|

دور دور تتلو و سحر با ماشین فضاییشون؛ ناله و زاری امیر بین یه مُشت آدمه ...!

امیر تتلو و سحر قریشی با ماشین خفنی که تتلو برای تبلیغ ارز دیجیتال گرفت کلی کیف کردن اما این خوشی گویا چندان دوام خواهد داشت

لینک کوتاه کپی شد
30

امیر تتلو این روزها علاوه بر خوانندگی و موسیقی تو فضای مجازی هم به شدت فعال و پرکار شده است. سرخط این فعالیت ها هم به اونجایی برمی گرده که تتلو مجبور شد به خاطر اجاره کردن ویلا تو استانبول ماشینی که از درآمد کنسرت خریده بود رو پس بدهد.

به گزارش «شایانیوز» امیر تتلو قبل از کنسرتش با کلی هیاهو و سروصدا یک پورشه خرید و قرار شد بخشی از پولش رو بعد از کنسرت بپردازد اما همزمان مجبور شد ویلایی که خودش و تیمش تو اون اقامت داشتند رو عوض کنه و برای اینکه از عهده پرداخت اجاره بهای اون بربیاد بی خیال ماشین شد و اون رو چند هزار دینار ارزون تر فروخت.

281327388_1028920104411630_7202246604536796188_n+(1)بعد از این همه گرفتاری ها شخصی در فضای مجازی به تتلو یه پیشنهاد جذاب داد که حسابی امیر رو سر ذوق آورد. یکی از سایت های خرید و فروش بیت کوین به تتلو وعده داده که در ازای تبلیغ برای اون ها یه پورش سفید صدفی به امیر خان بده و تتلو هم که انگار حسابی دلش پورشه می خواست این پیشنهاد رو خیلی زود قبول کرد و حالا ویدیویی منتشر شده از تتلو که کنار سحر و تو خودرو لاکچری شون در حال دور دور تو خیابون های استانبول هستند.

تتلو درحالی که خیلی پرقدرت کار تبلیغات ارز دیجیتال رو شروع کرده بود اما به یکباره با انتشار پستی اعلام کرد دیگه قصد نداره برای این شرکت تبلیغ کنه. تتلو در توضیح چرایی این تصمیمش هم نوشت: من نمیتونم ریسک کنم با پول مردم. وقتی چهار بار یه چیز گوچیک رو به یکی میگی و براش مهم نیست مطمئناً سر چیزای بزرگ به مشکل میخوریم!!

تتلو 

586

البته تتلو بعد از این پست یک پست دیگری هم منتشر کرد و حسابی گله کرد. تتلو در صفحه یوتیوبش نوشت: بدجوری گیر افتادم بین یه مشت آدم بیکار که جز دروغ و کلاه برداری و حق خوری و دزدی و سرکار گذاشتن هم هیچ کاری بلد نیستن

هیچ راهی برای زندگی و آرامش نیست

هیچ راهی برای نجات نیست

هیچ راهی برای آلوده نشدن و بدهکار نبودن نیست

رستوران گردی تتلو تو ترکیه تتلیتی ها رو سر ذوق آورد!

اما حالا از همه اینها که بگذریم تتلو خیلی وقته که دیگه زیاد تو خیابونای ترکیه دیده نمیشه و یه حجورایی خودش رو حبس کرده! از وقتیم که سحر قریشی زنش شده عروس خانوم رو هم به این شرایط عادت داده مگه اینکه برن یه قدمی همون اطراف بزنن مبادا یه ایرانی پیدا شه و ببینه و فیلم بگیره! 

اما به تازگی ویدیویی کوتاه از امیر تتلو منتشر شده که انگاری تو یه کافه یا رستوران نشسته و شادیدم میخواد سفارش بده! و در همین حین یکی داره ازش فیلم میگیره. در قسمت نظرات این ویدیو خیلی از کاربران ذوق زده شده بودن و  میگفتن فکر کن بیر رستوران ببینی میز بغلی سلطان نشسته!

رابطه تتلو با سحر چجوره؟

رابطه امیر تتلو و سحر قریشی تو این مدت سه چهار ماه که باهم نامزد کرده اند بالا و پایین زیاد داشت و کار حتی به جایی رسید که تتلو از خانواده سحر خواست به ترکیه بیایند و دخترشون رو تحویل بگیرن. البته سحر خانوم انگار خیلی عاشقه تتلو هستن و بعد هر دعوایی پا پیش می گذاشت و از تتلو عذرخواهی می کرد تتلو هم هر بار با کلی منت و شرط و شروط خانم بازیگر و می خشید. حالا اما انگا رابطه سحر و تتلو خوبه و همه چیز گل و بلبل شده. تتلو هم حسابی از زنش راضیه و سحر هم دیگه سیگار نمی کشه و مشروب هم نمی خوره و بیشتر تایم خودش رو به ورزش کردن و البته کلاس های یوگا و زبان می گذرونه و سعی می کنه تتلو رو از خودش نرنجونه!

tatalooyeh_1653857109 (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی