|

فیس نو نوار شده "مریم معصومی" با عینک غول؛ خانوم با هاپو جونش فک همه رو چِسبوند زمین!

maryam masoumi shayanews

مریم معصومی از بازیگرای کم کار ولی محبوبه که اینستا رو با تغییرات جورواجورش حسابی ترکونده و با استوریای جدیدش فیس نو نوارش رو به رخ کشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مریم معصومی از بازیگرای معروف و خوش استایله که تو حوزه های مختلف مثل سینما، تلویزیون و حتی تئاتر مشغول به کاره. مریم معصومی با بازی تو سریال سه دونگ سه دونگ به محبوبیت رسید، اما تو این مدت به جای سینما داره تو فضای مجازی کلی میترکونه و پیج پر سر و صدایی راه انداخته. مریم معصومی این روزا یه اینستاباز قهار شده و داره هر روز با استوری و پستای رنگ و وارنگش جا تو صدر کینگای مجازی قرار میگیره.

مریم خانوم به تازگی چند تا استوری انگیزشی تو پیجش منتشر کرد که عکسی از خودش همراه اون نذاشته بود و گویا طرفدارانشون خواسته بودن که یه رخی هم از خودش بذاره. واسه همین هم مریم معصومی با انتشار چند تا عکس از خودش یه جورایی دل فالووراش رو به دست آورد. خانوم خانوما با یه عینک جوشکاری گنده مُنده رو صورتش با لیوان محبوبی که تو دست داشت و همچنین بدون عینک استوری گذاشت. این بازیگر که اعتماد به نفسش در حد تیم ملیه، حالا به یه جایی رسیده که دیگه حتی وقتی چندان هم میکاپ خاصی نداره ولی از رخ دادن به کاربرا هیچ ابایی نداره و با ادا اصولای راه و بیراهش داره روز به روز فالوورای بیشتری واسه خودش دست و پا میکنه.

ljh

yfxd

فازای هالیوودی طورِ مریم معصومی واسه تئاتر!

مریم خانوم که هر جا ظاهر شده همیشه با استایلاش خبرساز شده ایندفعه با یه تیپ جدید اومد و به کمک یه ست مشکی خوش تیپ بودنش رو به رخ بقیه کشید. این خانوم بازیگر که به تماشای تئاتر یکی از دوستانش رفته بود، یه کت مشکی پوشیده بود و یه شلوار راسته هم زد تنگش و با یه غروری ژست گرفته بود که انگار آنجلینا جولی پیش ایشون درس بازیگری گرفته.

مریم معصومی که خیلی عشق زیادی به شهرت داره، از هر طریقی که بتونه در تلاشه بیشتر به چشم بیاد و تابحال هزارتا استایل مد و ترند و فسیل رو تو اینستا امتحان کرده که البته اسم اینکه من یه مدل هستم روش گذاشته و میخواد ببینه در کدوم حالت میتونه بیش از همیشه به چشم بیاد و یه وقت مبادا از گنگ بازای اینستا عقب بیفته.

fffert

syue

owertgh

بازگشت شکوهمندانه مریم معصومی با تغییراتی عجیب غریب!

مریم خانوم چند وقت پیش از موهای تازه بالیاژ شدش رونمایی کرد و بالاخره تونست یه تغییر چشم گیر به غیر از ناخوناش تو ظاهرش ایجاد کنه.. خانوم خانوما که به گفته طرفداراش خییییلی عاشق رنگ موی مشکی بوده، حالا در طی یک تحول عظیم تصمیم گرفته موهاش رو از این رو به اون رو کنه.

این بازیگر خوش چهره که مدت طولانی بود فقط عادت داشت به ناخناش ور بره و هی رنگ و مدلشون رو عوض کنه، ایندفعه با یه تغییر چشم گیرتر اومد و خدایی هم حسابی این مدل بهش اومده و اون رو شبیه هالیوودیا کرده! البته خانوم تنها به انتشار عکس خودش کفایت نکرد و طبق معمول با تعریف و تمجیدای مختلف از آرایشگرش واسه اون هم تبلیغ کرد.

kehfe

مریم معصومی با حرکات اروپاییش اینستا رو دو قبضه کرد!

مریم خانوم چند سال پیش در طی حرکتی بسیار اروپایی طور یه سگ پشمالو به اسم سیمبا رو تو خونه و زندگیش راه داد و مدام تو اینستا میگفت که این بچم و همه زندگیمه. اما یکی از تفاوت های خیلی عجیب در این باره شناسنامه گرفتن واسه این حیوون خونگیه که فک خیلیا رو چِسبوند به زمین!

خانوم که حسابی مایه داره و اگه چند روز تو پیجش باشین قطعا متوجه این قضیه خواهید شد که مریم معصومی با وجود اینکه هیچ کاری به جز بخور و بخواب انجام نمیده، فقط و فقط عاشق خودنمایی با گنجینه پنهونشه که معلوم نیس از کجا داره پر میشه و با بچه اش مدام در حال گشت و گذاره که دل خیلی از کاربرا رو آب میکنه!

kdghdg

soghy

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها