|

عکس جذاب "سیما خضرآبادی" زیر یه درخت بزرگ و پُررر از گل؛ چه همه چی خارجی طوره!

sima khezrabadi shayanews

سیما خضرآبادی بازیگر جوان و جذابی می باشد که ظاهرا سفر خارجی رفته و تصاویر جذابی از خود منتشر میکند اما اینبار زیر درخت گل گلی!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سیما خضرآبادی بازیگر دهه شخصی اما بِیبی فیس تلویزیون می باشد که شهرت متوسطی دارد اما از هنرمندان کم حاشیه و خوش چهره ای است که با بازی در سرایل باحال و پر بیننده وضعیت سفید معروف شد.

سیما خانوم خضرآبادی از دسته هنرمندای می باشد که علاقه بسیار زیادی به عکس گرفتن و خوشگلاسیون و سفر دارد و در حال حاضر نیز صفحه اینستاگرامش با بیش از 110 هزار فالوور فعالیت دارد. سیما خضرابادی که ظاهرا به تازگی سفر خارجه داشته تصاویری از خود منتشر می کند و به تازگی هم یه استوری گذاشت که با لگ و سویشرت بود و با ژستی که مثلا حواسم نیست با درختی که پررر از گل خوشگل بود وَر می رفت.

simakhezrabadi_2858286094097660332_4557207418

سیما خانوم 180 درجه با نقشاش فرق داره!

یکی از ویژگی های خیلی بارز سیما خضرآبادی که با کمی گشت و گذار در پیجش میشه به راحتی متوجه شد، میکاپ های خیلی غلیظ و چشم گیر است که در بسیاری از موارد هم با بازخوردهای خوبی روبه رو می شود. اما بعضی مواقع این میکاپ ها به قدی عجیب و غریب هستن که آدم واقعا نمیتونه چیزی بگه و کم میاره جلو این همه ضدو نقیضی! خلاصه که خوشگل خانوم خیلی دنبال میکاپ های خفنه و میخواد هر جور شده تو چشم باشد.

Untitled

سیما خضرآبادی یه مدلِ تبلیغاتی

سیما خضرآبادی کاملااا از اون دسته خانومایی هستش که حتما باید عکساش و به خوصو چهرش و تیپش خوشگل و خفن باشه و ظاهرا اگه اینطور نباشه اصلا عکسی از خودش منتشر نمیکنه!

یکسری از خانوما هستن مثل سیما و یا مریم معصومی و یا مریم مومن که چنین هستند و معمولا این گونه بانوان اهل آرایش های غلیظ طورم هستن اما برخی دیگر همانند فریبا نادری چندان براشون مکان و لوکیشن و یا لباس و آرایش مهم نیست و حتی توجه خاصی هم به ژستی که میگیرن ندارن و همینجوری عکساشون رو پست و استوری می کنن، ساده ی ساده!

البته که سیما خضرآبادی خیلی هم اهل مد و تبلیغات هستش و برخی از عکساش هم با همین مضمون به اشتراک گذاشته شده که در ادامه تعدادی از اونهارو مشاهده می کنید.

Untitled

Untitled

Untitled

خانوم بازیگر چیتان پیتانی و برند باز

سیما خضرآبادی به گفته خود چندان تابع مد نیست اما بین لباس ها رنگ و مدلی که ترند بشه و دوست داشته باشه رو حتما میخره. وی در خریداش بیشتر به زیبایی و شیک بودن و کیفیت اهمیت میده و ترجیح میده تا برند باز باشه و معتبر بپوشه!

Untitled

مخالف عمل زیبایی

من 100 درصد با جراحی‌ های زیبایی مخالفم و فکر می‌ کنم هرچیز به صورت طبیعی زیباست البته ممکن است برخی از افراد به خاطر حادثه یا بیماری خاصی مجبور باشند.

اما در شرایط عادی و وقتی خداوند چهره و بدنی سالم به ما داده است چرا باید چنین کاری کنیم.

Untitled

سیما خضرآبادی و ورزش!

قبلا ورزش جزو زندگی ام نبود اما حواسم بود که اگر وزنم اضاف شود رژیم بگیریم و تحرک کافی داشته باشم تا به وزن ایده آلم برسم. اما حالا به باشگاه ورزشی می روم و خیلی مراقب تغذیه ام هستم.

Untitled

علاقه به جهانگردی

اگر به لحاظ مالی در وضعیت خیلی خوبی بودم دوست داشتم همیشه در سفر باشم و اصلا یک جهانگرد حرفه‌ ای شوم  واقعا عاشق سفر هستم و دوست دارم همه دنیا را ببینم.

ماجراجویی را دوست دارم ولی در حد معقول ، شاید در این مورد کمی محتاط باشم ، کلا خیلی آدم ریسک‌ پذیری نیستم ، کمی از ریسک کردن می‌ ترسم.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها