|

حرکت عجیب و سورپرایز شوهر سابق رهنما واسه تولد "فاطمه گودرزی"؛ قیمه هارو ریختن تو ماستا!

fatemeh goudarzi shayanews

فاطمه گودرزی که از هنرمندان سن بالای سینما می باشد اینبار برای تولد خود رستوران همسر سابق بهاره رهنما رو انتخاب کرد که حسااابی سوژه شد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فاطمه گودرزی از بازیگرای جذاب و سن و سال دار تلویزیون می باشد که کارنامه کاری پر باری داره اما خب در سینما چندان نبوده و بیشتر با همان فیلم و سریال در تلویزیون مخاطب رو جذب کرده. البته که فاطمه گودرزی از هنرمندان اسم و رسم دار کشورمونه و با وجود اینکه هیچگاه حاشیه دار نبود با استعداد و توانایی خود محبو دلها شده و خیلی ها او و بازی اش را دوست دارند. فاطمه گودرزی در عرصه بازیگری کمی کم کار شده اما در عوض فضای مجازی رو همانند بسیاری از همکارانش دست گرفته و خلاصه نذاتشه از چشم ها دور باشه!

اما خانوم بازیگر همونطور که گفتیم سن کمی ندارد و نم نمک دهه پنجم زندگی خود را نیز تمام کرده و حالا برای تولد 59 سالگی سر و صدای عجیبی به راه انداخت. امیرخسرو عباسی همسر دوم و سابق بهاره رهنما می باشد که خب بعد از طلاق حسابی مشهور شد و البته با بازیگرای زیادی هم آشنا شد و رفاقت کرد! (وگرنه کسی ایشون رو نمی شناخت!!) حالا که این زوج از هم جدا شدند آقای عباسی کافه رستورانی مجلل باز کرده اند و از بازیگران و چهره های معروف برای نشان دادن خود دعوت می کنند. فاطمه گودرزی نیز برای تولدش حالا یا به دعوت اقای عباسی و یا به خواست خودشون، در رستوران وی جشن گرفتند که این موضوع برای خیلی ها تعجب داشت!

Untitled

Untitled

اما برای خیلی ها تعجب بود که چرا رستوران همسر سابق بهاره رهنما؟ جالبه بدونید که بهاره رهنما بعد از اتفاقاتی که در یکسال اخیر افتاد پیجش رویی دیگر به خود گرفت. حالا بهاره خانوم رهنما تنها هنرمندی است که هیچ هنرمندی برای او کامنت نمی گذارد!

campec.ir_2879555860227255853_1315567878

فاطمه گودرزی با همسر سابق بهاره زدن رو دست خانوم بازیگر؟!

حالا از مسائل آقای امیر خسرو خان بگذریم و برسیم به بازیگران باید بگیم که در چند سال اخیر که اینستاگرام بیش از پیش بولد شده خیلی از چهره های معروف به خصوص خانوم ها خیلی تغییر کرده اند وئ یا شاید هم چنین بودند و آب نمی دیدند! حالا خانوم های بازیگر تا حدود 90 درصد بسیار جینگول طور و اهل قر و اطوارهایی شده اند که به نظر میرسه از روی چشم و هم چشمی باشه!

مثلا یکی از اونها خانوم مرجانه گلچین هستند که اتفاقا هواداران بسیار زیادی هم دارند اما بسیار سرحال تر از سنشون می باشند. اما نکته اینجاست که سرحال بودن قسمت مثبت ماجراست و دیدن رفتار هایی دور از انتظار از این خانوم ها قسمت منفی ماجرا!

مرجانه گلچین مدتی پیش ویدیوهایی ازش منتشر شد که تولدی بسیار مجلل براش در رستوران گرفته بودند با کیکی بزرگ و خلاصه چیتان پیتان طور. حالا فاطمه گودرزی اینچنین! شاید هم بگین بابا تولده دیگه! اما اگه از دنبال کندگان سلبریتی ها باشید به صحت صحبت ها بالا پی میبرید!

البته اگه فکر میکنید گفته های ما همینجا ختم میشه سخت در اشتباهید! 

رفتار و تیپ فاطمه گودرزی که با فیلماش خیلییی فرق داره...

مدتی میشه که خانم هایی از جمله الهام حمیدی و نیوشا ضیغمی خیلی زیاد اهل تبلیغات مزون شده اند و با پوشیدن مانتو های پر زرق و برق فلان مزون تبلیغ آن را می کنند که قطعا پول خوبی هم در این کار است و کلا هر کاری که مربوط به اینستاگرام شود برای هنرمندان خانم مثل آب خوردن درآمد دارد. اما چیزی که بعید بود پوشش نه چندان جالب فاطمه گودرزی و رفتار ایشون بود که نظر کاربران رو نسبت به خودش منفی کرد.

البته اگر بخواهیم از بعدی دیگر به آن نگاه کنیم سرزنده بودن خانم گودرزی حتی در این سن بسیار با ارزش است که به خانم های فالوور تلنگری میزند تا بیشتر هوای خود را داشته باشند اما زیاده روی در آن زیاد جالب نیست.

Untitled

فاطمه گودرزی خونوادگی شیطونن و اهل دل!

اما شیطون بودن انگاری تو خانواده فاطمه گودرزی کلا وجود داره چرا که خانوم بازیگر همیشه عکس هایش همراه با دخترش و پسرش و عروسش است. اما عروس خانوم از وقتی که ازدواجشون با پسر خانوم گودرزی علنی شده بسیار در تلاشند تا خود را مطرح کنن و سری در سرا دربیارن گه خب موفق هم بوده اند. حالا دریا مرادی حتی بیش از دختر و پسر فاطمه گودرزی شهرت دارد و تصاویر مدل طور زیادی از خود در صفحه اش منتشر می کند.

69645644_440367229918574_3215867689160721733_n

بیوگرافی جالب فاطمه گودرزی

فاطمه گودرزی بازیگر سینما و تلوزیون متولد 21 تیر سال 1342 در شهر تهران است. پدر و مادرش بروجردی هستند و او جزو قوم لر است.

این بازیگر مدرک دیپلم اقتصاد دارد. او تا به حال یک بار سیمرغ بلورین بهترین بایگر نقش اول زن را برای بازی در فیلم غزال و دو نامزدی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول سال 77 و نقش مکمل زن 70 را در جشنواره فجر به دست آورده است. فاطمه گودرزی از سال 1341 دوره دو ساله تئاتر را در اداره بازیگری گذرانده است.

همسر عبدالرضا گنجی کارگردان ایرانی است. پسر او پویان گنجی، او نیز بازیگر است. 

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    سلام چرا اینقدر از بازیگران میذارید، حالمون بد میشه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها