|

ژستِ "شهرزاد کمال زاده" با شلوار توخونه ای؛ خانوم با استایلاش عجیب خش میندازه قلبُ!

shahrzad kamalzadeh shayanews

شهرزاد کمال زاده از بازیگرای محبوب و خوش چهره سینماست که تو فضای مجازی کار مدلینگی هم انجام میده. او اخیرا پستی با استایلی باحال منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شهرزاد کمال زاده یکی از بازیگران محبوب و خوش استایل سینما و تلویزیونه که تو فضای مجازی فعالیت زیادی داره و از آغاز به کارش در حوزه بازیگری تاکنون تونسته 500 هزار فالوور برای خودش دست و پا کنه. او برای اولین بار در سریال "راه طولانی" درخشید و تونست مورد توجه خیلی از کارگردانان سینما قرار بگیرد.

شهرزاد کمال زاده اخیرا عکسی منتشر کرد که او رو با یه استایل خیلی بامزه نشون میده و برخلاف اینکه شهرزاد خانوم همیشه عکسای خیلی جذاب با ژستای جینگیل میذاره، حالا با این تیپ حسابی سوژه کاربران فضای مجازی شد. این خانوم بازیگر در ظاهر یه سِت بنفش زده؛ ولی یهو شلوار گل مَنگلیش به چشم میاد که میشه گفت کل جذابیت ظاهریش رو از بین برده.

shahrzadkamalzadeh_1654680017

نگا استایل گنگِ خانوم رِ!

شهرزاد خانوم از بازیگرای خوش چهره و خوش استایله که تو اینستا با انتشار عکسای خوشگل و تودل برو نزد کاربران بیشتر به عنوان یه مدل معروفه تا بازیگر. البته جالبه بدونین خانوم خانوما عکسای خیلی عجیبی هم تا حالا گذاشته که تو اونا استایل و لباسای متفاوت و چشم گیرش خیلی حاشیه ساز بوده.

شهرزاد کمال زاده به تازگی تو فیلم و سریالی بازی نمیکنه و به گفته خودش بخاطر اینکه چهره نچرالی داره، اجازه بازی بهش نمیدن؛ ولی این روزا به قدری تو اینستا فعالیت مدلینگی داره که گویا دیگه نیازی به بازیگری نداره و با همین شرایط پیش بره باید ایشون رو تو فستیوال های خارجی ببینیم!

shahrzadkamalzadeh_1650795410_1

shahrzadkamalzadeh_1647454130_2

shahrzadkamalzadeh_1647024335_2

خانوم مارکوپولو و رفیقِ فابش!

به گزارش شایانیوز: شهرزاد خانوم خیلی اهل دور دور و گشت و گذاره و به گفته خودش دوست داره مدام در حال تفریح و سفر به جاهای مختلف باشه. او در مصاحبه ای گفت که میخواد کل دنیا رو بگرده و از این رو خیلیا شهرزاد خانوم رو در ماجراجویی شبیه مارکوپولو میدونن!

خانوم بازیگر در سفرهایی که داشت هم به جاهای خیلی خوشگلی رفت و هم تو هر سفرش با پوشیدن لباسای جذاب سوژه خیلی از عکاسا شد و علاوه بر این کلی هم تبلیغات برای جاهایی که در اونجا اقامت داشت، انجام داد که میشه گفت در این زمینه واقعا بغضی جاها شوربا رو از مزه میبره.

رفیق گرمابه و گلستانِ شهرزاد خانوم!

شهرزاد کمال زاده اصولا اهل رفیق بازی و روابط خیلی گسترده نیست؛ ولی با تعداد محدود دوستاش همیش حسابی حال میکنه و مدام هم پی گشتِ! شهرزاد خانوم یه رفیق پایه داره که ایشون هم بازیگر هستن و اسمشون مریم خدارحمیه.

مریم خانوم معمولا با خیلی از بازیگرا ارتباط داره و تو عکسای جورواجورشون هم همیشه هست و با یکم گشت و گذار تو پیج اینستا خانوم کمال زاده متوجه میشین که رفیق گرمابه و گلستان هم هستن.

shahrzadkamalzadeh_1651664039_2

shahrzadkamalzadeh_1652512512

استایلِ خفن خانوم بازیگر از کجا میاد!

شهرزاد خانوم علاقه زیادی به ورزش داره و به همین خاطر از اولین باری که او رو در سریال ها دیدین، تغییر خاصی در فرم و استایلش متوجه نشدین. علت این اتفاق بی تردید توجه بسیارِ شهرزاد خانوم به سلامتی و ورزشه و در این زمینه هم فعالیت های ورزشی مثل دو، فوتبال و والیبال رو به وفور انجام میده و در تیم هنرمندان بانوان هم حضور داره.

shahrzadkamalzadeh_1637823159_1

shahrzadkamalzadeh_1651936938_1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی