|

تیپ دور از انتظار "فلور نظری" که فقط یه جوجه اسکارف پوشیده؛ عشق جَوانشو رونمایی کرد!

felor nazari shayanews

فلور نظری بازیگر مشهوری می باشد که جدیدا خیلی کم کار شده بود اما اینطور که از لایوش مشخصه در فیلمی جدید ایفای نقش داره!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فلور نظری بازیگر نه چندان فعال ایرانی می باشد که البته تو این عرصه کم کار شده وگرنه تو عرصه اینستاگرام و فیلم و عکس اینستایی خیییلی هم فعاله! خانوم بازیگر مدتی میشه که از بازیگری دوره که حالا یا به دلیل نبود پیشنهاد کاریه و یا قبول نکردن خودش!

فلور نظری تو این چند سال اخیر چهره ای بسیار متفاوت از نقش هایی که از او میدیدیم رو نشون داده و هر روز هم ژیگول تر از پیش ادامه میده. البته که سبک و ظاهر هر شخص به خودش ربط داره اما خب تو همه جای دنیا چهره های معروف بیشتر زیر ذره بین هستن و مخاطب دربارش اظهار نظر میکنه. فلور نظری هم با وجود سن و سالی که داره اما به دلیل عمل های زیبایی و تزریقات و البته نوع پوششی که داره چندان شبیه به هم سن و سالاش نیست!

در همین راستا به تازگی عکسی از وی منتشر شده که رنگی پَنگی و شاده اما دور از انتظار!

campec.ir_2861426793221001682_1315567878

فلور نظری که در آلمان با پسر و عروسش زندگی می کنه علاقه بسیار زیادی بهشون داره. اما مدتی پیش تصویری همراه با برادرزادش منتشر کرد که عمه این دختر جوان میشه اون هم چه عمه ای! عمه جان جینگول تر از دختر نوجَوونه!

Untitled

زنای سینما یا صِفرن یا صَد!

اما خانومای سینما یه نکته و البته تفاوت جالب دارن و اون اینه که برخیشون مثل مثلا نفیسه روشن هم عمل زیبایی انجام نداده و هم چندان آرایش نمیکنه و هم از فیلتر های اینستایی اصلا استفاده نمیکنه!

اما برخی هم مثل فلور خانوم ظری و یا مثلا مریم معصومی جالبه که هم میکاپ میکنن و هم تزریقات و عمل زیبایی داشتن و هم بدون فیلتر اصلا جلوی دوربین اینستا نمیان!! خب آخه چرا؟

این موارد حالا یا از کمبود اعتماد به نفس نشأت میگیره و یا چشم و هم چشمی که قطعااا هر دو تاثیر داره و اگه بگن نیست خالی بندیه!

unknown_282017009_1169443970523838_8327823732602297778_n

فلور نظری فقط با یه مینی اسکارف لب دریا!

اما همونطور که گفتیم فلو خانوم نظری بسیار کم کار در عرصه فیلم و سریال شدن و دائما در حال رفت و آمد به ایران و آلمان بودن تا اینکه به تازگی لایو گذاشتن و از خودشون در گیلان رونمایی کردن لب دریا. وی در صحبت ها از فیلمی به نام بلوط سیاه گفت و کمی هم پشت صحنه رو نشون داد اما هنوز هیچ اطلاعاتی درباره این فیلم وجود نداره.

فلور نظری که نه تنها موارد بالایی بلکه استایلش هم باحال شده و دخترونه. خانوم بازیگر در این لایو نیز مینی اسکارف سرشه که خب شاید انگشت شمار پیدا شه خانومی در این سن مینی سرش کنه! ناگفته نمونه ویدیویی که در ادامه مشاهده می کنید تنها تیکه ای از لایئ خانوم بازیگر می باشد.

فلور نظری: دروغ گفتم شوهر دارم که اذیتم نکنن

فلور خانم تو اینستاگرام یک میلیون دنبال کننده دارد و خیلی هم اونجا فعال است. هر روز تقریباً پست و استوری می گذارد. البته گاهی وقت ها هم استوری هایی که می گذارد حاشیه ساز می شود. مثلاً همین چند مدت پیش فلور خانم تو اینستاگرام دست به افشاگری زد و تو یک لایو گفت ازدواج نکرده و به دروغ گفته متاهل است تا راحت تر باشه!

بیوگرافی فلور نظری

فلور نظری متولد 1 بهمن 1347 در لاهیجان می باشد و هم اکنون 49 سال سن دارد. وی از سال 1375 وارد عرصه هنر و بازیگری شد. 

تحصیلات:نظری دانش آموخته رشته بازیگری از دانشگاه سوره می باشد و همچنین دارای مدرک کارشناسی مدیریت است. آخرین کار او در تلویزیون حضور در سریال گسل در نقش لیلا می باشد.

فلور نظری از خانم های بازی می باشد که ظاهرا سنش به عقب برمیگرده جوان تر میشه نه پیر و کم انرژی!

ازدواج و همسرش

فلور نظری چندین سال است که ازدواج کرده است و حاصل ازدواج او با  همسرش  یک فرزند پسر به شروین می باشد. 13 سال است ساکن کشور آلمان هستند.

می گوید : من هر زمانی که دوست داشته باشم، بر می‌ گردم حتی وقتی که پیشنهاد کاری هم نداشته باشم چون همیشه در رفت‌ و آمد هستم دلتنگی هم به وجود نمی‌آید.

Untitled

unknown_280332955_1149579989192135_6737864846135559611_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی