|

حواسِت به مانتو باشه که تابستون هوا ناجوانمردانه گرمه؛ بیا بگمت چی بخری بهتری

تابستان امسال کلی مدل های باحال نو مد شده که شما می تونید هر کدوم رو که دلتون خواست بپوشید و حسابی عزیز و خوشگل بشید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شما هم جزو اون دسته از خانوم هایی هستید که ذوق خریدن لباس‌های نو برای فصل تازه را دارید؟ حتی اگر کمدتان پُر از لباس باشد هم انگار خرید تازه چیز دیگری است و شوق کودکانه‌ای با خود به‌همراه می‌آورد که نظیر ندارد. به خصوص اگه فصل فل تابستان باشد و مانتوها رنگ رنگی پشت ویترین هوش از سرتان ببرد!

به گزارش «شایانیوز» بهار و تابستون امسال تنوع ترندهای مانتو بسیار زیاد است؛ یعنی مانتوهایی بیشتر دوخته و عرضه شده اند که طیف متنوعی از سلیقه‌ها را پوشش می‌دهند و شما می‌توانید با انتخاب مدلی متنوع از میان مدل‌های ترند، تابستون امسال تیپ و استایلی متفاوت با سال‌های پیش برای خودتان تدارک ببینید. در میان مدل‌های معروف امسال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

large-استایلهای-تابستانی-min

- مانتوی کتی یه انتخاب درست که هم اسپرته و هم مجلسی!

مانتوهای کتی که در میان انواع مدل مانتو برای سال ۱۴۰۱ زیاد دیده می‌شوند از بهترین گزینه‌ها هستند. البته باید توجه داشته باشید که برای فصل تابستان مانتو کتی تون خیلی ضخیم و کلفت نباشه. با خرید مانتوی کتی مناسب اندامتان می‌توانید انواع استایل‌های رسمی، نیمه‌رسمی و غیررسمی را برای خود رقم بزنید.

ezgif.com-gif-maker (26)

مانتو کتی رو با چی ست بزنیم؟

مانتوهای کتی معمولاً برای اندام‌های مختلف مناسب‌اند و می‌توانید آن‌ها را با لباس‌های متنوعی سِت کنید. برای مثال، اگر شلواری رسمی بپوشید، مانتوی کتی‌تان وارد حالت رسمی و مجلسی می‌شود. با انتخاب شلواری چسب و از جنس‌هایی مانند جین یا کتان می‌توانید استایلی نیمه‌رسمی برای خود داشته باشید. مانتوهای کتی را می‌توانید با دامن یا پیراهن‌های میدی هم بپوشید.

1

با پوشیدن مانتوی کتی با شلوارهای بَگی و انواع جین‌ها مثل مام‌استایل هم که تیپ اسپورت جذابی خواهید داشت. چندکابردی‌بودن مانتوهای کتی باعث می‌شود که جایگاه ویژه‌ای در میان خریدهای عید امسال داشته باشند. حتماً به خریدشان فکر کنید. مدل‌های مختلفی از مانتوی کتی در بازار هست اما مدل‌های اورسایز (oversized) از جذاب‌هایی هستند که انتخابشان خاص‌ و متفاوت‌تان می‌کند.

- مانتو عروسکی یه انتخاب عالی واسه تابستون!

مدل‌ چین‌دار و عروسکی هم مدل مانتو برای تابستان ۱۴۰۱ ترنده و اگر مناسب اندامتان باشد، استایلتان را حسابی شیک و جذاب می‌کند. شاید بپرسید که منظور از عروسکی چیست؟ مدل‌هایی که در قسمت دامن، حالت چین‌دار و تقریبا کلوش دارند و در بخش آستین‌ها هم ساده نیستند.

اگر این مدل از مانتوها را انتخاب می‌کنید، باید حواستان به حفظ سادگی بخش‌های دیگر استایل باشد. وجود چین‌وشکن‌ها در بخش‌های مختلف مانتوهای عروسکی نیاز به سادگی در بخش‌های دیگر لباستان را زیاد می‌کند. در میان مدل‌های عروسکی، مانور طراحی روی آستین‌هاست. اگر اندام خیلی لاغری دارید و دوست دارید که کمی درشت‌تر به نظر برسید، این مدل‌ها برایتان بسیار مناسب خواهند بود.

273536211_644306736812745_3681670265141544056_n-1

ست کردن مانتو عروسکی با شلوار مام استایل و کتونی

اگه طرفدار راحتی هستید میتونید مانتوی عروسکی رو با شلوار مام استایل امتحان کنید. این ترکیب هم خیلی جذابِ هم بسیار راحت و آزادِ. شلوار مام استایل به مدلی از شلوارها گفته میشه که گشادند و دارای فاق های بلند. بلندی فاق این مدل تا بالای ناف است و از پشت تمام باسنُ در برمی‌گیره؛ همین مورد سبب میشه که باسنُ بیشتر از سایز اصلی و مدل اونُ صاف نشان بده. این شلوارها قد شما رو کوتاه تر از حد معمول نشون میدن پس بیشتر مناسب خانم های قد بلنده. 

مانتوی عروسکیتون رو با شلوار مام استایل و یه کتونی جذاب ست کنید و از استایل خودتون لذت ببرید.

IMG_20220227_130926

-مانتو پیرهنی یه انتخاب ناب واسه روزهای گرم تابستون

یکی دیگر از مدل‌های جذاب عید امسال، مانتوهای پیراهنی است. این مانتوها که در واقع، پیراهن هستند در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف بر قامت‌تان می‌نشینند. مدل‌های متنوع و رنگ‌های مختلفی برای این مدل مانتوها وجود دارد؛ انتخاب با شماست.

البته چین و شکن‌های مانتوهای عروسکی در این مدل از مانتوهای پیراهنی هم دیده می‌شود. مانتوهای پیراهنی را می‌توانید با شلوار، دامن یا لگینگ‌های مختلف ست و هماهنگ کنید. برای ورود به فصل تابستان انتخاب خوبی هستند.

00ec9e

- تونیک مدل دار انتخاب خاص برای تابیتون

تونیک‌های مدل‌دار هم در میان ترندهای تابستان امسال دیده می‌شوند. این مدل‌ها هم گزینه‌های خوبی برای پوشیدن در فصل بهار هستند. ست‌کردنشان با شلوارهای رسمی، نیمه‌رسمی و غیررسمی ممکن است و به شما آزادی‌ عمل زیادی می‌دهند.

تونیک‌های خنک و طرح‌دار یا ساده را برای استایل تابستون امسالتان انتخاب کنید. تونیک‌ها می‌توانند مدل‌های مختلفی داشته باشند و بنا به اندامتان، گزینه‌ای را انتخاب کنید و بخرید که شما را جذاب‌تر از همیشه می‌کند.

1409-4-1-600x600

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • آنا ارسالی در

    عالیه

  • ناشناس ارسالی در

    عالیه حرف نداره مدل هاتون

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها