|

"وریا غفوری" با خانومش سِت زد درجه یک و مایه داری؛ انگار عکسای اینجوری مُد شده!

voria ghaffuri shayanews

وریا غفوری که گاهی با تصاویر همسر جذابش سوژه ای برای کاربران میشه، اینبار نیز چنین شد و عکسی همراه با مونا اردلان منتشر کرد که وایرال شد.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- وریا غفوری فوتبالیست استقلالی می باشد که البته کاپیتان این تیم محبوب نیز هست. وی از بازیکنانی هستش که از سمت خانواده به خصوص پدر مخالفت های زیادی برای ادامه فوتبالیست شدندش داشت و پدرش اصرار داشت تا وریا ادامه تحصیل دهد اما او با تلاش خود توانست به جایگاه خوبی در فوتبال دست یابد.

اما وریا غفوری خودش خیلی خانواده دوسته و از اونجایی هم که در این مدت اخبار بازیکنان و همسران جذابشون در اینستاگرام داغ شده، او نیز از قافله عقب نموند و گاهی با تصاویری که همراه با خانومش منتشر میکنه میره تو جنجال و حاشیه! البته که شل حجابی مونا خانوم هم تاثیر زیادی داره و انگاری خوده وریا هم از این بابت چندان ناراضی نیست و همانند مهدی قائدی یا سپهر حیدری با خانومش شاخ اینستایی شده!

در ادامه تصاویر جدیدی که از این زون منتشر شده است را مشاهده می کنید که چنین بود و با نظرات مختلف کاربران همراه شد.

Untitled

عروسی که جنجالی شد!

وریا غفوری چند سالی می شود که متاهل است و با خانم مونا اردلان ازدواج کرده و صاحب فرزندانی به نام رادین و بارین نیز می باشند. 

وریا غفوری اهل سنندج و کرد است. چندی پیش فیلمی از او در حال رقصیدن در مهمانی ای مختلط دست به دست شد که مشخص بود به طور پنهانی از وریا گرفته شده اما بعد از اون تصاویری از آقای بازیکن منتشر شد که در کنار خانم ها با لباس مهمانی باز حضور دارد. تعدادی از کاربران نیز به این موضوع واکنش منفی نشان دادند. ناگفته نماند عروسی خواهرش بوده است و این تصاویر توسط خود آقای فوتبالیست منتشر نشده است. 

 وریا+غفوری+در+لباس+کردی

بیوگرافی وریا غفوری

وریا غفوری با قد 178 متولد 29 شهریور سال 1366 در شهر سنندج است. او علاوه بر تیم استقلال، عضو تیم ملی فوتبال ایران نیز می باشد. معنی نام وریا، زرنگ و هوشیار می باشد. لقب وی در دنیای فوتبال ببر کرد کوهستان است! وریا یک اسم کردی به معنی هوشیار و زرنگ است.

رادین به معنای رادمرد ، بخشنده و جوانمرد است. همیشه دوست داشتم نامی را برای فرزندم انتخاب کنم که بااصالت باشد و معنای زیبایی داشته باشد. رادین نامی بود که من و همسرم برای پسرمان انتخاب کردیم. رادین انتخاب هر دوی ما بود و ازبین گزینه های مختلفی که برای نام فرزندمان داشتیم این اسم بیشتر نظرمان را جلب کرد و در نهایت رادین را به عنوان نام پسرمان انتخاب کردیم.

رادین پسر وریا غفوری در مدرسه فوتبال استقلال مشغول فعالیت است و یک استقلالی متعصب است.

Untitled

ماشین گرانقیمت وریا غفوری در استادیوم آزادی

پیش از شروع بازی تیم های پرسپولیس و ملوان مدیرعامل شرکت مدیران خودرو جدیدترین محصول این شرکت را به وریا غفوری بازیکن تیم ملی اهدا کرد. وریا غفوری یکی از پدیده های فوتبال ایران در جام ملتهای آسیا از مدیران خودرو جایزه گرفت. مدیرعامل این شرکت زمانی که قصد داشت خودروی اهدایی سازمان لیگ را به وی اهدا کند او را به نام وریا غفوری صدا زد.

vuria-ghafori-hamsar-3 (2)

وریا غفوری و خانواده اش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی