|

ژستای شیک و پیک "مهشید جوادی" واسه طرفداراش؛ با لِلا لِلا ناصر خان چه فازی گرفته!

mahshid javadi shayanews

مهشید جوادی از ستارگان نوپای سینما و تلویزیون است. او که بازیگر نقش مرضیه مجموعه بچه مهندس بود، اخیرا پستی با استایل شیک در پیجش منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
8

شایانیوز- مهشید جوادی از بازیگران تازه کار سینما و تلویزیون است که شاید نام او یادآور بازی ماندگارش در سریال بچه مهندس باشه که نقشی متفاوت و خیلی جذاب رو جلوی دوربین برد. اما خانوم جوادی پیش از این در سریال پرمخاطب آنام دیده شد و به دلیل نقش کمی که داشت، این سریال تنها مقدمه ای برای موفقیت های بعدی او شد.

مهشید جوادی به تازگی پستی در صفحه اینستاگرام منتشر کرد که استایل متفاوتی از او رو به نمایش میگذارد. مهشید خانوم تو این عکس خیلی ژست خانمانه ای به خودش گرفته و انصافا با این عینک گِرد یه استایل لوکس و فالوور پسندی ساخته. مهشید جوادی کلا از بستن موهاش تو عکس خوشش نمیاد و تو این پست هم ترجیح داد که از همین سبک برای زیباتر شدن عکسش استفاده کند.

mahshidjavadii_1653908418

مهشید خانوم، عشق ژست اومدن تو ماشین!

مهشید جوادی از بازیگرانی است که استایل او در اینستا با نقش هایی که تو واقعیت بازی کرده زمین تا آسمون فرق دارد و به دلیل اینکه تو بچه مهندس نقش یه دختر چادری رو بازی کرد، اوایل مردم دوست داشتن او رو همینطوری ببینند، ولی خب الان به دیدن عکس های مهشید خانوم با موهای چتری و استایل های به روزش عادت کردند.

البته مهشید جوادی از زمانی که به محبوبیت رسید، عکس های مختلفش با ماشین و ژست های عجیب و غریبش در حالت های مختلف حسابی اینستا رو پر کرده و این مدل عکس ژست اومدنا یکم دور از ذهن بود که از بس این مدل عکسا رو گذاشت، در نهایت چشم کاربرا هم عادت کرد.

mahshidjavadii_1651392152

خانوم بازیگر شیفته سادگیست!

مهشید خانوم علاقه زیادی به ساده بودن داره و همونطور که تو عکس هاش هم پیداست خیلی اهل خودنمایی با میکاپ و این جور چیزا نیست و برخلاف بسیاری از بازیگران که تا به یه جایی میرسن سریع شروع میکنن به انجام کارهای مدلینگ و کلی میکاپ های جورواجور رو تبلیغ میکنن، مهشید جوادی از این فضاها دور ماند و فقط سرش تو زندگی خودشه و خیلی هم اهل اظهارنظر های دهن پر کن نیست.

mahshidjavadii_1637925387

mahshidjavadii_1636110028

فراری از رفیق و عاشق تنهایی!

یکی از خصوصیات اخلاقی جالب این بازیگر عشق زیادش به تنهاییه که با کمی گشت و گذار تو پیج اینستاش هم میشه به راحتی این موضوع رو متوجه شد که به غیر از عکس های خودش، عکس او رو با هیچ کس دیگری نخواهید دید. خب این سبک رفتاری بعد از رسیدن به محبوبیت خیلی عجیبه ولی چه میشه کرد! خانوم خانوما رفیق تنهایی های خودشه و شاید واسه همینه که تا حالا حرفی از ازدواج به میون نکشیده است.

mahshidjavadii_1635248353

به مرور زمان عاشق شدم!

مهشید جوادی نمونه یه دهه هفتادی موفق است که ابتدا علاقه ای به درس خوندن یا بازیگری و اینا نداشت و تو رشته ریاضیات درس خوند، اما به مرور زمان به مطالعه و تماشای فیلم های مختلف علاقه مند شد و تصمیم گرفت بازیگر شود.

او در یک خانواده چهار نفره به دنیا اومد و یه داداش کوچیک تر از خودش دارد که معتقده بهترین رفیق زندگیش است. اولین قدم او برای محبوب شدن از طریق شرکت در تست بازیگری جواد افشار برای سریال آنام بود و نقش او در مجموعه بچه مهندس سه خیلی به دل مردم نشست.

mahshidjavadii_1630911854

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها