|

"هدیه تهرانی" یه نیم قرنیه که جذاب مونده؛ اوت فیت های خاص خانوم تو تیپای چیتان پیتانش!

hedieh tehrani shayanews

هدیه تهرانی که از هنرمندان سن و سال دار اما خوش فیس ایرانی هستش به مناسبت تولد نیم قرنیش نگاهی به اوت فیت های خاصش شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- هدیه تهرانی از بازیگران جذاب و خوش سابقه عرصه سینما می باشد که کارنامه کاری پرباری هم دارد اما از لحاظ حاشیه و موارد این چنینی اتفاقا کارنامه اش سفید است! هدیه تهرانی نه تنها چهره ای نچرال است بلکه علاقه ای هم به میکاپ های پر رنگ و لعاب ندارد و همیشه در یک سطح دیده میشه که جلب توجهی نباشه. هدیه تهرانی هم در سینما و هم در کار خیر از جذاب ترین هنرمندان است که به چشم میاد.

هدیه خانوم تهرانی برخلاف نام خانوادگی اش تهرانی نیست و اصالتی گرگانی داره. وی فعالیت چندانی در صفحات مجازی و اینستاگرام نداره و خب به همین دلیلم تعداد فالووراش به نسبت بقیه همکاراش خیلی کمه. وی به تازگی 50 ساله شد، در همین راستا میخوایم تصاویری از سبک استایل این بازیگر ببینیم و اوت فیتاش رو یه نگاه بندازیم.

Untitled

Untitled

اوفت فیت هدیه تهران اینجا اونجا همممه جا

هدیه تهرانی رو میشه جزو کم‌حاشیه‌ترین بازیگران سینما دونست که خیلی هم ساده‌پوشه...!

همین سلیقه ساده در انتخاب لباس باعث شده که لباس‌های بدون پترن، پارچه‌های الیاف طبیعی و رنگ‌بندی خنثی رو خیلی زیاد در اوت‌فیت‌های ایشون ببینیم

شخصیتِ پوششی هدیه تهرانی رو میشه نچرال دونست و آیتم‌های انتخابیش بیشتر کلاسیک هستن

نکته مثبت اینجاست که هدیه تهرانی کاملا در یک چهارچوب مشخص استایل میکنه یعنی از گذشته تا به امروز همچنان در یک سبک و سلیقه دیده شده که نشانه مثبتی هست حتی اگر در سلیقه ما نباشه!

میکاپ ساده و به دور از زرق و برق هم در راستای همین نچرال بودنه که تکمیل‌کننده اوت‌ فیت‌ هاشه

Untitled

هدیه تهرانی پیگیره پیگیرا

 

اخیراً هدیه تهرانی به دلیل فعالیت جدی در مقابله با احداث پتروشیمی میانکاله آماج حملات برخی مسیٔولان امر قرار گرفته بود. از سویی او یکی از امضا کنندگان و فعالان بیانیه زنان سینماگر بر ضد تجاوزو تعرض جنسی بود که در دو ماه گذشته با بحث ها و حواشی مختلفی مواجه شده بود… همچنین بعد از فاجعه متروپل آبادان او یکی از بازیگرانی بود که مصرانه درخواست پیگیری، معرفی و مجازات عاملان این جنایت هولناک را اعلام می‌کرد…

Untitled

ازدواج پر سر و صدای هدیه تهرانی تو دهه هشتاد

در سال 86 اخباری مبنی بر ازدواج هدیه تهرانی و هومن بهمنش، یکی از اهالی سینما در فضای مجازی منتشر شد که جزو پرحاشیه ترین اخبار زندگی هدیه خانوم به حساب میاد. گرچه درباره این موضوع تاییدی از طرف هیچ یک از دو نفر صورت نگرفت، ولی طبق عکس هایی که از آن ها منتشر شد، خبر این ازدواج به طور قطع تایید می شود. البته به گفته ان ها عمر این ازدواج خیلی کوتاه بود و در همان سال هم به پایان رسید.

Untitled (1)

خودنمایی همسر سابق هدیه تهرانی در جشنواره کن!

هومن بهمنش که مدیر فیلمبرداری فیلم "برادارن لیلا"ست، همین چند روز پیش که خبر های کن داغ بود برای اکران این فیلم به جشنواره کن رفت. آقای بهمنش و همسرش کیمیا برای اولین بار به فرش قرمز جشنواره راه پیدا می کنند، ولی پوشش کیمیا خانوم توجه خیلیا رو به خودش جلب کرد. چرا که خانوم خانوما موهاشو حسابی بیرون ریخته و پوشش نامناسبش به نظر خیلی از کاربران فضای مجازی غیر قابل انتظار بوده است.

هومن+بهمنش

آبروی هدیه تهرانی که در گوگل ریخته شده...

اما هدیه تهرانی الان انقدر بی حاشیه شده و خانوم بازیگر سالها پیش تصاویری ازش لو رفت که هنوز هم اگه سرچ کنید هست اونهم نه یکی دوتا، بلکه کلی تصویر که با لباس هایی بسیار خصوصی منتشر شده.

4543133

هدیه تهرانی چجوری بازیگر شد؟!

در فروشگاه در حال قدم زدن بودم و می خواستم برای کارهای دکوراسیونم حصیر بخرم که سنگینی نگاه دو نفر را لابهلای قفسه ها روی خودم حس کردم؛ ازیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا که آن ها هم برای خرید به فروشگاه آمده بودند.

من در اول به پیشنهاد حاجیان برای بازی پاسخ « نه» دادم ولی حاجیان و شریفی نیا شماره تماس مادرم را گرفتند و تماس شان با ما قطع نشد رفتن به دفتر سینمایی هدایت فیلم و عکس« رضا رخشان» برای تست گریم کافی بود تا وارد حرفه بازیگری شوم. من هم مثل خیلی های دیگر با مسعود کیمیایی آغاز کردم.« سلطان» اولین فیلمم با قرارداد 600 هزار تومانی بود.

Untitled (2)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی