|

ژست مصنوعی "مریم معصومی" که خواسته غنچه شه ولی فِرچه شد؛ تغییر چهره از زمین تا آسمون!

maryam masoumi shayanews

مریم معصومی بازیگر پر افاده ای تلویزیون که هرروز تغییری در خود ایجاد میکند اینبار سلفی از خود منتشر کرد که با ژست مصنوعی اش سوژه شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مریم معصومی از بازیگرای جذاب و با استعدادیه که هم توانایی ایفای نقش طنز رو داره و هم جدی! مریم معصومی ابتدا با بازی در سریال هایی مثل "سه دونگ سه دونگ" و "همه چیز آنجاست" مشهور شد که فاز این دو کار زمین تا آسمون با هم فرق داشتن و این دقیقا همون توانایی که بود که ازش گفتیم. حالا چرا تاکید داریم؟ چون برخی از هنرمندان هستند که چهره و رفتارشون تنها برای کارای طنز میاد و برخی هم بلعکس اما مریم معصومی هر دو حالت رو داره و میتونه به خوبی مخاطب رو جذب خودش کنه.

مریم خانوم معصومی اما خیلی وقته که کمرنگ شده در این عرصه و ترجیحش بر اینه که فعلا فاصله بگیره و با هواداراشم در اینستاگرام در ارتباط باشه. وی حتی مدتی پیش از اینکه وارد بازیگری شده اظهار ناراحتی هم کرد و نشون داد چندان از این راه خیری ندیده و خوشش نیومده! 

اما مریم معصومی خانومی مودب و خوش چهره و در عین حال خیلی اهل استایل و خوشتیپی و به خود رسیدن و این حرفاست و خب از اونجایی که وضع مالی خوبی هم داره هر آنچه که دوست داره رو در خودش ایجاد میکنه جهت خوش استایلیه بیشتررر! حالا خانوم بازیگر مایه دااار تصویری از خود استوری کرد و در رابطه با این کمرنگ شدنش با فالووراش صحبت کرد اما نکته جالب تریپ وی بود با نوع ژستی که این روزها از خانوما زیاد می بینیم!! لبای غنچه از نوع مصنوعیش!

gujg

پول در جیب خانوم بازیگر و خَر در بازار

مریم معصومی چهره نچرالی ندارد و خب از اونجایی که اگه پول در جیب باشه خر در بازاره، ایشونم دم به دقیقه تغییری ریز یا درست در فِیس و استایل و ناخن خود ایجاد می کنند.

مریم معصومی در مجموع ظاهری لوکس و لاکچری همیشه داره و از دسته خانومایی هم هستش که گهگاهی برای استایل نامتعارفش حاشیه دار میشه. مریم معصومی بارها شده که به راحتی از با تیپ بسیار جذب و کوتاه ورزشیش در باشگاه عکس گذاشته که خب چندان جالب نیست و از طرفی هم یا بیشتر اوقات کلاه به سره و یا جوری شال و موهات رو آراسته میکنه که اگه شالش رو نندازه سرش انگاری سنگین تره!!

yfu

مریم معصومی در ایران و تیپاش در هالیوود!

مریم خانوم که هر جا ظاهر شده همیشه با استایلاش خبرساز شده ایندفعه با یه تیپ جدید اومد و به کمک یه ست مشکی خوش تیپ بودنش رو به رخ بقیه کشید. این خانوم بازیگر که به تماشای تئاتر یکی از دوستانش رفته بود، یه کت مشکی پوشیده بود و یه شلوار راسته هم زد تنگش و با یه غروری ژست گرفته بود که انگار آنجلینا جولی پیش ایشون درس بازیگری گرفته.

مریم معصومی که خیلی عشق زیادی به شهرت داره، از هر طریقی که بتونه در تلاشه بیشتر به چشم بیاد و تابحال هزارتا استایل مد و ترند و فسیل رو تو اینستا امتحان کرده که البته اسم اینکه من یه مدل هستم روش گذاشته و میخواد ببینه در کدوم حالت میتونه بیش از همیشه به چشم بیاد و یه وقت مبادا از گنگ بازای اینستا عقب بیفته.

maryam

مریم معصومی با حجابی متفاااوت!

مریم معصومی همانطور که گفتیم از فضای بازیگری خیلی دور شده در صورتی که میتونه از هنرمندان درخشان بشه ولی خانوم بازیگر به تازگی جهت یادآوری خاطرات تصویری از یک سریال پخش نشده منتشر کرد که خب اولش کاربران و فناش خوشحال شدن که قراره مریم معصومی رو در کاری جدید ببینن اما خانوم خانوما نوشت این کار برای قبل بوده و جهت خاطره بازی بخاطر دور شدن از دوربین منتشر کرده.

در نتیجه تصویری با حجابی متفاوت از مریم خانوم معصومی مشاهده می کنید.

hlih

تغییر خوشرنگ مریم معصومی بعد از صد سال

اما همونطور که گفتیم مریم معصومی جدیدا خیلی دوست داره بگه من لاکچری ام خیلی خوش استایلم و این حرفا. وی که موهایی تیره و مشکی داشت به تازگی با رنگ مویی جدید و خوشرنگ یه تغییر و صفای اساسی به ظاهرش داد که از نظر شیفتگانش خیلی هم بهش میومد.

این بازیگر جوان از اونجایی که همیشه فقط از ترمیم ناخوناش و لاکش میذاره اینبار با موهای بالیاژ شده  خودشو نونوار کرد. 

fuyf

pkikpik

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها