|

ژستای خشن و گنگ بالایِ "آزاده زارعی"؛ خانوم بالاخره به خودش اومد و درست لباس پوشید!

azadeh zareie shayanews

آزاده زارعی بازیگر نقش باران در سریال آوای بارانه که به تازگی درگیر ورزش و ژست گرفتن واسه عکسای جینگوله. خانوم اخیرا یه استوری عجیب گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- آزاده زارعی از بازیگرای کم کاریه که هر کس اون رو میبینه فقط نام باران در سریال پرمخاطب آوای باران رو به یاد میاره و گویا دیگه این خانوم بازیگر دیگه تمایلی نداشته تو این حرفه به ایفای نقش بپردازه. البته باید گفت همین یک نقش واسه شهرت بالای خانوم کافی بود و حالا با فعالیتای راه و بیراه تو اینستا سعی دارن بیشتر به چشم بیان.

آزاده زارعی به تازگی استوری منتشر کرد که او رو در کمال تعجب با یه استایل و میکاپ ساده نشون میده، ولی یه درصد فک کنین خانوم به این موضوع راضی شه و به جاش اومده یه ژستِ خیلی جذاب به خودش گرفته و با یه چشم غره سعی میکنه خودش رو دم چشم بیاره! آزاده خانوم در این عکس موهای رو رها کرده و مثل اینکه به تازگی قصد داره یکم خانوم طور به نظر بیاد و اینقد ناز و ادا به استایلش نده و به گفته کاربرا دیگه از خودشیفتگیش کم کرده.

azadeh_zareie_2863426810769060917_1040657227

آزاده خانوم، شیفته خودشه بَدجوووور!

آزاده زارعی یه سوژه عکاسیِ خفنه و به جای اینکه دنبال پروژه های جذاب برای بازی تو اونا بگرده، این روزا کلا درگیر ورزش و عکسایِ شاخ گرفته. او در فصل های مختلف به جاهای گوناگون میره و با ژستای خیلی جذاب سعی مکنه نظر اهالی مد رو به سمت خودش جلب کنه.

آزاده خانوم علاوه بر این خیلی دنبال ورزش های سنگین و پروروش اندمه و سعی داره یه هیکل خیلی مردونه واسه خودش بسازه. او در نقشی هم که اولین بار بازی کرد، خیلی اداهای پسرونه داشت و همه فکر میکردن اینا همش اداس؛ ولی اصلا اینطور نیست و خانوم بازیگر حسابی تو فازِ و گویا اصلا نمیشه از این فاز خفن بودن و خودشیفتگی بیرونش آورد!

azadeh_zareie_1620842539_4

azadeh_zareie_1621445058_1

تولدای سوپر لاکچریِ خانوم!

به گزارش شایانیوز: حالا تصور کنین یه همچین کسی روز تولدش بیاد، یک درصد هم نمیشه فکرشو کرد که تو این شرایط از عکس گرفتن و چیتان پیتان کردن بگذره. آزاده خانوم تو تولدایی که تابحال داشت یه گروه عکاس دعوت کرد و با تزیین مشابه عروسی سعی کرده تو اینستا همه چشما رو به سمت خودش برگردونه و تا حد زیادی هم میشه گفت موفق بوده.

آزاده خانومِ لاکچری همین چند ماه پیش سعی کرد واسه تولدش تم عوض کنه و به جای اینکه به قول کاربرا شبیه گریگوریا بگرده، یه تیپ شیک و خیلی خانومانه با تِم سبز و کفشای پاشنه 7 سانتی زد و نشون داد که میتونه مثل دخترخانومای خیلی لوکس هم بگرده که با این کارش خیلی از طرفداراش رو شوکه کرد و به گفته اونا خانوم بالاخره دست از سرِ کچلِ استایلای پسرونه و شاخ طور برداشت و یکم به خودش اومد!

azadeh_zareie_1622479823_3

azadeh_zareie_1654010498_1

زندگی عجیب و توقعات عجیب ترِ آزاده خانوم!

آزاده زارعی متولد 1368 در شهر اصفهانه که ابتدا حرفه بازیگری رو از منشی صحنه برای کارگردانای مختلف شروع کرد و به عنوان اولین کار منشی صحنه محمدهادی کریمی در فیلم "برف روی شیروانی داغ" رو قبول کرد و سپس با بازی در نقش یک پسر لات و کچل در فیلم آمین حرفه بازیگری رو آغاز کرد. البته هیچ گاه اجازه اکران به این فیلم ندادن، ولی کسانی که این فیلم رو دیدن متوجه حرفه ای بودن آزاده خانوم در این نقش شدن.

آزاده زارعی هنوز ازدواج نکرده و خیلی از کاربران دلیل این موضوع رو توقعات بالای این خانوم از همسر آینده اش میدونن. آزاده خانم عاشق مردای خیلی تحصیل کرده و قد بلنده و دوست داره مرد زندگیش خیلی به اصطلاح خودش زن فهم باشه و مثل اینکه اولویت اول زندگی آزاده خانوم ازدواج نیست.

azadeh_zareie_1583085425

azadeh_zareie_1627565989

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها