|

لباس گرون و جواهردوزی "الهام حمیدی" شبیه مریلین مونرو؛ خانوم مدلی تمام عیارن!

elham hamidi shayanews

الهام حمیدی بازیگر جذابی هستش که خیلی زیاد اهل مزون بازی و تبلیغات شده به همین دلیل اینبار تصویری از او با مانتویی خفن منتشر شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- الهام حمیدی بازیگر مشهور و خوش چهره ایرانی می باشد که سالهاست داره بازی میکنه اما با سریال بسیار جذاااب و خفن "یوسف پیامبر" در نقش نفرتیتی همسر یوزارسیف بیشتر معروف و البته محبوب دل هوادارانش شد.

این تنها سریالی نبود که الهام خانوم حمیدی نقشی مثبت و خااانوم داره و همیشه در هر کجا این چنین دیدیمش! اما خانوم بازیگر در زندگی واقعی و البته مجازی 180 درجه با چیزی که در ذهن دارید تفاوت دارد و هم از لحاظ استایل و ظاهر و هم سبک فکر و اخلاقی بسیار جینگول طور و مغرور می باشد. حالا یعنی چی؟ یعنی خانوم بازیگر مدام پِی میکاپ و لباس و مزون بازی است! البته که او یک بازیگر مشهوره و خب به اقتضای شرایطی که داره پیشنهادات بسیاری بهش میشه و از اونجایی که کسی از پول بدش نمیاد ایشون هم قبول میکنن و در نتیجه میشه الهام حمیدی که در ادامه مشاهده می کنید.

ناگفته نماند برخی از کاربران لباس سنگ دوزی خانوم بازیگر رو به لباس مریلین مونرو تشبیه کردن که اونم خیلی الماس داشت!!

Untitled

Untitled

مانتوهای شیییک و پول خورِ خانوم بازیگر!

اما الهام حمیدی از حق نگذریم جاهای کمم نمیره و هر کجا که برای معرفی و تبلیغ و مدلینگ انتخاب میکنه و میره جذاب و معروف و لوکس هستند و خانوم خانوما هم مانتوهایی سنگ دوزی شده و خفن تَن میزنه!

جدا از اینها الهام حمیدی خود نیز عاشق و شیفته مدل مانتو های عجیب و رنگیه که هر کسی حاظر به پوشیدنش نیست. این مدل مانتوها تنها به عنوان مدلینگ نیستن و الهام حمیدی در بسیاری از مراسمات سینمایی هم که دعوت میشه چنین دیده میشه، حتی غلیظ تر!!

Untitled

Untitled

الهام حمیدی همیشه عروس وار!

الهام حمیدی در واقعیت بسیار زیاد اهل آرایش های غلیظ است و اصلا به اینکه خانم خانما در هر عکس آماده عروسی رفتنه معروف شده! ظاهرا خانم حمیدی اعتماد به نفس کافی رو ندارند به همن دلیل به میکاپ های ملح تر قانع نیستند و حتما باید کیلو کیلو موارد آرایشی داشته باشند تا تصویری از خود در عموم نشان دهند!

به گفته خیلی از مخاطبین الهام حمیدی به سادگی و در تلویزیون چهره بسیار دلنشینی دارد و نیازی به کلی رنگ و لعاب نیست اما خب ظاهرا خانم بازیگر نظر دیگه ای نیز دارند.

Untitled

الهام حمیدی تو مستر کلاس شیکِ میکاپ آرتیست جهانی

اما الهام حمیدی که تا به حال دو بار ازدواج کرده، از شوهر کردن دومش چندان نگذشته و خانوم خانوما همین دو سال پیش بود که عروس شد و برای میکاپش پیش یکی از بهترین میکاپ آرتیست ها رفت! حالا ایشون کی هستن؟ مریم رهنما خواهر بهاره رهنما می باشند که بیشتر آرایش هنرمندان رو انجام میدن، چه مهمونی ها و چه مراسمات سینمایی! 

اما از اونجایی که الهام حمیدی چهره ساده اما جذابی برای آرایش داره و حسابی تغییر میکنه و به اصطلاح خوش آرایشه، از سبک میکاپش خیلیییی استقبال شد و خانوم میکاپ آرتیست دوباره از ایشون برای این میکاپ دعوت کرده بودن که البته دو سه روز پیش بود!

Untitled

خانوم بازیگر تو بارداریش یکم هول بوده!

اما همانطور که گفتیم الهام حمیدی دو فرزند خود را پشت هم باردار شد و به دنیا آورد که به گفته برخی کاربران چون سن و سال خانم بازیگر کم نیست خواست تا بچهاشو با هم بزرگ کنه و خلاصه از وقتش نگذره. 

به تازگی الهام حمیدی را در تلویزیون برای گفتگو آورده بودند که وی از دختر و پسر نوزادش و حس عجیبش گفت. جدا از اینها از اونجایی که خانم بازیگر بسیار قرتی تر از چیزی هستند که شما تصور می کنید و در تلویزیون دیده اید، به همین دلیل چهره با حجاب و ساده او در تلویزیون که خیلی وقت بود مخاطب ندیده بود با نظرات جالبی همراه شد. 

ناگفته نماند اسامی پسر و دختر خانم الهام حمیدی ، الوین و ماهلین می بشاد که برای کاربران تازگی داشت و عده ای هم که همیشه در صحنه هستند و منتظرند تا چیزی را مسخره کنند به تمسخر گفتند. البته که انگاری جدیدا مد شده بازیگران اسمای جدید و عجیب رو بچهاشون میزارن تا یک وقت از دیگری در کلاس گذاشتن عقب نمانند!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها