|

"غزل شاکری" خواهرشوهر جانِ جیران چه بلایی شده پشت صحنه؛ لباس قاجااار با نایکی آخه!

ghazal shakeri shayanews

غزل شاکری بازیگر سریال جیران گاهی اوقات یه چیزای باحالی تو اینستاش میزاره و اینبار هم با سبیل ناصر و کلاه و خواجه خودشو لو داد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- غزل شاکری بازیگر دهه پنجاهی و شناخته شده ای می باشد که مادرش فرشته طائرپور تهیه کننده، مدیر تولید، مجری طرح و فیلمنامه نویس بود و مدتی پیش درگذشت. غزل شاکری خود نیز طراح و بازیگری جذاب است که به تازگی هم در سریال جیران ایفای نقش دارد.

غزل خانوم در این سریال نقش خواهر ناصرالدین شاه رو داره. وی چهره ای بسیار جوان تر از سن و سالش دارد در صورتی که کار خود را از دهه شصت آغاز کرده. اما از این ها که بگذریم و برسیم به جیران خودمون باید بگیم که وی بعد از بازی تو نقش ملک زاده بیش از پیش محبوب و شناخته شد و حالا در صفحه اینستاگرامش بیش از 334 هزار دنبال کننده دارد.

اما غزل شاکری به تازگی تصاویری منتشر کرد که جالب بود. مثلا پشت صحنه نشسته و با لباس قاجاری که تنشه، کتونی سفید پاشه و همین شد تا سوژه ای جالب برای کاربران همیشه در صحنه بشه. البته که سریال جیران به اندازه کافی جنجال و حاشیه تا به حال داشته!!

کفش+های+شاهدخت+سریال+جیران+سوژه+شد

البته این تنها موردی نبود که از غزل شاکری دیده شد و خانوم خانوما در استوری جدیدشون هم بومرنگی جالب منتشر کردن که با سبیل ناصر و کلاه خواجه بود! البته که باحال شد و شوخی بود اما خب از اونجایی که حاشیه همیشه در کمینه، یسریا گیر دادن که ایشون چرا پشت صحنه انقدر راحته و بی حجاب فقط کلاه سرشه!!

بیوگرافی جالب غزل شاکری

غزل شاکری متولد 22 اسفند 1357 در تهران ، بازیگر و خواننده طراح است. فارغ التحصیل لیسانس طراحی صنعتی از دانشگاه آزاد می باشد که از طراحی داخلی شروع کرد سپس وارد طراحی صحنه شد و حالا در بازیگری و آواز می درخشد.

خانوم از بچگی هنرپیشه بودن

در سال 1366 وقتی 9 ساله بود در فیلم مرگ ماهی به کارگردانی مرحوم کامبوزیا پرتوی که با مادرش همکاری داشت اولین تجربه بازیگری را بدست آورد.

یکسال بعد در فیلم گلنار ، کنار شهلا ریاحی و اکبر دودکار به شدت مشهور شد تا جایی که بعد از سال ها قدیمی ها همچنان وی را با نام گلنار بیاد می آوردند.

Untitled

علاقه غزل شاکری به ساز و آواز

از دوران بچگی به موسیقی علاقمند شدم با کارهای خانم سیمین غدیری سال ها همخوانی می کردم تا اینکه سال 1375 در 18 سالگی به کلاس موسیقی رفتم.

اوج شهرت با شهرزاد جان

سومین تجربه بازیگری غزل شاکری بعد از 17 سال در سال 1384 وقتی 27 ساله بود با فیلم «وقتی همه خواب بودند» در قامت بازیگر و طراح صحنه شکل گرفت.

چهارمین تجربه اش هم سال 1393 با سریال شهرزاد حسن فتحی در نقش آذر گل دره ای (معشوقه فرهاد) او را به اوج شهرت در 36 سالگی رساند.

Untitled

شغل اصلی خانوم بازیگر 

در تمام این سال ها خارج از حوزه سینما به طراحی داخلی مشغول بوم یا در پشت صحنه سینما در حوزه طراحی صحنه و لباس حضور داشتم. در موسیقی و خوانندگی هم همکاری زیادی با آهنگسازان بنام و خوش ذوقی داشتم.

شانس غزل شاکری از مامانش 

شانس این را داشتم مادرم عضو کانون پرورش فکری باشد برای همین سینما و کتاب تا دلتان بخواهد می رفتم و می خواندیم و بسیار هم سفر می کردیم.

Untitled

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها