|

ذوق زدگی و استایل شاخ "نیکی کریمی" کنار دِنیرو؛ قالی کرمون باید جلوی خانوم لنگ بندازه!

niki karimi shayanews

نیکی کریمی از بازیگران حرفه ای و موفق سینما و تلویزیون ایرانه که اخیرا با راه یافتن به جمع داوران یک فستیوال خارجی، پستی جالب رو منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نیکی کریمی از سلبریتی های محبوب و بسیار حرفه ای در بازیگریه که نام او توانسته بارها و بارها برای ایرانیان غرورآفرین باشه. البته این خانوم بازیگر خیلی هم بی حاشیه نیست و به دلیل اینکه بیشتر تو لندنه تا ایران، با حجاب و گشت و گذاراش گاها حواشی میسازه و فضای مجازی رو میترکونه. محبوبیت او اولین بار به سال 1369 با فیلم سینمایی عروس برمیگرده و بارها به خاطر فیلم های مختلف تونست نامزد سیمرغ بشه و حتی این جایزه رو به دست بیاره.

نیکی کریمی به تازگی عکسی منتشر کرد که او رو در کنار بازیگر مطرح و پرطرفدار آمریکایی، رابرات دنیرو نشون میده. خانوم بازیگر مدتیه که به عنوان داور برای جشنواره ترایبکا در آمریکا انتخاب شده که سرپرستی این فستیوال رو شخصِ رابرت دنیرو بر عهده داره و نیکی خانوم هم با انتشار این عکس نشون داد که حسابی تو دنیا میشناسنش و اسم در کرده.

ولی نکته جالب درباره این عکس چهره خیل ذوق زده و بدون میکاپ خانوم بازیگره که برای خیلی از طرفدارنش غیر طبیعی بود. چون نیکی کریمی در بسیاری از جشنواره ها با میکاپ های غلیظ و لباس های جورواجور و چشم گیر حاضر میشد و اینکه تصمیم گرفته تو این فستیوال اینطور ساده و باحجاب باشه، واقعا جای تعجب داره!

5705349

خانوم بازیگر همه فن حریفه!

نیکی کریمی از بازیگرانی است که به یک هنر قانع نشد و در حرفه های دیگه مثل عکاسی، کارگردانی، مستندسازی و حوزه های مختلف دیگه تونست راه پیدا کنه و به درخشش های بسیاری برسه. برخلاف بیشتر سلبریتی ها که با مدلینگ شدن و حاشیه سازی تو فضای مجازی به یه جایی میرسن، نیکی خانوم با زحمت زیاد و عرق جبین ریختن تونست بارها و بارها وارد فستیوال های خارجی بشه. مثلا برای فیلم "سارا" موفق شد جایزه جشنواره سن‌سباستین فرانسه رو برنده بشه و هنر خود رو بیشتر در دنیا مطرح کنه.

35899628-talab-ir

نیکی-کریمی-5

نیکی خانوم عین قالی کرمون میمونه!

البته باید گفت که نیکی خانوم هم تو تبلیغات بعضا دیده شده و اخیرا هم با حضور در تبلیغات برای یک برند ماشین لباسشویی خیلی از طرفدارانش رو به جنب و جوش واردار کرد و به گفته کاربران خانوم بازیگر از چند سال پیشش هم بهتر شده و حسابی به خودش میرسه. او در مصاحبه ای گفت که خیلی به تغذیه اش اهمیت میده و نمک، شکر و چربی به هیچ عنوان مصرف نمیکنه. شاید به همین دلیل هم هست که نیکی خانوم با وجود اینکه نیم قرن سن داره، اما مثل دخترای هجده ساله میمونه.

28433697_161493987885059_457059768121425920_n-819x1024-1

آتابای، اثری که دوباره نیکی کریمی رو سر زبونا انداخت!

نیکی کریمی مدت هاست که فعالیت کمی تو سینما و تلویزیون داره و اخیرا هم تنها سریالی که از او دیده شد، آقازاده بود که استقبال بی نظیر از این اثر بار دیگه یادآوری کرد که نیکی کریمی هنوز هم توانایی درخشیدن در بازیگری رو داره. اما اخیرا او بیشتر درگیر فیلمسازیه و دوست داره تو این زمینه هم بتونه به افتخار آفرینی برسه.

به همین خاطر تصمیم گرفت فیلمی به نام آتابای رو روی پرده سینما ببره که از نظر بسیاری از اهالی سینما، این فیلم جزو بهترین های یک دهه اخیر جشنواره فجر بود. البته درخشش این فیلم تنها به جشنواره فجر ختم نمیشه و به تازگی در جشنواره ترایبکا هم به اکران درآمد.

نیکی+کریمی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها