|

سایه چشم "بهاره کیان افشار" چشم همرو درآورد؛ خانوم از اولشم خوب ارگانیک بود!

bahare kianafshar shayanews

بهاره کیان افشار که از هنرمندان نچرال فیس سینماست تنها با یکم آرایش از این رو به اون رو میشه و به تازگی هم عکسی منتشر کرد که چنین بود!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- بهاره کیان افشار بازیگر خوش چهره و واقعا با استعداد ایرانی می باشد که سالهاست در ای عرصه می بینیمش. حالا چرا میگیم با استعداد چون خانوم بازیگر اولین بار در سریال "کلاه پهلوی" دیده شد و همونجا هم قاپ کارگردانا رو دزدید و هم مخاطبین رو حسابی شیفته خودش کرد. بهاره کیان افشار از اون به بعد با سیلی از پیشنهادات کاری عوامل سینما و هوادارای مردم روبرو شد که واقعا هم بخوایم حساب کنیم به عنوان اولین دیده شدن خوووب بازی کرد!

بهاره کیان افشار حالا از هنرمندان پر طرفداری هستش که صفحه اینستاگرامش بیش از 2 میلیون دنبال کننده داره و خب این میزان بین خانومای بازیگر جزو فالوور بالاها حساب میشه. وی چهره ای بسیار جذاب و نچرالی داره که بر خلاف بازیگران عمل کرده و پر از آرایش این روزهای سینما واقعا مشخصه اعتماد به نفس خوبی داره. 

میگید نه؟ در ادامه تصویری جدید از بهاره خانوم کیان افشار مشاهده می کنید که سایه چشم تو چشمی هم دارن و با یه سیس عقاب عکسش رو کامل کرده!

FIHVI ;DHK

وقتی بهاره کیان افشار واسه بازیگر شدن مرغش یه پا داره!

بهاره کیان افشار از کودکی به بازیگری علاقه مند بود و با وجود مخالفت های خانواده در تئاترهای مدرسه شرکت میکرد و تلاش زیادی برای راضی کردن خانواده اش برای حضور در این حرفه کرد.

علاقه بهاره کیان افشار او را به سمت بازیگری سوق داد و باعث شد تا تلاش های زیادی برای راضی کردن خانواده اش انجام دهد و در نهایت موفق شد تا خانواده اش را راضی کند و اولین بار سال 83 مقابل دوربین سریال کلاه پهلوی رفت.

Untitled

Untitled

ازدواج بهاره کیان افشار با آشپز اینستایی...

اما بهاره کیان افشار از دسته خانومایی بود که سن و سال کمی نداشت اما هنوز ازدواج نکرده بود تا اینکه قبل از عید به یکباره تصویری که خانوم بازیگر برای ولنتاین منتشر کرد شاخ همرو درآورد!

بهاره کیان افشار البته عکس واضخی از همسرش منتشر نکرد اما بعد تر با مواردی دیگر لو رفت که این بازیگر مشهور با یک بلاگر اینستایی که اتفاقا معوفم هست و کلی هوادار داره به نام نواب ابراهیمی مزدوج شده. آقای داماد در صفحه خود آشپزی میکنه اما به سبک و سیاق جذاب خودش!

بهاره+کیان+افشار

Untitled

شغل دوم بهاره کیان افشار چیه؟

بهاره کیان افشار بر این عقیده است که در کنار کار بازیگری باد شغل دیگر هم برای درآمد وجود داشته باشد.

وی در پیش تر در یک گفتگویی درباره شغل دوم اش گفته بود: کار دکوراسیون و تبلیغات را که دو رشته مجزا هستند، به عنوان کسب درآمد دارم و خیلی در آنها فعال هستم ولی انگیزه ام برای زندگی و مسیر پیش روی بازیگری و تئاتر است.

درست است که بازیگری به شکل جدی را با بازی در سریال آغاز کردم اما  انگیزه‌ ام از بازیگر شدن، حضور روی صحنه تئاتر بوده و هست همچنان از بازی در تئاتر بیشترین لذت را می‌ برم.

Untitled

جریان انتخاب بهاره کیان افشار جزو زیبا ترین زنان مسلمان! خانوم ترکونده...

مدتی قبل بهاره کیان افشار به عنوان یکی از زیبا ترین زنان مسلمان جهان انتخاب شد. سایت سرگرمی FillGap به روال مرسوم بسیاری از سایت های این چنینی فهرستی از زیباترین زنان مسلمان منتشر کرده است که بهاره کیان افشار رتبه هفتم این لیست را ازان خود کرده است.

Untitled

بیوگرافی جذاب بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 10 اردیبهشت ماه 1362 متولد شد. این بانوی هنرمند فارغ التحصیل مقطع کارشناسی در رشته مهندسی کامپیوتر است و قبل ازاینکه بازیگر شود در این زمینه مشغول بوده است.

Untitled

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها