|

مانتو چی بخرم که از مُد نیوفته؟! خوشگل خانوم اگه این سوال توأم هست پس بیااا تا بِگمت

خانومای گل! هرچیزی که تو کمد لباستون دارید به کنار، یکسری موارد هستند که حسااابی کاردی هستن پس در این مطلب باهاشون آشنا شید.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- اکثرا کمد لباس خانوما پُررر تر از آقایونه و همیشه ام میگن لباس نداریم اما چرا؟ خب معلومه دیگه! خانوما عاااشقانه خرید کردن رو دوست دارند و اصلا با این کار حالشون خوب میشه به همنی دلیل حتی ممکنه گاهی اوقات لباسی یا کفشی یا... لازمشون نباشه اما واسه خوب کردن حالشون یچیزی میخرن.

اما از اون گذشته یه حسی دارن همممه خانوما از همون بچگی تااا پیری هستش که دوست دارند تا زیباییشون دیده بشه و اصلا علاقه دارند تا در هر کجا زیباتر باشند و در نتجه میرن هی لباس میخرن هی لوازم آرایش میخرن که البته هر چیزی تا حدی خوبه و از حدش که بگذره میشه اصراف، پس نباید مواردی که گفته شد رو بیش از اندازه انجام داد.

حالا جدا از این ها خانوما در کل آیتم های بیشتری به نسبت آقایون در استایل خود استفاده میکنند. مواردی مثل مانتو، شلوار، کیف و کفش، شال و روسری و حتی اکسسوری و آرایش هم براشون مهمه که خب هماهنگ کردن این موارد با هم یکم سخته و به همین دلیلم هست که تو اینستا پررره از استایلیست های خانوم که آموزش میدن اما برای اقایون خیلی کمه! حالا گل حرف ما اینه که باید در انتخاب آیتم ها دقت داشت اما یکسری از موارد هستند که خنثی می باشند و لازمه که هر خانومی تو کمدش داشته باشه چرا که کاربردی هستن و حالا حالااا هم از مُد نمیوفتن.

پس برای دونستن این آیتما در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

Untitled

مانتو جلو بسته ساده (هر رنگی که دوست داری)

مانتو ها انواع مختلفی دارن اما از این نظر دو نمونه دارن، یکی جلو باز یکیم جلو بسته. اما خب یکسری فضاها هستن که شاید مانتو جلو باز چندان براشون مناسب نباشه یا اصلا به تیپتون نیاد ولی مانتو جلو بسته قطعا به همه چی میاد و بسته به سلیقه خودتون میتونید بلند یا کوتاه انتخابش کنید. رنگش هم با توجه به اونچه که بیشتر از همه استفاده می کنید باشه و ترجیحا رنگ جیغ نباشه که همه جا به کارتون بیاد!

Untitled

شلوار مام استایل

شلوار مام استایل رو از وقتی که اومده و ترند شده خیلیا عاشقش شدن و برخی هم زیاد دوستش ندارن چرا که یه مدل گشاد طوری داره که تکلیفش با خودش مشخص نیست. مثلا گشاده گشاده یهو تو پاچه هاش یکم تنگ میشه و فاق بلندی هم داره. اما بهتره بدونید این مدل شلوار طرفدارای زیادی داره و حالا حالا ها دِمده بشو نیییست. پس خانوم  خوشگله اونهمه شلوار جذب داری از اینم یکی داشته باش که پشیمون نمیشی.

Untitled

پیراهن چهارخونه

پیراهن چهارخونه که دیگه همنیجوریش از سبکای پر طرفداری هستش که برای خانوما لاغر اندام هم پیشنهاد میشه چرا که باعث میشه تا اندام شما شلوغ تر و در نتیجه پر تر به نظر برسه. اما در مجموع شومیز و یا پیراهن چهارخونه جزو آیتم هایی محسوب میشه که یدونه داشتن ازش تو کمد نه تنها ضرر نیست بلکه هم جذابه و هم کاربردی.

Untitled

کتونی سفید (با همه چی ام سِت میشه)

کتونی سفید رو دیگه قعطا همتون دارید چرا که علاوه بر اینکه با هممممه رنگ و همه مدل مانتو شلوار ست میشه، خیلی هم طرفدار داره و واقعا گزینه ای کاربردی هستش که جا و مکانم نمیشناسه استفاده ازش. همه کفش ها مثل صندل، پاشنه دار، بوت و... همشون ممکنه فصل و زمان خاصی داشته باشند اما کتونی سفید عمراااا.

Untitled

کُت تک ساده (در رنگ های خنثی)

قبلنا اسم کت و شلوار زنونه که میومد فقط سن و سال مامانا میومد به ذهن و یا از این مدل کت شلوارای مجلسی که برای مهمونی مناسبن، اما حالا کت شلوار های جذابی دوخته میشن که مکناسب خانومای جَوون هستش و اتفاقا خیلیم جذابشون میکنه و در رنگ های مختلف از جیغ تا نود پوشیده میشن. اما اگه میخواین یه کُت کاربردی داشته باشین بهتره که ساده انتخابش کنین و با یه رنگ خنثی که بشه برای از استایل و مکانی باهاش تیپ زد.

Untitled

شال نخی ساده (در هر رنگی)

شال و روسری ها تنوع بسیار بالایی دارن هم در رنگ و هم مدل و طرحشون اما جدا از همه اینها خوبه که حتمااا یک یا چند شال نخی از نوع ساده سادش داشته باشید. رنگ شال و روسری چون نزدیک ترین آیتم به صورتش هستش بهتره که با توجه به رنگ پوستتون انتخاب بشه و حالا هر رنگی که بیشتر دوست دارید خریداری کنید، اما ساده!

Untitled (1)

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها