|

وقتی هوا تیپای "ترلان پروانه" رو عوض کرده و میشه باندانا پوش؛ انگار ملکست واسه مردم!

tarlan parvanee shayanews

ترلان پروانه بازیگر خوشگل سینما که قبل عید حسابی ترکوند و همش اکران بود حالا دوباره برای فیلم علف زار قراره با مردم دیدار داشته باشه!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ترلان پروانه بازیگر خوش چهره و خوش نقش ایرانی می باشد که از همووون بچگی تو این عرصه بوده و شاید بشه گفت در حال حاضر تنها بازیگریه که از سن پایین کلی نقش بازی کرده و همچنانم داره کلی نقش بازی میکنه!

ترلان پروانه تو چند ماه اخیر به خصوص دم دمای عید بود که حسااابی خوش درخشید و دیده شد. او که در فیلم گربه سیاه ایفای نقش کرده بود و به اکران رسید، باعث شد تا ترلان پروانه مدااام تو مراسمات سینمایی باشه و به شدت بهش توجه بشه! خانوم خانوما هم هربار با تیپ و استایل هایی متفاوت و جذاب میومد که کمی هم نامتعارفی چاشنی لباسش میکرد تا بیشتر جلب توجه کند که همینم شد! حالا ترلان خانوم دوباره اکران مردمی دارد اما اینبار برای فیلم علف زار که هنوز نیومده کلی سر و صدا کرده! 

اما ترلان پروانه بعد از این دیده شدن خیلی خیلی شاد تر از پیش شد و حالا حتی این موضوع رلا میتوان از صفحه اینستاگرامش هم دید چرا که خانوم بازیگر قبلا هر موقع عشقش میکشید پستی عکسی حرفی منتشر میکرد اما حالا هر دو سه روز یه بار به صورت پکیجی عکس هایی با لباس و لوکیشن های مختلف به اشتراک میزاره و در عوض کلی هم کامنت مثبت میگیره!

ترلان تو اوجِ جَوونی با دو کیلو تزریق!

ترلان خانوم پروانه یک دختر دهه هفتادی می باشد که البته اواخرش به دنیا اومده و به همین دلیل حالا دقیقا در اوج جوانی اش به سر میبره. وی چهره ای زیبا و شیطون داره که خب دستی هم به تزریقات زیبایی برده و با زاوه فک و ژل لبی که زده رسیده به این چهره!

unknown_280107696_1160271534540041_4947743762235050021_n

ژست ناب ترلان پروانه

ترلان پروانه همانطور که گفتیم در اکران ای داخلی و خارجی زیادی حضور داشت و دعوت شده بود و هربار هم با استایلی خوشگل اما نه چندان متعارف دیده میشد. و خیلی هم مورد انتقاد قرار گرفت چرا که خانم بازیگر مثلا تنها با یک کت کوتاه و شلوار جذب می آمد و این شد که صدای کاربران دراومد و اعتراض به اینکه مگه سینما مسئول نداره که خانم های بازیگر به هر نجوی که دوست دارند انتخاب لباس میکنند و این موارد در خیابان ممنوعه است!

اما خب ظاهرا ترلان پروانه کلا سبک تیپش اینجوری شده و مدتی پیش هم عکسی خوشگل در کنار پنجره استوری کرد که با مانتویی باز و مینی اسکارف بود. این روزها خانم بازیگر علاقه زیادی به باز کردن و خودنمایی موهایش دارد.

140092861648129393

ترلان پروانه معروف چجوری میره دانشگاه؟

ترلان خانم سن و سال زیادی ندارد و دانشجو است و گرافیک می خواند. اما بعد از مصوبه ستاد کرونا خانم بازیگر هم مانند چند میلیون دانشجوی دیگر شال و کلاه کرد و مهیای حضور در کلاس های درس شد. از آنجایی که ترلان هیچ چیز پنهانی با فالوورهایش ندارد و هر اتفاق جدید که برایش می افتد را پست و استوری می کند عکسی از پوشش دانشگاهی اش منتشر کرد تا همه بفهمند که خانوم دانشجو است.

حالا اینکه کدوم دانشگاه میره و با وجود اینکه چهره ای معروفه اصلا به راحتی میره دانشگاه یا نه مشخص نیست و جای سوال داره!!

ezgif.com-gif-maker+(11)

وقتی مادر و دختر باهم میرن زیر تیغ

اوایل متن گفتیم ترلان پروانه یه دستایی تو صورتش برده اما این تنها خانوم بازیگر نیست که با مُد پیش رفته و پول چند پروژه اخر بهش ساخته، بلکه مامان جانش هم کوبیده و از نو ساخته و حالا با چهره ای دلنشین تر اما عملی می باشد!

خانوم پروانه به تازگی عکسی از مادرش منتشر کرد که با آنچه از او در گذشته دیده بودیم تفاوت زیادی دارد و نشان می دهد مامان ترلان پروانه هم یَد طولایی در عمل های زیبایی دارد و انگار با ترلان رقابت دارد. البته از این نکته هم نباید غافل شد که پریسا خانوم مادر ترلان از اون دسته چهره هایی بوده که عمل بهش ساخته و حالا جذاب تر از قبل شده نه زمخت و غیر طبیعی! و البته یه بیست سالی جوااان تر شده!!

Untitled (2)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • امیر ارسالی در

    خیلی‌خوشگلع‌ترلان‌پروانه‌

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی