|

استایل شیک و پیک "هدیه بازوند" با کراوات؛ خانوم بازیگر بخاطر یه تیکه غذا گریه کرد!

hediyeh bazvand shayanews

هدیه بازوند از بازیگران تازه کار تلویزیونه که با سریال نون خ معروف شد. خانوم بازیگر اخیرا عکسی با استایل متفاوت در فضای مجازی منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هدیه بازوند از بازیگران نوپا و البته بسیار حرفه ای سینما و تلویزیونه که شاید او رو به نام اصلیش نشناسید، اما قطعا نقش روژان در مجموعه "نون خ" رو هیچوقت از خاطر نمیبرین. هدیه خانوم برای اینکه بتونه به صورت حرفه ای وارد فضای بازیگری بشه، مدتی شاگردی امین تارخ رو کرد و در این مدت فقط همراه با سعید آقاخانی کارهای جذاب در عرصه تلویزیون انجام داده که البته خیلی هم خوش درخشید.

هدیه بازوند اخیرا پستی از خودش منتشر کرد که تو اون ظاهری بسیار آراسته و البته خیلی شی و رسمی داره و با میکاپی ساده زیبایی ذاتیش رو به رخ میکشه. به گفته کاربران هدیه خانوم خیلی اهل خودنمایی نیست ولی از تیپ های متفاوت و چشم گیر خوشش میاد که تو این عکس هم مشهوده. خانوم بازیگر تو این پست خیلی ژست شیکی به خودش گرفته و با یه کراوات استایل تکمیل و خاصش رو به نمایش گذاشت.

hediyeh_bazvand_1654581718

هدیه خانوم، سلطان عمل های جورواجور!

هدیه بازوند از زمانی که وارد فضای حرفه ای بازیگری شد، واکنش های مختلفی از طرف مردم در خصوص عکل های زیباییش دید. همونطوری که تو عکس های مختلف این خانوم بازیگر خیلی بدیهیه که بینیشون رو عمل کردن، تزریق ژل و کات گونه او هم به مرور زمان و با میکاپ های جذاب به چشم میخوره.

این موضوع البته به مذاق خیلی از کاربران فضای مجازی خوش میاد که بازیگری با ظاهری آراسته و پر از عمل در اینستا فعالیت کنه، ولی از دید خیلی از مردم خانوم خانوما تو عمل های زیبایی خیلی اغراق کرده و دیگه خود واقعیش نیست.

hediyeh_bazvand_1630498260

Untitled0000

هدیه خانوم باید اسمش تو گینس ثبت شه!

هدیه بازوند از بچگی علاقه زیادی به بازیگری داشت و حتی زمانی که هم سن و سالانش مشغول انتخاب رشته برای ورود به دانشگاه بودند، او به فکر بازیگری و شهرت بود و به دلیل مخالفت های خانواده، تصمیم گرفت رشته مهندسی معماری رو انتخاب کنه. اما بخش اصلی زندگی هدیه خانوم بعد از دانشگاهش شروع میشه که با شرکت پیاپی در کلاس های آموزش بازیگری این حرفه رو آغاز کرد و تونست به جایگاه الآنش برسه.

از میان کلاس هایی که هدیه بازوند تو اون شرکت داشته به دوره های بازیگری امین تارخ و پسرش نیما تارخ،کلاس های سیروس الوند و کیومرث مرادی اشاره میکنیم. درواقع این خانوم بازیگر به قدری کلاس های مختلف رو تجربه کرده که میتونه ادعا کنه باید اسمش به عنوان کسی که به بیشترین دوره های بازیگری رفته ثبت بشه.

Untitled

hediyeh_bazvand_1648803308_1

بازیگر شکموی سریال نون خ!

هدیه بازوند که این روزها با سریال راز بقا مهمون خونه های مردمه، ابتدا با مجموعه نون خ به شهرت رسید. او در مصاحبه ای که با مهران مدیری داشت اذعان کرد که علاقه بسیار زیادی به گوشت داره و حتی گاها به خاطر نبود گوشتِ کافی تو غذا، گریه هم میکنه.

هدیه خانوم در تعریف یکی از خاطراتش تو نون خ گفت که هر وقت سرِ صحنه میخواستیم غذا بخوریم، خانوم فریده سپاه منصور گوشت های خورشتش رو برای من میذاشت. البته این شکمو بودن هدیه بازوند در بخش هایی از سریال هم بسیار مشخصه و برخی دنبال کنندگان هم این پرخوری تو سریال رو عجیب دونستن.

hediyeh_bazvand_1633792948

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی