|

تلاش "فریبا نادری" تو تیپش مرزای مد و زیبایی رو جابجا کرد؛ بعد ستایش چه آسی شده!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری بازیگر نقش پری سیمای ستایش از اونجایی که بسیااار علاقمند به تولید محتوای یهوییه، اینبار ویدیویی استوری کرد که محتوای تلخی داشت!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- فریبا نادری از بازیگرای محبوب و معروفمونه که البته با بازی در سریال جذاب "ستایش" بیشتر مشهور شد. ناگفته نمونه که این سریال هم شاید اگه یه پونصد باری از شبکه آی فیلم پخش نمیشد اونقدر ها طرفدار پیدا نمیکرد اما اگه بخوایم حق بگیم، ستایش از مجموعه های بسیار پربیننده و محبوب بین سریال های این دو دهه اخیر بود و در تیرماه رفت صدر جدول و پربیننده ترین سریال انتخاب شد. فریبا نادری از نقش های اصلی این مجموعه بود که به خصوص در فصل سوم حسابی ترکوند و با تمام توانش پری سیما رو منفی و جهنمی به تصویر کشید!!

البته که خانوم بازیگر از این نقش هم خیر دید و هم شر، چرا که باعث معروفیت بسیار زیادش شد اما از طرفی هم بسیاری از مخاطبین وقتی او را در خیابان میدیدن مورد عنایت قرار میدادن و الفاظی نه چنداتن جالب بار خانوم بازیگر می کردند. 

از این ها که بگذریم و برسیم به حال حاضر فریبا نادری باید بگیم که ایشون از اکتیو ترین هنرمندان در اینستاگرام می باشند جوری که هرچی گیرشون بیاد منتشر می کنند. وی چندان اهل خودنمایی نیست اما به آینه آسانسور علاقه وافری دارد. فریبا نادری به تازگی هم جهت سلام صبح بخیری، استوری منتشر کرد که در آسانسور ساختمانی بلند قرار دارد و اصرار به نشون دادن نوشیدنی تلخش هم دارد! 

خربزه ای که فریبا نادری خورد و پای لرزش عصبانی شد!

فربیا نادری اون زمونا با ستایش حسابی تازوند و بالا  رفت. حتی خانوم بازیگر در فصل دوم اندامی بسیار لاغر تر داشت و خب یواش یواش داتش صابر فردوس رو گول میزد اما در فصل سوم که دیگه کار از کار گذشته بود اندامی بسیار چاق داشت که دقیقا با نقشش مطابقت داشت! چرا که فریبا نادی اون موقع تازه دو ماه بود که دخترش یارا رو به دنیا آورده بود و خب از اونجایی که هنوز چاق بود و نقش هم نقش زنی نامرد و ناجور بود دقیقا با هم چفت شدن و در نهایت پری سیمای جذاب ساخته شد!

اما خب انگاری باید گفت هر کی خربزه میخوره باید پای لنگش هم وایسته! چرا که فریبا نادری در زمان پخش این سریال از مردم و مخاطبین خیلی زیاد فحش خورد. اما چرا؟ از خود خانوم بازیگر بشنویم چراشو بهتره....

وقتی فریبا نادری مرزای مد و زیبایی رو جابه جا میکنه!

اما در ابتدای متن گفتیم فریبا خانوم نادری هرچی گیرش یاد رو منتشر میکنه و چندان به فکر ظاهر و استایل و ژست و این حرفا نیست. خب در ادامه تصویری از خانوم بازیگر مشاهده می کنید که استوری گذاشتن اما تیپ ایشون اونقدری شنبه یکشنبه و نامرتب هستش که نه تنهایی زیبایی درش دیده نمیشه بلکه بدترکیب هم شده! 

فکر کنم چنین استایلی رو خیلی ها در خانه هم استفاده نکنند!.برخی از کاربران بر این نظرند که فریبا نادری با انتشار چنین عکس های قصد داره تا نشون بده در فضای مجازی بی غل و غشه و بدون فخرفروشی با فالوورش روراسته و خاکی!

اما باید در نظر گرفت ایشون هنرمند هستند و بی ریا بودن با فالوور جذابیت زیادی داره و کمتر کسی از هنرمند مغرور خوشش میاد، اما دیگه در این حدم شلخته بودن و یا تکراری شدن عکس ها به دلیل پشت هم سلفی در هر حالت گرفتن چندان جذاب نیست!

gtt

فریبا نادری: از شوهرم خواستم بیاد منو بگیره!

فریبا نادری تا به حال دو بار ازدواج کرده و شوهر اولش آقای مسعود رسام بود که با وجود فاصله سنی 27 ساله علاقه مند شد و ازدواج کردند اما این وصلت با بیماری و فوت همسرش تموم شد. 

فریبا نادری چندین سال بعد با همسر دومش آقای مهرداد طباطبایی ازدواج کرد و حالا هم دختر به نام یارا نیز دارند. اما جدا از این ها فریبا نادری وقتی که مهمان برنامه دورهمی مهران مدیری بود صحبت هایی کرد که کمی بعید بود.

خانم بازیگر در این گفتگو صریح و واضح اما با لحنی طناز می گوید که اوایل همسرش بگیر نبوده و او برای این ازدواج پیش قدم شده است.

awsd

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها