|

وقتی "الناز شاکردوست" واسه تفریح رفته بالای اَبرا؛ تیپ دوچرخه سواریِ خانوم تو مشهد

elnaz shakerdoost shayanews

الناز شاکردوست که از بازیگرای آروم سینما شده گاهی شیطنت هایی داره و به تازگی هم عکس خود را بر روی مجله در مشهد سوژه کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- الناز شاکردوست بازیگر خوش چهره و خوش نقش ایرانی می باشد که روز به روز بیشتر در سینمای ایران میدرخشد و خفن تر از پیش دیده می شود. حالا چرا و چجوری؟ الناز خانوم شاکردوست رو در گذشته فقط تو فیلمای تیتیش مامانی میدیدیم اما حالا خانوم بازیگر از هنرمندانی محسوب میشه که همراه با هوتن شکیبا نقش هایی تاثیرگذار و متفاوت بازی می کند.

الناز شاکردوست برای چندمین بار زوج هنری هوتن شکیبا شد. هوتن شکیبا رو اگه نمی شناسید احتمالا کاراکتر حبیب رو در سریال لیسانسه ها به خاطر دارید! بله آقا حبیب از هنرمندان بسیار خفن و به نامی می باشد که خیلی ریز و مجلسی رفت جلو و حالا دیگه سریال بیا نیست و همش تو سینما بازی داره!

حالا اصلا از اینها که بگذریم الناز شاکردوست این چند ساله بیش از گذشته طرفدار دارد و صفحه اینستاگرامش هم یه ده میلیون فالوور جذب کرده با وجود اینکه وی اهل دم به دقیقه پست و استوری نیست اما اکتیو و فعاله! وی به تازگی هم استوری هایی منتشر کرد که از بالای ابرا بود و بعد هم مشخص شد که خانوم بازیگر مشهد حضور دارند.

284380577_173655061713192_1502320695498644952_n

هوتن شکیبا پارتنر جذاب الناز خانوم

الناز شکردوست همونطور که گفتیم چند باری با هوتن شکیبا همبازی شده و پارتنر خانوم بازیگر بوده. به همین سبب این دو هنرمند خیلی زیاد در کنار هم بودن و بازی داشتن. الناز شاکردوست هم تا به حال چند باری پست و کپشن در اینباره منتشر کرده است و مدتی پیش هم برای تولد آقای بازیگر جمله ای جالب نوشت.

Untitled

الناز خانومه مایه دار واسه عشقش اومد بازیگری!

الناز شاکردوست از هنرمندانی هستش که شرایط مالی بسیار بسیار خوبی داره و بازیگری رو هم بخاطر علاقه ای که به این حرفه داشته انتخاب کرده که خب با داشتن چشمان رنگی و شیطنت و یه عمل بینی هم تنگش، میتونی براحتی تو سینمای ایران راه پیدا کنی که الناز شاکردوست پیدا کرد!

حالا ممکنه فکر کنید و بگید خب خیلی از بازیگرا هستن که پولدارن! بله ولی الناز خانوم اونقدری داره که کیف میلیاردی دست میگیره و سفرهای خارجی از نوع رویاییش میره.

وی حتی ساعت و اکسسوری دستش هم اونقدری ارزش داره که شاید خیلی ها نداشته باشن حتی سمتش برن! در ادامه این مواردی که گفتیم رو مشاهده می کنید تا باورتان شود!!

Untitled

در این ویدیو که برای همنی چند وقت پیشه و خانوم بازیگر به سفر خارجه رفته بودند الناز شاکر دوست ظاهرا در صندلی جلوی ماشین نشسته و از ویو جذاب و دیدنی پشت سر همراه با موزیک فیلم میگیرد. ناگفته نماند رنگ ماشین که صورتیه و معلومه خفن هم هستش بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت.

تصویر عجیبی از مامانِ الناز شاکردوست

الناز شاکردوست یک خواهر و یک بردار دارد که تصاویر زیادی از آن ها تا به حال دیده شده اما تصوییر از مادر و پدر خانوم بازیگر وجود نداشت تا اینکه عکسی در فضای مجازی با نام مادر الناز شاکردوست پخش شد که با قاطغیت نمیشه گفت درسته اما خب میگن دیگه!!

الناز-شاکردوست-و-مادرش

یه نکته عجیب تو زندگی خانوم بازیگر!

اما از دیگر عجایب در زندگی الناز شاکردوست دوست صمیمی اوست. بله دوست صمیمی او گوهر خیر اندیش است که حداقل 30 سال از او بزرگتر است. الناز شاکردوست به طور اتفاقی وارد سینما شد. به گفته کیومرث پوراحمد وقتی دنبال یک بازیگر حدودا 20 ساله میگشته که الناز رو دیده و از بازی وی که در ان موقع در تئاتر بازی می کرده خوشش امده و او را در فیلم گل یخ به عنوان بازیگر نقش اول بازی داده است.

Untitled

بیوگرافی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست در سال 1363 در یکی از محله پاسداران تهران چشم به دنیا گشود. در دوران دبستان عاشق بازیگری شد. الناز شاکردوست کلا انسان عجیبی است. عاشق فوتبال است شبیه بازیگری ! مادر خود را بسیار دوست دارد.

الناز فرزند دوم خانواده است که یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر از خودش دارد. البته شباهت الناز و برادرش بسیار زیاد است. پدر وی تاجر ابزارآلات صنعتی و الکترود و مادرش خانه دار است. الناز علاقه بسیار عجیبی به مادرش دارد.

163375470_741642919829186_1959652553028220661_n

42629412_131920841102633_8392600704468287496_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی