|

به گوووش باشید که روز دختر نزدیکه؛ مانتو رو بیخیال ازین شال و روسریا بخر ذوووق کنه

دو سه روز دیگه روز دختره اگه دنبال یه هدیه خوشگل و شیک و کاربردی هستید بهتره که شال و روسری بخرید اما اول تو این مطلب با مدلاش آشنا شید!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- احتمالا خبر دارید و یا شاید هم خبر ندارید که روز چهارشنبه همین هفته تولد حضرت معصومه هستش و روز دختره! و خب خیلی از خانواده ها و یا آقایون دوست دارن واسه دخترشون یا نامزدشون و یا حتی خانومشون هدیه ای جذاب و البته کاربردی تهیه کنن، اما میمونن که چی بخرن که هم هزینه ای به صرفه باشه و هم خوشگل و شاداب باشه!

خب اینکه کاری نداره! پیشنهاد ما به شما خرید یک شال یا روسری هستش که با سلیقه خوشگل خانوم مطابقت داشته باشه. برای رسیدن به این نکته بهتره که به فکر بیوفتید و ببینید بیشتر شال و روسری هایی که استفاده و سر میکنه چه مدلی هستن؟ و یا شایدم دوست داشته باشید تا تنوعی به این آیتمش بده و قصد داشته باشید تا متفاوت از مواردی که همیشه سر میکنه انتخاب کنید و بخرید. نگران نباشید!!

چون در این مطلب با انواع شال و روسری ها آشنا میشید و اینجوری به راحتی میتونید برید سراغ اون شال یا روسری جذابی که در نظر دارید و تو مغازه راحت تر انتخاب کنید.

284268144_735963870828324_3185953150146090918_n

شال و روسری دامنی

شال و روسری دامنی از مدل های ترند امسال هستند که به خصوص برای خانومای جَوون جذابیت و دخترونگی خاصی داره. این آیتم برای به خصوص فصلای رنگی سال مثل بهار و تابستون بهترین انتخابه چرا که مدلش، شادابی خاصی داره و اگه در رنگ های شاد هم انتخاب بشه دیگه همچی تمومه. دلیل انتخاب این اسم برای شال و روسری دامنی مدل پایینی اونهاست که شبیه به دامنه!

Untitled

شال و روسری ساده

اما خیلی از خانوما هم هستند که ساده پسندند و یا دوست دارند که شال و روسریشون جوری باشه که بشه با هررر مدل مانتویی و در هر فضا و قراری پوشید که خب در این حالت کم ریسک ترین و راحت ترین راه استفاده از شال و روسری ساده هستش که هم از لحاظ چاپ روش ساده باشه و هم از لحاظ مدلی! البته که این آیتم چون باید همیشه سَر خانوما باشه بایدم جوری انتخاب بشه که باهاش راحتی خوبی داشه باشن و موذب و یا بد شکل نشن چون میدونید که شال و روسری نزدیک ترین لباس به چهره خانوماست، پس باید به درستی انتخاب بشه.

Untitled

مینی اسکاف

مینی اسکارف برای چنین مناسبتی خیلی خیلی جذابیت داره و دقیقا واسه خانومای جَوون هستش که چهره و استایلشون رو دخترونه تر با سن کمتر نشون میده. مینی اسکارف روسری های کوچولویی هستند که چندان تو جامعه و خیابون دیده نمیشن اما طرفداراشونم کم نیست و خیلی ها دوسش دارن! به خصوص که اگه موهاتون کوتاه تا شونه باشه و صاف!!

Untitled

شال و روسری طرحدار

شال و روسری ها میتونن طرحدار از لحاظ چاپی هم باشن. در این مورد دست شما خیلیی بازه و میتونید مدل هایی مثل راه راه، عروسکی، سنتی، آبرنگی، پلنگی و... کلی مدل دیگه انتخاب کنید و متناسب با مانتو و دیگر آیتم هایی که در ظاهرتون هستش ست کنید. مثلا میشه که یکی از رنگ های شال یا روسری رو با رنگ مانتو هماهنگ کرد که دید جذابی رو بهتون میده. و یا رنگ شال و روسری رو با کیف و کفش ست کنید که خب در این شرایط شما اکسسوری هارو با هم هماهنگ کردید و اینم میتونه ایده خوبی برای یک استایل خوشرنگ و همخون باشه.

Untitled

شال چروک

 شاید بگین این مدل که دیگه از مد افتاده بابا!! ولی سخت در اشتباهید چرا که هنوزم این مدل طرفدارای خاص خودش رو داره و میتونه با استایل های کژوال و ساده خوشگل شه. شال مدل چروک برای خانوما تو هررر سن و سالی جذابیت داره و شیکه و برخلاف چروک بودنش میتونه یه ظاهر آراسته رو براتون بسازه اما به شرطی که به بقیه آیتم ها به درستی انتخاب شده باشن. راستی این مدل به بعضیا خیلی میادااا.

Untitled

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​

نویسنده: شبنم فرزین پور

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها