|

تیپ گرون "الناز شاکردوست" با یه شلوار مامان دوز؛ انگار پولدارا هررر چی بپوشن رِواله!

elnaz shakerdoost shayanews

الناز شاکردوست بازیگر خوش چهره ای که مدام در گشت و گذار است اینبار رفت و تو دل مردم از رویدادی دیدن کرد و فیلمشم پست گذاشت!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- الناز شاکردوست بازیگر جذاااب و با استعداد ایرانی می باشد که سالهاست در سینما بازی دارد اما در چند سال اخیر یجور دیگه تو دل مخاطب جا گرفته و حالا تنها به عنوان بازیگر پر حاشیه و عمل کرده دیده نمیشه بلکه به عنوان هنرمندی با نقش های تاثیرگذار شناخته میشه!

الناز شاکردوست دیگر چندان حاشیه دار نیست مگه اینکه غیر مستقیم به موردی اشاره کنه و یا تیکه ای بندازه، از طرفی خانوم بازیگر خیلی زیاد اهل سفر و تفریح می باشد که خب با وجود ثروتی که داره قطعا میره و خوش میگذرونه! وی تا به حال فیلم و عکس های بسیاری در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده اما اینبار در میان مردم به کارخانه قند کهریزک رفت و از رویداد هنری تاریخ معاصر ویدیویی باحال منتشر کرد!

ناگفته نمونه که برخی از کاربران به شلوار خانوم بازیگر اشاره کردن و گفتن حالا اگه ما میپوشیدیم مسخرمون میکردن!

اما سفرهای الناز شاکردوست همه جورست! یعنی اینجوریه که خانوم بازیگر هم به سفر خارجی رویاییشون میرن و هم به کوه و دشت و بیابون! اما در مجموع و با موارد یکه از الناز شاکردوست دیده میشه علاقه بیشتری به طبیعت داره و به روستا و طبیعت و ... زیاد میره.

الناز خانوم به تازگی هم استوری جذاب از دو الاغ جان منتشر کردند که در دل کوه یا روستا بود.

ژست هایی برآمده از خودشیفتگی!

به گزارش شایانیوز: الناز شاکردوست طرفداران زیادی در فضای مجازی و همچنین میان مردم داره که یکی از علل اون، جدا از بازی جذابش در قاب دوربین، چهره و استایل اوست. چیزی که کاربران به اون اذعان دارند، تاثیر این علاقه بر نوع پوشش و حرکات خانوم بازیگره که حسابی از پست های پیجش مشخصه و بعضی اوقات با تغییرات عجیب و غریب و ناگهانیش یهو کل اینستا رو به هم میریزه.

مثلا در طول مدتی که موهای خودش رو به رنگی خاص و متفاوت درآورده بود، به طرز ناگهانی موهاش رو مشکی کرد و با بازخوردهای مختلفی از سمت طرفدارانش روبه رو شد.

elnazshakerdoost_1643473328

تفریحات الناز شاکر دوست که مثل رویا میمونه!

الناز شاکردوست خب از اونجایی که زندگی مرفه و پر پولی داره قطعا تفریحات خاص و خفنی هم داره.

گفتیم که الناز خانوم بسیار اهل گردش و تفریح رفتن هستند و صد البته تفریحات خانم بازیگر فقط به مرزهای داخلی محدود نمی شه و الناز شاکردوست چندی پیش به مکزیک رفت و کلی عشق و حال کردند! وی عکس و فیلم های خاص و جالبی از خودش منتشر کرد. 

در این ویدیو الناز شاکر دوست ظاهرا در صندلی جلوی ماشین نشسته و از ویو جذاب و دیدنی پشت سر همراه با موزیک فیلم میگیرد. ناگفته نماند رنگ ماشین که صورتیه و معلومه خفن هم هستش بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت.

البته خانم خانما خیلی خیلی پولدار هستند بنابراین این گشت و گذارهای لاکچری همچین بعید هم نیست!

بیوگرافی جالب الناز شاکردوست

شاید براتون جالب باشه بدونید که الناز خانوم شاکردوست با اینکه خیلی شیطون به نظر میرسه بچه بسیار درسخونی بوده به طوریکه که در رشته ریاضی با معدل 19/23 دیپلم گرفت و در کنکور هنر با رتبه 11 رشته بازیگری تئاتر را برای ادامه تحصیل انتخاب کرد. 

الناز شاکردوست علاوه بر بازیگری که حرفه اصلی اش است مدت کوتاهی ها در صنعت مدلینگ فعالیت کرده خیلی از عکس هایی هم که در صفحه شخصی اش منتشر کرده تم هنری دارند و نشون میده که خانم بازیگر دستی هم در مدلینگ داشته و به قول معروف یه آدم تک بعدی نیست.

elnaz-shakerdoost-photokade-9

علاقه خانم بازیگر به ورزش

خانم بازیگر بـه تناسب‌اندام خود اهمیت زیادی میدهد. ورزش روزانه‌اش ترک نمی شود. بدن‌سازی، تی‌آرایکس و اسکی از ورزش‌های مورد علاقه‌اش هستند. او معتقد اسـت یوگا نیز یکی از ضروری‌ترین و مفیدترین فعالیت‌ها برای سلامت جسم و روح اسـت.

شاکردوست

الناز شاکردوست بچه پولداری که بازیگر شد

شاید برای شما جالب باشه که الناز شاکردوست از آن دست بازیگرانی است که قبل از بازیگری هم وضع مادی خوبی داشته و به گفته خودش فقط به عشق بازیگری وارد سینما شده است نه برای کسب درآمد. این را می توان در رفتار خانم شاکردوست هم دید. او با اینکه شهرت زیادی دارد و محبوبیت قابل قبولی، نه در صفحه اینستاگرامش تبلیغات می کند و نه در تبلیغ ها و افتتاحیه های تجاری شرکت می کند و کلا در زمینه کسب درآمد از شهرتش کار خاصی نکرده است.

الناز شاکردوست یادگیری زبان به لطف اقامت در بریتانیا

الناز شاکردوست از جمله بازیگرانی است که تا حدودی به زبان انگلیسی مسلطه. خانوم بازیگران به خاطر اینکه چند ماهی رو ساکن لندن بود تونست زبان انگلیسی رو یاد بگیره البته اینکه خانوم برای چی به انگلیس رفته بود خیلی مشخص نیست اما برخی از اطرافیان الناز زمان مهاجرت شایعه کرده بودند که الناز به خاطر ادامه تحصیل مهاجرت کرده. اما اقامت خانوم شاکردوست تو لندن چند ماهی بیشتر طول نکشید و بدین ترتیب فرضیه ادامه تحصیل عملاً منتفی شد.

الناز+شاکردوست

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی