|

تغییر ظاهر شگفت انگیز "لیلا بلوکات" تو خارج که اونجام جِلفه؛ بعد دیزنی لند رفته زیارت

leila bolukat shayanews

لیلا بلوکات از بازیگرای پر افاده در عرصه سینماست که تیپاش گاهی مورد دار میشه اما اینبار خانوم بازیگر با حجاب کامل در کربلا دیده شد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- لیلا بلوکات بازیگر شمهور و باحال ایرانی می باشد که سالهاست در این عرصه فعالیت دارد اما بیشتر با سریال بسیار دیدنی و جذاب "یوسف پیامبر" مشهور شد. لیلا بلوکات به گفته خود در این کار ابتدا قرار بود نقش زلیخا را بازی کند اما به یکباره این کاراکتر به کتایون ریاحی داده شد و لیلا بلوکات نفرتیتی داستاد شد! 

از این ها که بگذریم لیلا بلوکات حالا برای خود دارای اسم و رسمی خاص در سینما است که کلی هم طرفدار دارد. وی زنی فعال در زندگی و فضای مجازی می باشد که مدیریت خیریه مهر لیلا رو هم در دست دارد. لیلا بلوکات از شخصیتی محبوب برخوردار است که حاشیه ناشایستی ندارد اما گهگاهی به دلیل استایل های نامتعارف کمی وارد این مسائل می شود. اما جدا از تیپای جینگولی که از خانوم بازیگر دیدیم، به تازگی تصاویری از وی منتشر شد که نشون داد لیلا بلوکات در نجف و کربلا حضور دارد!

اما این تنها نیمی از تعجی کاربران بد چرا که خانوم خانوما تا همین دو روز پیش پاریس بودند و حالا در کبلا. اما نیمی دیگر برای مدل حجاب لیلا بلوکات بود که در این زمان و مکان هم خانوم بازیگر همچنان شالشون سفت و درست نیست و مخالف بقیه شُل سرشون کردند!

hg

gujy

hyi

ihi

دور دورای خارجکی لیلا بلوکات با کلی پول...

اما گفته بودیم که لیلا بلوکات همین دو روز پیش پاریس گردی هم داشته. لیلا بلوکات و آبجی خانوماش رفته بودن پاریس و حسابی خوش گذروندن! در ادامه تصاویری از این خانواده مشاهده می کنید که هم در پاریس گشت و گذار داشتن با کلی عکس و هم سری به دیزنی لند زدند که در حومه شهر پاریس هستش و پارک گردشگری رفتند.

لیلا بلوکات دو خواهر به نام های میترا و روشا داره که یکیشون از شدت شباهت فقط میشه از روی فرم لباشون تشخیص داد که کدوم لیلا هستش و کدوم آبجی جان!

uguml

gy

سورپرایز لیلا بلوکات برای آبجی خانوم کاربُیش!

لیلا بلوکات با یکی از آبجیاش خیلی زیاد شباهت داره طوری که کسی اگه خواهرش رو تاحالا ندیده باشه اولش حسابی هنگ میکنه کدوم لیلاست و کدوم آبجیش! برخی از کاربران هم معتقدن خدا از روی لیلا کاربن انداخته و خواهرش رو ساخته.

خانوم بازیگر تا به حال ازدواج نکرده و ظاهرا علاقه ای هم به زندگی مشترک و ورود شخصی جدید به زندگیش نداره که خب یه انتخاب شخصی و سلیقه ای هستش و به خودشون ارتباط داره. اما لیلا خانوم در عوض علاقه بسیار زیادی به خانوادش و بچهای خیره اش داره. 

لیلا بلوکات در پیج اینستاگرامیش عکس و فیلم های بسیاری از اونها منتشر می کنه اما به تازگی ویدیویی برای تولد نوشین خواهرش منتشر کرد که جذاب بود و با تگ وی مشخص شد نوشین خانوم تو کار دست اکسسوری های طلا و دست ساز هستند  همانند لیلا خانوم هنرمند.

لیلا بلوکات اینجوری جذاب مونده هاااا

لیلا بلوکات نیز همانند همممه همکاران و خانومای این دوره زمونه اهل یکسری چیتان پیتان ها هست که خب با توجه به ثروتی هم که داره به راحتی و مثل آب خوردن کاری که بخواد رو انجام میده. وی اهل تیپ و استایل های لاکچری طور و گاهی هم نامتعارفه جوری که انگاری اعتقادی به شلوار بلند نداره و در تابستان او را با شلوارهایی حتی بسیار کوتاه تر از قد نود می بینیم!

حالا از این ها که بگذریم لیلا بلوکات عمل زیبایی نداشته اما تا دلتون بخواد مواردی مثل لیفت و زیبا سازی چهره از نوع زیرپوستیش داشته و داره که به همین جهت هم چهره اش به نسبت سن و سالی که داره صاف و شفافه! 

البته که پیشرفت علم برای زیبا سزی خب برای اون دنیا که نیست و اگه آدم داشته باشه چرا که نه؟ برای خودش خرج میکنه و جَوون و خوشگل میمونه!

dgvdfgvfd

tfyfytfytf

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها