|

خوش گذرونی لوکس "بوراک اوزچیویت" تو باکو؛ آقا داره کُللللِ ترکیه رو به اسمش میزنه!

بوراک اوزچیویت از ستارگان بی همتای ترکیه اس که ایرانی ها بیشتر او رو به کمال در سریال اوکیا میشناسن. اینجا کمی بیشتر با او آشنا میشین.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- بوراک اوزچیویت (Burak Özçivit) از ستارگان برو برگرد ترکیه اس و تابحال تونسته دل خیلی از ایرانی ها رو هم با خودش و تسلط بی نظیرش بر بازیگری همراه کنه. بوراک اوزچیویت رو بیشتر ایرانی ها به اسم کمال در سریال اوکیا میشناسن که پیش از اون هم در سریال حریم سلطان به اسم "والی خان" شهرت داشت. بوراک اوزچیویت اخیرا هم در سریال "قیام عثمان" با نقش آفرینی بی همتاش غوغای زیادی به پا کرد.

بوراک خان چند سالی میشه که با بازیگر معروف زن ترک به نام "فحریه اوجن" که او نیز بازیگر بسیار محبوب ترکه، ازدواج کرده و یه پسر بامزه هم دارن. اما بهتره بدونین فقط ایرانی ها نیستن که علاقه زیادی به تیپ و استایل این بازیگر ترک دارن و بوراک و همسرش هم به طور جدی در زمینه مدلینگ فعالیت میکنن.

بوراک خان که این روزا خییییلی زیاد درگیر کارای مدلینگه و داره به کشورای مختلف برای جهانی کردن استایلاش و مایه داری بیش از پیش تلاش میکنه، به تازگی وارد باکو شده و با یکی از برندهای مطرح اونجا همکاری میکنه. بوراک از دید کاربرای فضای مجازی داره حسابی از محبوبیتش واسه رسیدن به شهرت استفاده میکنه و واقعا هم در این باره خوش شانسه که با وجود ستاره های بی نظیر و البته خوش استایل ترک، ولی هیچ بازیگری محبوبیتش به پای بوراک اوزچیویت نمی رسه.

burakozcivit_1657202492

burakozcivit_1656857452

زندگی فوووق مرفه بوراک اوزچیویت!

بوراک خان که به گفته خودش تصمیمات زیادی رو از سر قلبش و خواست دل میگیره، با تلاشای زیاد و البته توجه بسیار به استایل و سبک پوشش، الان به عنوان تک ستاره ای بی همتا بین بازیگرای دیگه میدرخشه. البته رقابت زیادی هم این روزا بین او و باریش آردوچ از بازیگران محبوب و خوش تیپ سینمای ترکه و این دو دارن حسابی تو سینما میتازونن.

اما بوراک خان خیلی وقته که یه زندگی بسیار مایه داری و مرفه رو شروع کرده و میشه گفت هیچی تو زندگیش کم نداره. تفریحات راه و بیراه او با همسرش و پسر کوچولوش خیلی اوقات دل بازیگرای ایرانی رو آب کرده! البته میشه گفت بوراک اوزچیویت نون بازوش رو میخوره و با زنش فضای مدلینگ ترکیه رو ترکونده!

burakozcivit_1650712598_3

burakozcivit_1654632440

burakozcivit_1652615127

محرومیتی که باعث محبوبیت بوراک اوزچیویت شد!

بوراک اوزچیویت از همان ابتدا که در سریال های مختلف به ایفای نقش می پرداخت،  از سریال حریم سلطان تا اوکیا، همواره استایل و تیپ خاص و جذاب او بسیاری از مردم رو مسحور میکرد. اما جالبه بدونین بوراک از همون ابتدا به راحتی وارد فضای مدلینگ نشد. او سال 2003 در مسابقه ای که به عنوان بهترین مدل ترکیه برگزار می شد رفت.

اما به دلایلی او رو کنار زدن و برای مرحله نهایی او رو کنار گذاشتن تا شاید کمی به او نگاه بشه. سپس در حالی که با ناامیدی به فضای مسابقه وارد شد، تونست مقام اول رو در این زمینه به دست بیاره و از اون روز به بعد راه موفقیت واسه این ستاره ترک باز شد.

burakozcivit_1654502203

burakozcivit_1656773271

بوراک اوزچیویت یه برج ساز خفن شد!

بوراک اوزچیویت از اون بازیگرای همه فن حریفه و این روزا داره کنار کار مدلینگ و بازیگری، یه برج خفن هم تو ترکیه میسازه که حسابی هم واسش تبلیغات کرده.

آقای بازیگر که از دید کاربرا علاقه زیادی به خودنمایی داره و البته تو این زمینه هم خییییلی وارده، داره کم کم تبدیل به یه برج ساز حرفه ای و بی نقص تو ترکیه میشه که به شوخی طرفدارش گفتن داره یواش یواش مالک ترکیه میشه آقای خوووش تیپ!

burakozcivit_1647267574

burakozcivit_1637837417_1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خدایی خیلی خیلی جذابه من عاشقشم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها