|

وقتی "مونا کرمی" با تیپ نحیفش قُلچماق بودنو به رخ کشید؛ پوشش مت گالایی اونم تو ایران!

mona karami shayanews

مونا کرمی بازیگر خوش چهره و خوش نقشی است که جدیدا خیلی فعال و اکتیو شده اما اینبار با انتشار تصویری از خود جمله ای سنگین درباره زنان نوشت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- یه وقتایی سریال هایی ساخته میشن که خیلی زیاد باب میل مخاطب هستن و خب به همین دلیل آقای کارگردان میاد و فصل های بعدیش رو هم میسازه. سریال "از سرنوشت" از این مدل کار ها بود که البته خودش چند فصل بود اما فصل آخر به درخواست مردم ساخته شد. یکی از بازیگران این سریال که چندان شناخته شده نبود و شناخته شده شد مونا کرمی بازیگر جوان و جذاب کشورمونه که نقش زن سهراب رو داشت. مونا کرمی در فصل سوم کوتاه تر دیده شد اما در فصل چهارم کاملا حضور داشت. مونا کرمی از اون دسته هنرمنداییه که ظاهرا آروم و ساکته، اما باطنن شیطون و شنگول!

مونا کرمی از فعالین شدید اینستاگرامه که البته این اکتیو بودنش رابطه مستقیمی با سریالی که به تازگی ازش دیده شده بود هم داره. چرا که اینستا و فضای مجازی دیگه تاثیر زیادی در زندگی هممون داره چه مثبت چه منفی! مونا کرمی و بسیاری از هنرمندان تازه دیده شده سعی دارند تا با انتشار تصاویر جذاب از خود بیشتر بولد بشن و از یاد نرن. از طرفی هم دیگه چون طرفدار پیدا کردن باید خودی نشون بدن! اما در ادامه تصویری که مونا خانوم کرمی به تازگی از خود استوری کرد با جمله ای در رابطه با زن را مشاهده می کنید که البته انگشتر جذاب و بزرگ وی مورد توجه کاربرن قرار گرفت.

monakaramiofficial

یه گزینه درجه یک و مثبت تو وجود مونا کرمی که هر خانومی نداره!

مونا کرمی یه خوبیه در جه یک داره که این روزا هر خانومی نداره و اگه بخوایم حقیقت رو بگیم گرچه تلخ، اما باد بگیم که خیلی از خانوما چه چهره های مشهور و بازیگر و چه افراد معمولی و بلاگر از فیلتر های اینستایی به شدت استفاده می کنند به طوری که شده نوعی اعتیاد و خب حتی اگه ساده ترین فیلتر هارو هم انتخاب کنند باز از اونجایی که خیلی مصنوعی صاف و صوف می کنن، کاملا مشخص میشه که فیلتره نه واقعیت!!

خانوم هایی مثل بهاره رهنما و فریبا نادری و مریم معصومی و... استفاده بسیار زیادی از این آپشن اینستا دارند اما مونا کرمی با وجود اینکه نچرال فِیسه اما اعتماد به نفس کافی رو دره و سمت این گزینه از اینستا نمیره! 

oj

اما مونا کرمی از اون دسته خانومایی هم هستش که نمیذاره دنیا به کامش بد بگذره. خانوم بازیگر ازدواج نکرده و شوهرش جایی نمیره اما در عوض رفیقی صمیمی و معروف داره که دم به دقیقه با هم میزنن به دل دشت و بیابون و کوه و دریا. 

مونا کرمی رفاقتی صمیمیانه با جوانه دلشاد داره بازیگر سینما و تا به حال بارها و بارها تصاویری دوتایی منتشر کرده اند. 

pop

مونا کرمی و استعداد هایی که از سر و کولش بالا میره!

جدا از این ها خانوم بازیگر استعداد خوبی هم در مدلینگ و ژست گرفتن و این حرفا داره و میتونه خیلی طبیعی ژست مثلا حواسم نیست رو بگیره!! (جهت مزاح)

حالا شاید بگین بابا اینا بازیگرن خب معلومه که بلدن ژست بگیرن اما سخت در اشتباهید چرا که مثلا خانوم فریبا نادری اصلاااا ذره ای از فیگور گرفتن چیزی نمیدونن و به شدت عکساشون تکراریه و خب از اونجایی هم که خیلی علاقه دارن تصاویر زیادی منتشر کنن پیجشون شده پر از عکس هایی که کُپ همن و این موضوع میشه برای کاربر تکراری و خسته کننده!

pkip

trh

اما شنیدین و دیدن که هنرمندا رو میگن تو یه فاز دیگه سیر میکنن و اغلب دوست دارند تا همونطور هنری هم دیده بشن. خب بازیگر بودن هم هنره و شاید چندان مثل یک نقاش یا معمار جینگول طور نباشه اما به هر حال هنره! جدا از اون، در تمام دنیا خیلی از بازیگران هستند که سعی دارند تا متفاوت از بقیه دیده بشن و تیپ و استایلی خاص داشته باشند.

تریپای مَت گالایی مونا کرمی تو ایران!

اما گاهی این خاص بودنه طوری میشه که مخاطب معمولی حتی برای تو خونش هم اون استایل رو نمیپسنده چه برسه به حضور در ملاعام، اما یهو میبینی یه بازیگر پوشیده و راست راست هم تو جمعیت داره راه میره و حتی گاهی برای مهم ترن مراسمات سینمای هم همونطور میاد! مونا کرمی از همون دسته هنرمنداییه که گاهی استایلاش جوری میشه که حسابی کاربر رو متعجب میکنه. در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید.

p;kip

ou

fy

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی