن و کلا چهره های نچرال رو دوست دارند، ولی خب با عکسایی که منتشر میکنن گویا این نظر مال قبل بوده و الان دیگه مشکلی با این قضیه ندارند.

simakhezrabadi_1619023956

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها