|

تتلو آخر زندگیشو به حراج گذاشت خودشم روووش؛ ذوقِ سحر از مشت قویه تتلو!

sahar ghoreyshi tatallo shayanews

امیر تتلو این روزها علاوه بر سحر خانوم و موسیقی انگار یک عشق جدید هم پیدا کرده و اون ماشینه! تتلو هر کاری می کنه تا بتونه خودرو بخره!

لینک کوتاه کپی شد
13

امیر تتلو از اون دست سلبریتی هایی است که پر از حاشیه است و هر کاری هم که می کنه جنجالی و خبرساز میشه. حالا شما تصور کنید در کنار این شخص پرحاشیه زنی مثل سحر خانوم قریشی قرار بگیره که سلطان حاشیه تو سینمای ایران بود.

به گزارش «شایانیوز» رابطه این دو نفر از همان آغازین روزها به شدت مورد توجه فضای مجازی قرار گرفت. البته این دو نفر تو رابطه شون فراز و فرود زیادی هم داشتند و یک روز عاشقِ عاشق بودند و فردا فارغ از عشق!

امیر تتلو حدود یک هفته پیش اعلام کرد که دیگه با سحر قریشی به کل کات کرده و نمیتونه سحر رو تحمل کنه. 

تتلو در این خصوص تو پیج شخصی خودش نوشت: قصه اینه اینا یا آبرو ریزی میخوان یا کتک!! کُتکو که نیستم! آبرو ریزی رو هم نیستم دیگه !!

خانوادهش هم دیشب تاحالا دوازده ساعت حرف زدم بیان ببرنش میگه نه میخوام تنها برم. خواهرمم میگم ببره برسونتت میگه نه. ایشون خودشون بی اجازه و در نبود من دارن خونه رو ترک میکنن! با اینکه ما بیست بار گفتیم این درست نیست. وقتی برای خودش مهم نیست، برای خانواده ش هم مهم نیست من دیگه کاری بلد نیستم.

نمیشه مردمو به زور نگه داشت و منم بی احترامی بهم بشه رو نیستم صدام در میاد. اینه که قصه ی منو سحر قریشی همینجا تموم شد.

اما با گذشت یک هفته از این جریان گویا هنوز هم این دو سلبریتی پرحاشیه باهم هستند. چرا که تتلو سحر رو un subscribed نکرده و علاوه بر اون سحر خانوم هم تو صفحه اینستاگرامش پیج تازه تتلو رو دنبال می کند.

حتی ویدیویی هم به تازگی منتشر شده که تتلو در حال ورزش و تمرین کردنه و گویا سحر در کنار امیره و داره نامزدش رو حسابی تشویق می کنه که محکم تر مشت بزنه!

وقتی تتلو واسه یه چهار چرخ خودش رو به آب و آتیش میزنه!

امیر تتلو به تازگی به ویلای جدیدش نقل مکان کرده و انگار قصد داره یکم به زندگی خودش سروسامون بدهد. تتلو اخیراً خیلی عشق ماشین شده و هی تند و تند دلش ماشین می خواد. استارت این موضوع هم از کنسرت قبلیش خورد و اینکه امیر که فکر می کرد از کنسرت پول خوبی به جیب می زنه رفت و یه خودروی پورشه خرید اما از اونجایی که نتونست از کنسرت درآمد کافی رو کسب کنه و از طرفی مجبور شد ویلای قبلیش رو تحویل بده مجبور شد خودروی خودش رو با ضرر بفروشه.

بعد از اون ماجرا تتلو با یک شرکت در زمینه رمز ارز همکاری تبلیغاتی ش رو شروع کرد وقرار بود این شرکت در ازای تبلیغات تتلو به اون یک خودروی پورشه برنگ صدفی به عنوان دستمزد پرداخت کند اما مشخص نشد که چرا این همکاری همان در آغازین روزها متوقف شد. البته تتلو با انتشار پستی اعلام کرد من نمیتونم ریسک کنم با پول مردم. وقتی چهار بار یه چیز گوچیک رو به یکی میگی و براش مهم نیست مطمئناً سر چیزای بزرگ به مشکل میخوریم!!

586

و حالا تتلو دلش یه فیات خوشگل خواست!

دیشب یه فیات برقی خواستم! نزدیک به پنجاه هزار دلار!! خوشم اومد!! به خودم قول دادم که این ماشین امروز مال من است!! اگر امروز نتوانم این ماشین را داشته باشم به چه معناست؟ این قیمت من است! اعتبار من! همه اعضای تیم من با هم، ما پنجاه هزار یورو ارزش نداشتیم و بهتر است برویم و بمیریم!!! گاهی اوقات چالش های مختلف به شما نشان می دهد که قیمت واقعی شما چقدر است!!! قیمت واقعی من فراری نبود!! پورشه هم نبود!!! الان به من ثابت میشه که فیات نیست در نتیجه! یا باید بمیرم یا باید گم شوم یا می توانم روی خودم کار کنم و قیمتم را بالا ببرم چون کسی که پنجاه هزار یورو اعتبار و قیمت نداشته باشد هرگز نمی تواند آدم مهمی برای تغییر جریان باشد متفاوت اهداف به راحتی قیمت را در زمان های مختلف به شما نشان می دهند!

البته گویا تتلو برای اینکه بتونه این ماشین رو بخره مجبور شده حسابی سر کیسه رو شل کنه و علاوه بر اون 50 هزار یورو که قیمت واقعی ماشینه 20 هززار تا هم مازاد بپردازه.

امیر تتلو در این باره تو صفحه شخصیش نوشت:

مجبور شدم 400 هزار لیره ترکیه (حدود 21 هزار یورو) اضافه کنم!! ولی چون امروز میخواستم و فقط همین یکی فیات 500 کانورتیبل استانبول بود! مجبور شدم با قیمت بالاتر بخرمش!!! گاهی اوقات چیزهای مختلف در زمان های مختلف قیمت های متفاوتی دارند!!! فروشنده توانست ماشینش را به من بفروشد، چرا؟ چون جز ماشینش ماشین دیگه ای نبود!!! چیزی که همه جا هست و همه جا هست هرگز قیمتی پیدا نمی کند!!

وقتی تتلو خودش رو به حراج میزاه!!

امیر تتلو انگار برای اینکه بتونه زندگی ش رو بچرخونه حسابی لنگ پوله! مقصودلو در تازه ترین پستی که تو صفحه شخصی ش منتشر کرده نوشت که هر کس به اون 200 هزار دلار بدهد امتیاز برگزاری کنسرتش رو به اون شخص یا شرکت می دهد.

هزینه ای که برای کنسرت بعدی در نظر گرفتم ابتدا فقط 200 هزار دلار است!! چه کسی می تواند برای یک کنسرت تابستانی برای من پول نقد بیاورد؟ اولین کسی که برای یک کنسرت 200 هزار پول نقد برای من می آورد فقط دو روز فرصت دارد تا این پیشنهاد را قبول کند! بعد از این دو روز قیمت به یک میلیون دلار تغییر می کند!

amirtataloohashrima_286405830_2307983592676757_5099542180308357472_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • نگار ارسالی در

    از‌ هرکسی بدم نیاد از تو یکی بدم میاد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها