|

"الهام حمیدی" مدل یه آرایشگر جهانی شد؛ خانوم چه وزنی کم کرد چه دماغی عمل کرد!

elham hamidi shayanews

الهام حمیدی که برای ازدواجش پیش یه میکاپ آرتیست خفن و البته خواهر بهاره رهنما رفت، حالا دوباره به دلیل استقبال برای مدلینگ این آرایش میره!

لینک کوتاه کپی شد
20

شایانیوز- الهام حمیدی بازیگر جذاب و مشهور ایرانی می باشد که فرا تر از حدی که فکرش رو کنید جذابیت داره و محبوبه! البته که محبوبیت خانوم بازیگر دسته بندی داره و یکسری خیلی دوستش دارند و ازش تو کارشون هم استفاده می کنن، یکسری هم هستن که این بازیگر خیلی رو مخشونه و کلا پشتش میزنن!

البته که این دو دسته رو در ادامه با هم میبینیم اما اگه بخوایم از خود الهام حمیدی بگیم میشه به آرامش خانوم بازیگر اشاره کرد که برخلاف بسیاری از خانومای بازیگر که هی دم به دقیقه میخوان ابراز وجود کنن و با حرف و عکس ها نه چندان جالبشون باعث حاشیه سازی میشن الهام خانوم چنین نیست و ظاهرا مشغول زندگی و بچهای گوگولی و کوچولوشه!

Untitled

وقتی الهام حمیدی با عکس جدیدش همه رو سورپرایز کرد!

الهام حمیدی چند وقتی میشه که فعالیتش تو سینما و تلویزیون کم شده و شاید دلیل اصلی این موضوع هم مشغله های خانوادگی باشه چرا که الهام خانوم به فاصله دو سال دوبار طعم مادر شدن رو چشید و حالا حسابی سرگرم همسر و بچه هاش هست. این موضوع روی فعالیت های اینستاگرامی الهام حمیدی هم تاثیر گذار بود و خانوم بازیگر تواون مدیا هم کم کار بود.

به تازگی اما الهام حمیدی با انتشار عکسی طرفداراش رو سورپرایز کرد. الهام حمیدی با انتشار یک عکس از پوشش جدید و میکاپ عجیبش اینستاگرامش را بروز کرد عکسی که بیشتر همه را به یاد الهام چرخنده و تغییر 180 درجه ای او انداخت.

الهام حمیدی

الهام حمیدی تو مستر کلاس شیکِ میکاپ آرتیست جهانی

اما الهام حمیدی که تا به حال دو بار ازدواج کرده، از شوهر کردن دومش چندان نگذشته و خانوم خانوما همین دو سال پیش بود که عروس شد و برای میکاپش پیش یکی از بهترین میکاپ آرتیست ها رفت! حالا ایشون کی هستن؟ مریم رهنما خواهر بهاره رهنما می باشند که بیشتر آرایش هنرمندان رو انجام میدن، چه مهمونی ها و چه مراسمات سینمایی! 

اما از اونجایی که الهام حمیدی چهره ساده اما جذابی برای آرایش داره و حسابی تغییر میکنه و به اصطلاح خوش آرایشه، از سبک میکاپش خیلیییی استقبال شد و خانوم میکاپ آرتیست دوباره از ایشون برای این میکاپ دعوت کردن که البته دو سه روز دیگست!

Untitled

شاید باورتون نشه ولی الهام حمیدی رو همیشه تو فیلم و سریال ها مظلوم و ساده دیدیم اما تو واقعیت هم خیلی به دنبال مزون بازی و لباس های عجیبه و هم علاقه زیادی به آرایش های غلیییظ داره.

البته که خانوم خانوما از این طریق درآمد هم داره و فقط واسه قرتی بازی نیست! اونم چه درآمدددی! دیگه خودتون بهتر میدونین که الان اینستاگرام به منبع درآمدی خفن تبدیل شده که بلاگرا برای هر 15 ثانیه استوری میلیون میلیون پول میگیرن تا معرفی کنن و یا مدل بشن. دیگه شما فکر کن جذاب و معروفم که باشی دیگه قطعا از این فرصت استفاده میکنی!

Untitled

چرا گفتیم آرایشگره جهانی؟!

احتمالا اون بالا تو ذهنتون گفتیم این خانوم کجاش میکاپ آرتیست جهانیه! خب در جواب این سوال باید بگیم که بهاره رهنما به تازگی حسابی فاز عوض کرده و انگاری وارد اپدیت جدیدش شده! خانوم بازیگر چند روز پیش از برادرش پروفسووور رهام رهنما رونمایی کرد (خودش اینجوری میگه) و بعد هم در باید دوباره از پروفسور جونشون گفت و البته خواهرش که به گفته بهاره رهنما میکاپ آرتیست معروف در سطح جهانه! بله این بود داستان خانوم آرایشگر!

97402611642683193

کاهش وزن خفن الهام حمیدی

الهام حمیدی در دو سال اخیر دو بار پشت هم با فاصله زمانی بسیار کم باردار شد و زایمان داشت که خب قاعدتا رو اندام بسیار تاثیر داشته است. وی در حال حاضر هم اندامی تو پر دارد اما تصویری از الهام حمیدی به تازگی منتشر شده که مقایسه ای از کاهش وزن خانم بازیگر انجام شده. البته که برخی کاربران میگن این کاهش برای ولنتاین بود که خب قطعا شایعه اس بیش نیست!

الهام+حمیدی

عمل بینی به سبک الهام حمیدی، نچراله نچرال!

الهام حمیدی تبلیغات زیادی انجام میده اما نه مثل خانم بهاره رهنما که هر چیزی که میبینه رو معرفی می کنه. الهام حمیدی بیشتر برای تبلیغ مزون های مانتو میره و مانتو های گرون قیمت رو پُرو و در آخر تعریف و تمجید میکنه. و یا به تازگی به یک مرکز زیبای رفته که ابرو و بینی رو ابتدا به صورت دیجیتالی نشون میده که شخص بعد از انجام کار چه شکلی میشه و خب اینجوری مراجعه کننده متوجه میشه چه کاری رو انجام بده چه کاری رو نکنه.

البته که از اونجایی که کمال همنشینی بسیار اثر میکنه! الهام حمیدی و نیوشا ضیغمی هم دوستان خیلی صمیمی هستند و نیوشا ضیغمی هم قبلا به این مرکز رفته بود و تبلیغات کرده بود.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی